Gå til innhold

Kjæresten min slår opp med meg om jeg ikke blir tynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff det har jeg vært med på en gang også. Han ble så skuffet over mine kroppslige forandringer etter graviditet at han ba meg skjerpe meg og at jeg var rett og slett feit- dette var ikke det han hadde signert på! Jeg ble kjempelei meg, gikk ned mange kg og ble den gamle jeg var når jeg traff han. MEN han hadde såret meg så mye med dette at det dessverre ble begynnelsen på slutten av mine følelser for han.

Anonymous poster hash: e152f...470

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Papirfly

For en dustete kommentar! Når trådstarter ikke er overvektig (jeg forutsetter at hun har en normal BMI), så bør kjæresten hennes virkelig ikke være så overfladisk.

Ville du vært sammen med en slask som fant ut at han skulle slutte i jobben, gå på NAV, sitte hjemme og game og glo på TV serier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

BMI er jo forsåvidt basert på vekt og høyde? Og jo jeg lurte på vekten, jeg bryr meg lite om BMI..

Anonymous poster hash: 0d9ef...622

Jo, det er det. Men man må jo ha BMI'en for å få en oversikt over hele bildet. Om man veier f.eks. 70 kg så har det mye å si om man er høy, eller lav etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ville du vært sammen med en slask som fant ut at han skulle slutte i jobben, gå på NAV, sitte hjemme og game og glo på TV serier?

Det du nevner der har verken noe å gjøre med trådstarter sitt innlegg, ei heller noe å gjøre med min mann. Hold deg til saken er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Det du nevner der har verken noe å gjøre med trådstarter sitt innlegg, ei heller noe å gjøre med min mann. Hold deg til saken er du snill.

Det har alt å gjøre med deg, og det du skrev. Ettersom vi har en annen tråd som omhandler nettopp det jeg mente, kan jeg opplyse deg om at de fleste kvinnene ikke ville akseptert dette fra mannen.

Dere kvinner legger i gjennomsnitt stor vekt på å ha en mann som har tiltakslyst, er målbevisst, har retning i livet, har en drive, selvtillit og lederegenskaper.

Vi menn legger i gjennomsnitt veldig liten vekt på dette, og veldig mye vekt på utseendet.

Hvorfor skulle menns preferanser ikke være legitime, mens dine og dere damers preferanser er heeeeeelt ok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det har alt å gjøre med deg, og det du skrev. Ettersom vi har en annen tråd som omhandler nettopp det jeg mente, kan jeg opplyse deg om at de fleste kvinnene ikke ville akseptert dette fra mannen.

Dere kvinner legger i gjennomsnitt stor vekt på å ha en mann som har tiltakslyst, er målbevisst, har retning i livet, har en drive, selvtillit og lederegenskaper.

Vi menn legger i gjennomsnitt veldig liten vekt på dette, og veldig mye vekt på utseendet.

Hvorfor skulle menns preferanser ikke være legitime, mens dine og dere damers preferanser er heeeeeelt ok?

Jeg tror du burde starte en egen tråd på skråblikk om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe galt i å ønske seg en dame som en hver tid har en perfekt kropp. Men han bør tenke nøye igjennom om dette er realistisk med et varig forhold med familie og jobb ved siden av treningen (om han ønsker dette). Damen hans bør også bli informert om at han faktisk mener dette med ramme alvor, slik at hun kan avslutte forholdet nå om hun ikke greier å opprettholde en slik kropp så lenge hun ser for seg at forholdet skal vare.

Jeg går ut i fra at slike folk bytter ut damene sine med 20-åringer så fort kravene deres ikke er fulgt lengre. Det er jo grenser for hvor lenge en 60-åring kan se ut som en 20-åring uansett hvor mye hun trener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Du har ikkje eit problem, han har!

Det er ikke sant. Hun har en liten unge.

Det er et STORT problem.

Jeg går ikke inn i et forhold med ei dame som har en liten unge som ikke er min egen. Og mange menn tenker sånn.

Hun er i tillegg blitt feitere. Det er ikke et like stort problem.

Men summa summarum har markedsverdien hennes falt betraktelig.

PROBLEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Jeg går ut i fra at slike folk bytter ut damene sine med 20-åringer så fort kravene deres ikke er fulgt lengre. Det er jo grenser for hvor lenge en 60-åring kan se ut som en 20-åring uansett hvor mye hun trener.

Newsflash: det fins også 60 åringer med slanke kropper og fine legger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Rett før ein romantisk stund, tar du fram ein stor boksis fra under senga og begynner å spise på den. Så seier du at det er slutt og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Rett før ein romantisk stund, tar du fram ein stor boksis fra under senga og begynner å spise på den. Så seier du at det er slutt og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sant. Hun har en liten unge.

Det er et STORT problem.

Jeg går ikke inn i et forhold med ei dame som har en liten unge som ikke er min egen. Og mange menn tenker sånn.

Hun er i tillegg blitt feitere. Det er ikke et like stort problem.

Men summa summarum har markedsverdien hennes falt betraktelig.

PROBLEM.

Er det mulig.. :daane:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med at dama midlertidig går opp i vekt under sykdom/graviditet osv. Men den dagen hun ikke lenger gidder å gjøre en innsats har vi et problem.



Anonymous poster hash: 0900b...e33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Newsflash: det fins også 60 åringer med slanke kropper og fine legger.

Og masse rynker og skrukkete hud. Jeg personlig hadde likt bedre en formfull 20-30 åring enn en en 60 åring med slank kropp.!

Anonymous poster hash: 0d9ef...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Og masse rynker og skrukkete hud. Jeg personlig hadde likt bedre en formfull 20-30 åring enn en en 60 åring med slank kropp.!

Anonymous poster hash: 0d9ef...622

Det er ikke sikkert du får valget... men poenget er at selv 60 åringer kan klare å ta vare på kroppen sin. Det fins også botox og facelift. Derfor er ikke dette noe argument for å være sammen med en nybakt mamma som ikke gidder å holde seg sexy.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Han kommer nok ikke til å endre preferansen sin ts. Du får vurdere om dette i det hele tatt er verdt det. Tenker at med et slikt press kan spiseforstyrrelser utvikle seg og det er ikke bra..

Kanskje du heller skal finne en mann som ikke er så opptatt av at du er super fit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...