Gå til innhold

Kjæresten min slår opp med meg om jeg ikke blir tynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, og trenger virkelig hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten min fortalte plutselig at han ikke ville være sammen med meg lenger og jeg ble selvfølgelig knust. Jeg skjønte det lå noe mer ved det her og fikk tilslutt ut at det er fordi han skulle ønske jeg var tynnere og så mer "fit" ut. Jeg har hele tiden vist at han virkelig hater fett, og at han skulle ønske jeg så bedre ut. Han er også en treningsnarkoman! Jeg har selvfølgelig litt for mye av det gode rundt magen, men er ikke overvektig. Jeg trener endel og prøver å spise sunt, men er vanskelig å gå ned i vekt. Jeg vil veldig gjerne gå ned i vekt også, så det hadde vært godt for oss begge. Men skal jeg godta dette? Er det greit? Og hva om det plutselig kommer noe nytt han ikke liker ved meg? Jeg elsker han utrolig mye og alt annet med oss er helt supert! Vi har det utrolig bra sammen og vi har en veldig god kjemi og alt stemmer. Derfor dette er veldig vanskelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e2855...6a5

Ja. Dette skal du godta 100%. Det du også skal gjøre er å finne en mann som verdsetter deg for den du er. Du har ingen fremtid sammen med en slik mann som du må justere deg selv etter.

Les innlegget ditt om igjen til du er helst sikker på at du forstår hvor slem "kjæresten" din er. Er forundret over at du i det hele tatt vurderer andre muligheter for forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke alle kan få flat mage. Jeg ar veldig svai i ryggen og har alltid hatt mage. Jeg er ikke feit.

Anonymous poster hash: 413fc...38f

Jeg er også veldig svai rygg og har hatt tydelige magemuskler og flat mage hele livet. Fordi jeg må kompensere sånn for ryggen og virkelig bruke magen, ellers får jeg vondt over alt. Alle kan få flat mage, men den kommer selvfølgelig ikke av seg selv.

Kvinne 40

Anonymous poster hash: 87895...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har lagt på deg mye etter at dere møttes så bør han ikke kreve at du forandrer på det.

WTF???? Hvem søren sier at det ikke skal være greit å tillate seg å legge på seg litt ?

Det er 100% greit å legge på seg litt dersom man selv ønsker det. Slutt med hysteriet. Det er lov for mennesker å forandre seg, vekt messig også. Den "regelene" du viser til er bare bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha da har jeg hørt den også. Ler meg ihjel av alle unnskyldningene dere feite jenter kommer med.

Anonymous poster hash: d69ac...274

Kvinner er ikke skapt for flat mage. Kvinner har en annen fysikk. At alle skal ha vaskebrett i disse dager har ingenting med naturlighet eller kvinnelighet å gjøre. Det er ikke naturlig kvinnefysikk hos de aller aller fleste.

Sånn.

Anonymous poster hash: 71d37...895

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke skapt for flat mage. Kvinner har en annen fysikk. At alle skal ha vaskebrett i disse dager har ingenting med naturlighet eller kvinnelighet å gjøre. Det er ikke naturlig kvinnefysikk hos de aller aller fleste.

Sånn.

Anonymous poster hash: 71d37...895

Hva mener du? Har du noen kilder å vise til? Jeg vet at kvinner flest ikke er skapt for å være noen rette streker, ettersom vi går litt ut og inn (hofter, midje, pupper, osv) men jeg kan ikke forstå at det skal være noe unaturlig med å ha en flat mage. Spiser man den mengden mat man er beregnet for så vil man på naturlig vis få en flat mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... så overfladiske vi mennesker har blitt. Blir kvalm av mange av svarene her inne, det verste er at flere av dere har partner. Håper dere går på en kraftig smell en dag hvor dere av en eller annen grunn legger på dere, medisiner, lavt stoffskifte eller hva det nå må være, så kan dere tenke tilbake på de kvalme svarene dere lirte av dere her. Det går troll i ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke de fleste kvinner har noe i mot å verken spise mindre eller trene mer dersom vekt og helse tilsier det. Men motivasjonen skal være nettopp det, helse. Ikke at man blir dumpet dersom man går opp x antall kilo.

Ønske om å endre noe i eget liv må komme innenfra. Uansett om det er å gå opp eller ned i vekt, slutte å røyke, begynne å trene eller studere til en bedre jobb.

Alt er grunnleggende feil med ts sin kjæreste sine krav. Hvem faen er det han tror han er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til verdens sterkeste mann og vent på en reaksjon. ;) Fakta er at hofte midjemål trenger ikke å si noe om hvor sterk/ godt trent en person er. Alle de som trener for å bli sterkest mulig, trenger å ligge i et kalorioverskudd for å yte og løfte tunge vekter. Modellslanke menn er pingler i forhold til de som driver med styrkeløft/strongman osv. :)

Anonymous poster hash: 5ed71...457

Det er velkjent viten at strongman utøvere doper seg. Det innrømmer de selv. Strongman utøverne ønsker ikke å bli en del av norges idrettsforbund nettopp pga at da blir de testet. De sier selv at da kan de ikke løfte så mye og gi show til publikum - hvem vil se på strongman konkurranser som ikke løfter ekstreme ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du får stille motkrav.

Han skal delta i Norges sterkeste mann konkurranse neste år. Vinner han ikke er det ut..... si at du ikke ønsker å være sammen med en pingle lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du får stille motkrav.

Han skal delta i Norges sterkeste mann konkurranse neste år. Vinner han ikke er det ut..... si at du ikke ønsker å være sammen med en pingle lenger.

