Gå til innhold

Fikk en ungjente til sengs - fikk et nytt syn på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innlegget mitt var satt på spissen for å fremme et poeng om at det skal uhyre mye til før jeg går inn i et forhold med en som er så mye eldre.

Uhyre mye...penger.

Anonymous poster hash: 821f7...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhyre mye...penger.

Anonymous poster hash: 821f7...f13

Jeg ser at du har vanskeligheter med å ta innover deg at noen unge kvinner ikke går etter utseende til den eldre mannen, men pengene!

Eldre menn som går etter unge kvinner, har en tendens til å spandere i hytt og pinevær da de er desperate!

Du må ikke tro at de som biter på agnet synes at gubben ser ut som Johnny Depp, eller annen flott kjekkas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du har vanskeligheter med å ta innover deg at noen unge kvinner ikke går etter utseende til den eldre mannen, men pengene!

Eldre menn som går etter unge kvinner, har en tendens til å spandere i hytt og pinevær da de er desperate!

Du må ikke tro at de som biter på agnet synes at gubben ser ut som Johnny Depp, eller annen flott kjekkas.

Jeg har ikke sagt noe om jenter generelt, men om brukeren jeg svarer. Hun sa rett ut at penger og karriére måtte til for at en eldre mann skulle være aktuell.

Har ingen tro på at jenter flest tenker sånn, men hun jeg svarer gjør det.

Anonymous poster hash: 821f7...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe om jenter generelt, men om brukeren jeg svarer. Hun sa rett ut at penger og karriére måtte til for at en eldre mann skulle være aktuell.

Har ingen tro på at jenter flest tenker sånn, men hun jeg svarer gjør det.

Anonymous poster hash: 821f7...f13

Det finnes nok en del yngre kvinner som går etter eldre menn grunnet pengene og statusen deres.

Brukeren som du svarer er bare ærlig.

Jeg kjenner flere som sier akkurat det samme.

Men det betyr ikke at de går etter eldre menn.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhyre mye...penger.

Anonymous poster hash: 821f7...f13

Interessant...så det er greit at en fyr på 40 vil pule en 20åring fordi hun er ung, sexy og stram og for statusen sin skyld...men ikke greit at en jente vil ligge med eldre fyr for økonomisk sikkerhet?

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjennsgjerning at jenter i deres beste alder 18-23 år foretrekker ekte mannfolk som er litt oppe i åra. Som f.eks meg.

Vi er mentalt mer voksne enn guttevalper på 18-23, vi kan tilby mer. Vi har mer livserfaring og kunnskap, vi er mer sjarmerende og sofistikerte, vi er allerede etablerte og ofte har vi voksne menn et røft og maskulint utseendet som ung gutta ikke kan konkurrere med.

Så det sier seg selv at vi er som magneter for unge spreke flotte jenter. Leit at det skal være så mange gamle kjerringer i tråden her som spyr ut med hat og forakt fordi det er slik men vi vet alle at dette rett og slett bunner ut i misunnelse over at mannfolka deres blir kapret av disse flotte pikene.

Det er hvertfall vitterlig forøvrig min ydmyke mening

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd dere har glemt å pleie forholdet TS.

Bare husk at selv om du har vært heldig en gang så vil det ikke si at du blir mer lykkelig hvis du finner deg en yngre jente enn kona di.

Typisk vil du nå ha en opptur erstattet med en enda værre nedtur fordi du begynner å se på verdier og ikke kun utseendet.



Anonymous poster hash: a8a8a...fad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk et nytt syn på deg selv fordi en tjueåring lå med deg?

Jaha.

Ok.

Fint for deg.

(Da skulle det jammen lite til, gitt.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjennsgjerning at jenter i deres beste alder 18-23 år foretrekker ekte mannfolk som er litt oppe i åra. Som f.eks meg.

Vi er mentalt mer voksne enn guttevalper på 18-23, vi kan tilby mer. Vi har mer livserfaring og kunnskap, vi er mer sjarmerende og sofistikerte, vi er allerede etablerte og ofte har vi voksne menn et røft og maskulint utseendet som ung gutta ikke kan konkurrere med.

