Gå til innhold

Fikk en ungjente til sengs - fikk et nytt syn på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Hahahahaha.

Jaja, om du tror det så vær så god, keep telling yourself that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige menn ser ikke ut som dem.

Og likevel er det en av dem jeg ofte får høre at jeg ligner. Det er ikke mer riktig å si at "vanlige" menn i den alderen har leverflekker, pondus og måne. Langt de fleste kameratene mine trener, og et par av dem er i bedre form enn noe 20-25-åring jeg vet om.

Hvis det først finnes unntak vlant kjendiser, gjør det det blant oss vanlige også. :)

Anonymous poster hash: 821f7...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Hun kommer til å vokse forbi deg om ikke så lenge tenker jeg.

Om ikke hun selv har daddy issues, så er nok du ganske følelsesmessig umoden. Tiden vil vise.

Anonymous poster hash: e3a37...2e9

Mhm, who's your daddy?

😁

Hvis Charles Manson kan?

Edit: fikk ikke til link fra mob.

Endret av Eric of Hlathir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dere så sure? La han gjøre hva han vil!

Du må ikke nødvendigvis dumpe henne. Bare lev dobbeltliv ;). To fluer i en smekk. Hohohhoh

er det ikke denne personen noen kom frem til er TS? :fnise:

Anonymous poster hash: 55af2...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel er det en av dem jeg ofte får høre at jeg ligner. Det er ikke mer riktig å si at "vanlige" menn i den alderen har leverflekker, pondus og måne. Langt de fleste kameratene mine trener, og et par av dem er i bedre form enn noe 20-25-åring jeg vet om.

Hvis det først finnes unntak vlant kjendiser, gjør det det blant oss vanlige også. :)

Anonymous poster hash: 821f7...f13

Men det gjelder vel for kvinner også. Her er det jo faktisk snakk om menn som heller vil ha unge jenter på 19-20, enn kvinner på sin egen alder. TS ønsker å velge bort sin samboer som er 30 fordi han har fått ei ungjente til sengs, og begrunnelsen til TS er at unge jenter er strammere i fisken.

Og det stemmer jo. Både unge jenter og unge menn er stort sett strammere i fisken enn de som er 20 år eldre. Det er de færreste av oss som blir tatt for å være 20 år yngre enn vi er.

Og en del av oss synes faktisk det er helt greit også. At ulike aldre har ulik skjønnhet. Men det handler kanskje om mental modenhet. Jeg har ingen problemer med å synes at en mann i 40-50-års alderen kan være veldig attraktiv. (Og bare så det er sagt så er det jammen mange fantastisk vakre kvinner på samme alder også. Men de ser ikke ut som ungjenter lengre de heller)

Men jeg hadde ikke syntes det for tjue år siden.... Da hadde den samme mannen vært en gammel gubbe som jeg ikke vurderte i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 2d273...347

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mennene som skriver her får meg til å tenke tilbake til da jeg selv var 18-20 år gammel. Jeg har ingenting imot menn som har sex med eller er i forhold med kvinner som er mye yngre,men tror mange har opplevd eldre menn som skal sjekke dem opp på byen eller ellers også.

Har faktisk ikke opplevd slik respektløs oppførsel fra menn på egen alder,men da jeg var på den alderen så var det menn av typen ekkel,gammel gris som skulle sjekke opp yngre jenter. Da snakker vi klåing og ekle kommentarer.

Ikke var jeg spesielt vakker,så fikk følelsen av at det kun var fordi jeg var ung. Forresten,så var ingen av de mennene attraktive for meg eller venninnene mine. Var ingen Brad Pitt eller Gerard Butler ute og gikk der. Tror forresten menn som er attraktive ikke oppfører seg så desperat.

Kanskje ikke rart at man blir skeptisk når de holdningene som sees her er at en yngre kvinne blir sett på som et stykke kjøtt,og ikke et individ.



Anonymous poster hash: 81df0...c80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mennene som skriver her får meg til å tenke tilbake til da jeg selv var 18-20 år gammel. Jeg har ingenting imot menn som har sex med eller er i forhold med kvinner som er mye yngre,men tror mange har opplevd eldre menn som skal sjekke dem opp på byen eller ellers også.