Hvordan står det i stil til hennes kjærestes krav? Han har ikke forventet at hun skal vinne noen fitnesskonkurranse heller. Hvis han selv er lubben og ønsker henne tynn så er det hyklersk, ja, men det er ikke det hvis han selv er slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Har du noen kilder å vise til? Jeg vet at kvinner flest ikke er skapt for å være noen rette streker, ettersom vi går litt ut og inn (hofter, midje, pupper, osv) men jeg kan ikke forstå at det skal være noe unaturlig med å ha en flat mage. Spiser man den mengden mat man er beregnet for så vil man på naturlig vis få en flat mage.

Hva tror du jeg mener ?

Det er normalt med høyere fettprosent og mindre muskler enn hos menn fra naturens side. Menn har mer muskler, kvinner har mer fett. Det kvinnelige kjønnshormonet østrogen gjør at kvinner lettere lager fett i underhuden og spesielt omkring lår og hofte. Epleformen hos kvinner skyldes blant annet kroppsbyggingen, gener og hvor høye andel de har av mannlige kjønnshormoner. Kvinner har ulik mengde mannlige kjønnshormoner. Derfor har noen mer fett på kroppen enn andre kvinner.

Kvinner har en anatomi som gjør at det ikke er naturlig med "guttemage".

Anonymous poster hash: 71d37...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det i stil til hennes kjærestes krav? Han har ikke forventet at hun skal vinne noen fitnesskonkurranse heller. Hvis han selv er lubben og ønsker henne tynn så er det hyklersk, ja, men det er ikke det hvis han selv er slank.

Det er et urimelig krav ts får fra kjæresten. Det er også et urimelig krav at han skal forandre seg.

Forstår man ikke hva som er urimelig å kreve hos en partner bør man bli litt mer voksen og reflektert over hva som kan forventes i et samliv.

Anonymous poster hash: 71d37...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det i stil til hennes kjærestes krav? Han har ikke forventet at hun skal vinne noen fitnesskonkurranse heller. Hvis han selv er lubben og ønsker henne tynn så er det hyklersk, ja, men det er ikke det hvis han selv er slank.

Syns det står helt greit i stil. Like teit og urimelig. En forandring i eget liv må komme innenfra. Ikke som krav fra en kjæreste.

Noen som vet hvor gammel ts og kjæresten er ? Han virker utrolig umoden og grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du så lik ut når du ble sammen med ham så vet han hva han gikk til og burde ikke be deg om å forandre deg for ham. Om dette er noe du har lagt på deg i ettertid så ser jeg ikke problemet med at han sa det. Han var bare ærlig med deg og det er ikke et urimelig krav.

Så hvis en mann mister håret er det en grunn til å dumpe han?

Anonymous poster hash: e9267...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din høres veldig overfladisk ut. Jeg hadde gitt han en haug med pepper for den der gitt. Jeg har selv litt for mye og hadde min samboer sagt noe i retning som din kjæreste, så hadde det blitt baluba i heimen. Hvis man virkelig elsker noen, så skal ikke vekt spille noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite problem, og trenger virkelig hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten min fortalte plutselig at han ikke ville være sammen med meg lenger og jeg ble selvfølgelig knust. Jeg skjønte det lå noe mer ved det her og fikk tilslutt ut at det er fordi han skulle ønske jeg var tynnere og så mer "fit" ut. Jeg har hele tiden vist at han virkelig hater fett, og at han skulle ønske jeg så bedre ut. Han er også en treningsnarkoman! Jeg har selvfølgelig litt for mye av det gode rundt magen, men er ikke overvektig. Jeg trener endel og prøver å spise sunt, men er vanskelig å gå ned i vekt. Jeg vil veldig gjerne gå ned i vekt også, så det hadde vært godt for oss begge. Men skal jeg godta dette? Er det greit? Og hva om det plutselig kommer noe nytt han ikke liker ved meg? Jeg elsker han utrolig mye og alt annet med oss er helt supert! Vi har det utrolig bra sammen og vi har en veldig god kjemi og alt stemmer. Derfor dette er veldig vanskelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e2855...6a5

I hamsterhjulet og bli fit.

Anonymous poster hash: d33da...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WTF???? Hvem søren sier at det ikke skal være greit å tillate seg å legge på seg litt ?

Det er 100% greit å legge på seg litt dersom man selv ønsker det. Slutt med hysteriet. Det er lov for mennesker å forandre seg, vekt messig også. Den "regelene" du viser til er bare bullshit.

Leser du resten av innleggene mine så ser du hva jeg mener med mye.

For meg vil mye være 20kg +, og da kan jeg faktisk forstå at den andre reagerer så lenge det ikke er pga graviditet eller sykdom.

Selv skriver du også at det er greit å legge på seg LITT dersom man selv ønsker det.

Du skriver ikke at det er greit med mye!

Å det er stor forskjell på litt og mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å gjøre det slutt selv. va skal du med en slik overfladisk fyr?

Han har misforstått.



Anonymous poster hash: b8d99...910
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må skjønne at alle som ikke er tynn som en strek eller har sixpack spiser for mye godteri. "Litt mindre godteri" er løsningen på alt. Det hadde nok sikkert blitt slutt på all krig i verden også om bare alle hadde spist litt mindre godteri. :opplyser:

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

Støtter den. En annen ting er at krig nok blir startet fordi statsoverhodene er hissige pga sukker abstinenser... :fnise:

Anonymous poster hash: dd877...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...