Så det sier seg selv at vi er som magneter for unge spreke flotte jenter. Leit at det skal være så mange gamle kjerringer i tråden her som spyr ut med hat og forakt fordi det er slik men vi vet alle at dette rett og slett bunner ut i misunnelse over at mannfolka deres blir kapret av disse flotte pikene.

Det er hvertfall vitterlig forøvrig min ydmyke mening

Din ydmyke mening?

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjennsgjerning at jenter i deres beste alder 18-23 år foretrekker ekte mannfolk som er litt oppe i åra. Som f.eks meg.

Vi er mentalt mer voksne enn guttevalper på 18-23, vi kan tilby mer. Vi har mer livserfaring og kunnskap, vi er mer sjarmerende og sofistikerte, vi er allerede etablerte og ofte har vi voksne menn et røft og maskulint utseendet som ung gutta ikke kan konkurrere med.

Så det sier seg selv at vi er som magneter for unge spreke flotte jenter. Leit at det skal være så mange gamle kjerringer i tråden her som spyr ut med hat og forakt fordi det er slik men vi vet alle at dette rett og slett bunner ut i misunnelse over at mannfolka deres blir kapret av disse flotte pikene.

Det er hvertfall vitterlig forøvrig min ydmyke mening

😂😂😂😂😂😂👍👌

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjennsgjerning at jenter i deres beste alder 18-23 år foretrekker ekte mannfolk som er litt oppe i åra. Som f.eks meg.

Vi er mentalt mer voksne enn guttevalper på 18-23, vi kan tilby mer. Vi har mer livserfaring og kunnskap, vi er mer sjarmerende og sofistikerte, vi er allerede etablerte og ofte har vi voksne menn et røft og maskulint utseendet som ung gutta ikke kan konkurrere med.

Så det sier seg selv at vi er som magneter for unge spreke flotte jenter. Leit at det skal være så mange gamle kjerringer i tråden her som spyr ut med hat og forakt fordi det er slik men vi vet alle at dette rett og slett bunner ut i misunnelse over at mannfolka deres blir kapret av disse flotte pikene.

Det er hvertfall vitterlig forøvrig min ydmyke mening

Hvor gammel er du da?

Hvordan kan det ha seg at enkelte menn har dette enorme behovet for å overbevise seg selv, og sine likesinnede at yngre kvinner elsker eldre menn?

Yngre menn er mye flottere og strammere enn halvgamle gubber .

Det er ikke så mye disse gubbene har å stille opp med.

Denne såkalte modenheten du snakker om er ikke aldersbetinget.

PS! Det var ikke noe ydmykt over ditt innlegget i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da?

Yngre menn er mye flottere og strammere enn halvgamle gubber .

Det er ikke så mye disse gubbene har å stille opp med.

Denne såkalte modenheten du snakker om er ikke aldersbetinget.

PS! Det var ikke noe ydmykt over ditt innlegget i det hele tatt!

Er 30. Og det er ingen ung gutter som kan stille opp mot meg, mitt største kvalitet er også min fiende noen ganger. Jeg er rett og slett altfor awesome så dessverre faller alle kvinnfolk pladask for meg.

Er alltid ydmyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30. Og det er ingen ung gutter som kan stille opp mot meg, mitt største kvalitet er også min fiende noen ganger. Jeg er rett og slett altfor awesome så dessverre faller alle kvinnfolk pladask for meg.

Er alltid ydmyk

Egoet ditt er din største fiende - Du er ikke alene om det.

Dessuten er ikke 30 år gammelt for en kvinne på 23.

Vi snakker om gubber her, Wub, Gubber med stor G!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 30. Og det er ingen ung gutter som kan stille opp mot meg, mitt største kvalitet er også min fiende noen ganger. Jeg er rett og slett altfor awesome så dessverre faller alle kvinnfolk pladask for meg.