Har faktisk ikke opplevd slik respektløs oppførsel fra menn på egen alder,men da jeg var på den alderen så var det menn av typen ekkel,gammel gris som skulle sjekke opp yngre jenter. Da snakker vi klåing og ekle kommentarer.

Ikke var jeg spesielt vakker,så fikk følelsen av at det kun var fordi jeg var ung. Forresten,så var ingen av de mennene attraktive for meg eller venninnene mine. Var ingen Brad Pitt eller Gerard Butler ute og gikk der. Tror forresten menn som er attraktive ikke oppfører seg så desperat.

Kanskje ikke rart at man blir skeptisk når de holdningene som sees her er at en yngre kvinne blir sett på som et stykke kjøtt,og ikke et individ.

Anonymous poster hash: 81df0...c80

Selv om mange menn i førtiåra ikke kan oppføre seg, så tror jeg ikke du kan tilskrive dårlig oppførsel kun til de og frita de unge mennene på bakgrunn av din personlige erfaring. At man ser på kvinner og menn som et stykke kjøtt der dessverre noe som alle aldersgrupper kan finne på.

Anonymous poster hash: 16e65...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper eventyret til TS ender omtrent slik:

TS forlater sin forfalte allerede yngre kjæreste og finner seg en 20-åring som har skikkelig issues og kun søker økonomisk trygghet, men dette ser ikke TS selv for han er så høy på forelskelse og sin egen erobring. I mellomtiden begynner eksen å trene, kle seg skikkelig pent og finner seg en skikkelig mann. TS lever lykkelig uviten om at han forsørger en usikker golddigger på 20 år med omfattende dadyissues.

TS begynner å få øynene opp for hvor vakker og ikke minst hvor bra eksen egentlig var og begynner derfor å stille krav til sin nye kjæreste om at hun må forsørge seg selv og diskutere litt dagligdagse ting med han. Den nye kjæresten begynner å jakte på neste kjæreste for er det en ting hun ikke gidder så er det å jobbe for føden.

TS tar kontakt med eksen ettersom forholdet med den yngre skranter, men blir brått avvist. TS stiller krav til nye kjæresten, men ingenting skjer og til slutt slår hun opp på grunn av alt maset og fordi livet med en 40-åring sucks når man ikke får masse penger for å holde ut.

TS sitter igjen som en bitter mann med dårlig råd og mange grå hår, mens eksen lever lykkelig med en skikkelig mann, hvertfall til han også når midtlivskrisen sin.

Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden.

Anonymous poster hash: 7ba1e...eb4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel er det en av dem jeg ofte får høre at jeg ligner. Det er ikke mer riktig å si at "vanlige" menn i den alderen har leverflekker, pondus og måne. Langt de fleste kameratene mine trener, og et par av dem er i bedre form enn noe 20-25-åring jeg vet om.

Hvis det først finnes unntak vlant kjendiser, gjør det det blant oss vanlige også. :)

Anonymous poster hash: 821f7...f13

At du får høre at du LIGNER litt holder ikke ass. Aldern din er fortsatt den samme og du kan ikke kjempe mot naturen.

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper eventyret til TS ender omtrent slik:

TS forlater sin forfalte allerede yngre kjæreste og finner seg en 20-åring som har skikkelig issues og kun søker økonomisk trygghet, men dette ser ikke TS selv for han er så høy på forelskelse og sin egen erobring. I mellomtiden begynner eksen å trene, kle seg skikkelig pent og finner seg en skikkelig mann. TS lever lykkelig uviten om at han forsørger en usikker golddigger på 20 år med omfattende dadyissues.

TS begynner å få øynene opp for hvor vakker og ikke minst hvor bra eksen egentlig var og begynner derfor å stille krav til sin nye kjæreste om at hun må forsørge seg selv og diskutere litt dagligdagse ting med han. Den nye kjæresten begynner å jakte på neste kjæreste for er det en ting hun ikke gidder så er det å jobbe for føden.

TS tar kontakt med eksen ettersom forholdet med den yngre skranter, men blir brått avvist. TS stiller krav til nye kjæresten, men ingenting skjer og til slutt slår hun opp på grunn av alt maset og fordi livet med en 40-åring sucks når man ikke får masse penger for å holde ut.

TS sitter igjen som en bitter mann med dårlig råd og mange grå hår, mens eksen lever lykkelig med en skikkelig mann, hvertfall til han også når midtlivskrisen sin.

Gresset er sjeldent grønnere på den andre siden.

Anonymous poster hash: 7ba1e...eb4

Høres rett ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mange menn i førtiåra ikke kan oppføre seg, så tror jeg ikke du kan tilskrive dårlig oppførsel kun til de og frita de unge mennene på bakgrunn av din personlige erfaring. At man ser på kvinner og menn som et stykke kjøtt der dessverre noe som alle aldersgrupper kan finne på.

Anonymous poster hash: 16e65...266

Nei,gjør ikke det,men de minnet meg om de som skriver i denne tråden og bare vil ha unge jenter fordi de er faste og fine. Virker ikke som det er noe mer de interesserer seg for enn akkurat det.

Anonymous poster hash: 81df0...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et eneste synet jeg har fått på deg TS er at du er en gammel halvpedofil gris!

Anonymous poster hash: 4bb2f...ef6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun kommer til å vokse forbi deg om ikke så lenge tenker jeg.

Om ikke hun selv har daddy issues, så er nok du ganske følelsesmessig umoden. Tiden vil vise.

Anonymous poster hash: e3a37...2e9

Jeg vet faktisk ikke om jeg skal ta dette som en fornærmelse. Jeg er nemlig hans 14 år yngre kjæreste. Jeg har ingen daddy-issues, det har jeg aldri hatt. Men jeg har heller ingen verdens ting til felles med gutter på min egen alder. Takke meg til en mann som har livet sitt på stell og er ferdig med hele den "feste-knulle damer-tro man er kul" perioden. Jeg har mer til felles med min kjæreste på 38.

Og følelsesmessig umoden? Man er da forelsket uansett om man er 14 eller 40. Forskjellen er at man innser viktigheten av andre ting når man blir eldre. Og man evner å føle en dypere kjærlighet etterhvert som den første forelskelsen legger seg.

Anonymous poster hash: a30f7...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke om jeg skal ta dette som en fornærmelse. Jeg er nemlig hans 14 år yngre kjæreste. Jeg har ingen daddy-issues, det har jeg aldri hatt. Men jeg har heller ingen verdens ting til felles med gutter på min egen alder. Takke meg til en mann som har livet sitt på stell og er ferdig med hele den "feste-knulle damer-tro man er kul" perioden. Jeg har mer til felles med min kjæreste på 38.

Og følelsesmessig umoden? Man er da forelsket uansett om man er 14 eller 40. Forskjellen er at man innser viktigheten av andre ting når man blir eldre. Og man evner å føle en dypere kjærlighet etterhvert som den første forelskelsen legger seg.

Anonymous poster hash: a30f7...482

Signerer denne,

den "trenger en far" kommentaren er utgått på dato.

Min erfaring er at det er eldre damer over35+ som er mest aggressive når de hører om unge jenter med eldre kjærester.

Er nok ikke merkelig siden de føler at vi kan finne noen på vår egen alder. At vi tar "deres" menn..

En eldre kjæreste er mere rolig, han er ferdig med festing.. Er mere voksen og moden. Er selv i et forhold der det er stor aldersforskjell. Har vært sammen i flere år nå. Har ikke hatt et bedre forhold.

Exsen min var med en på min egen alder, vi var sammen i 9 år. Har prøvd begge deler! Helt klart at jeg velger en som er endel eldre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne,

den "trenger en far" kommentaren er utgått på dato.

Min erfaring er at det er eldre damer over35+ som er mest aggressive når de hører om unge jenter med eldre kjærester.

Er nok ikke merkelig siden de føler at vi kan finne noen på vår egen alder. At vi tar "deres" menn..

En eldre kjæreste er mere rolig, han er ferdig med festing.. Er mere voksen og moden. Er selv i et forhold der det er stor aldersforskjell. Har vært sammen i flere år nå. Har ikke hatt et bedre forhold.

Exsen min var med en på min egen alder, vi var sammen i 9 år. Har prøvd begge deler! Helt klart at jeg velger en som er endel eldre..

Er 36 og bryr meg ikke om menn på min alder foretrekker yngre damer enn meg. Dette med modenhet og å være voksen har mer med personlighet enn alder å gjøre. Det finnes mange som er 40+ og fortsatt ikke modne/voksne,og det er etter min erfaring disse som oftest skal ha damer som er mye yngre enn dem selv.

Anonymous poster hash: e2baf...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...