Er alltid ydmyk

Guds gave til kvinnen! HVOR har du vært hele mitt liv?? 😂😂👌💪👏

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30. Og det er ingen ung gutter som kan stille opp mot meg, mitt største kvalitet er også min fiende noen ganger. Jeg er rett og slett altfor awesome så dessverre faller alle kvinnfolk pladask for meg.

Er alltid ydmyk

Barney?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjennsgjerning at jenter i deres beste alder 18-23 år foretrekker ekte mannfolk som er litt oppe i åra. Som f.eks meg.

Vi er mentalt mer voksne enn guttevalper på 18-23, vi kan tilby mer. Vi har mer livserfaring og kunnskap, vi er mer sjarmerende og sofistikerte, vi er allerede etablerte og ofte har vi voksne menn et røft og maskulint utseendet som ung gutta ikke kan konkurrere med.

Så det sier seg selv at vi er som magneter for unge spreke flotte jenter. Leit at det skal være så mange gamle kjerringer i tråden her som spyr ut med hat og forakt fordi det er slik men vi vet alle at dette rett og slett bunner ut i misunnelse over at mannfolka deres blir kapret av disse flotte pikene.

Det er hvertfall vitterlig forøvrig min ydmyke mening

Dette er jeg helt enig i :)

Jente 26

Anonymous poster hash: 2b8d8...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper

Synes det er rart at du ikke er fornøyd når kjæresten din er 9 år yngre enn deg. Hvis kropp er så viktig for deg er det nok smartere at du kommuniserer det til henne på en fin måte. Kanskje dere kan begynne å trene sammen.

Tror du er heldig om du får noe bedre enn henne rent aldersmessig. Jeg tviler sterkt på at det er mange 20-23 åringer som vil bli sammen med en mann på 39. Sikkert spennende å prøve ut sex en gang eller to, men det stopper vel der.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom TS, morsomt.

Jeg er en 38 år gammel kvinne som hadde sex med en på 23 for noen uker siden. Jeg er ikke dummere enn jeg skjønner hva det handla om.

Du som jeg TS har hatt litt flaks. Disse ungdommene vil ikke ha oss, de vet at vi er enkle og ikke minst takknemlige for at de vil ligge litt med oss. Ingen grunn til å innbille seg noe annet. Dessuten er generasjonen under oss lette på tråden. Så ikke ta det som et kompliment. Du var tilgjengelig.

Forskjellen på deg og meg er at jeg er singel. Det burde du også være om du skal ligge rundt. Det fortjener dama di.

PS: Det der kommer ikke til å skje for ofte, så forbered deg på ensomheten. "Alle" vet at menn over 40 år er late i senga og er et par år fra ølvom og dobbelthaker. Og har jeg nevnt impotens? Testosteronivået ditt vil falle brutalt fremover. Det vet kidsa ;)



Anonymous poster hash: bd331...813
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom TS, morsomt.

Jeg er en 38 år gammel kvinne som hadde sex med en på 23 for noen uker siden. Jeg er ikke dummere enn jeg skjønner hva det handla om.

Du som jeg TS har hatt litt flaks. Disse ungdommene vil ikke ha oss, de vet at vi er enkle og ikke minst takknemlige for at de vil ligge litt med oss. Ingen grunn til å innbille seg noe annet. Dessuten er generasjonen under oss lette på tråden. Så ikke ta det som et kompliment. Du var tilgjengelig.

Forskjellen på deg og meg er at jeg er singel. Det burde du også være om du skal ligge rundt. Det fortjener dama di.

PS: Det der kommer ikke til å skje for ofte, så forbered deg på ensomheten. "Alle" vet at menn over 40 år er late i senga og er et par år fra ølvom og dobbelthaker. Og har jeg nevnt impotens? Testosteronivået ditt vil falle brutalt fremover. Det vet kidsa ;)

Anonymous poster hash: bd331...813

Var det ikke deilig med litt ung kuk igjen?;)

Anonymous poster hash: 4da82...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...