Gå til innhold

Fikk en ungjente til sengs - fikk et nytt syn på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesielt menn som aldri har hatt særlig sjans på damer, føler ofte for å hevne seg på kvinner ved å rakke ned på eldre kvinner anonymt på et diskusjonsforum. Her skal det hevnes.

Anonymous poster hash: d0e70...035

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen ser opp til dere gamlinger med smårips. Vi synes dere er tapere. Mannfolka og.

Anonymous poster hash: 2cf4c...204

Snakk for deg selv, jeg gir high five til alle gamlinger med smårips og det gjør kompisene mine også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt menn som aldri har hatt særlig sjans på damer, føler ofte for å hevne seg på kvinner ved å rakke ned på eldre kvinner anonymt på et diskusjonsforum. Her skal det hevnes.

Anonymous poster hash: d0e70...035

Makan til tull. Jeg har ikke noe annet enn stor respekt for yngre kvinner selv om jeg ikke har draget på dem. Eldre kvinner har jeg sympati for.

Virker også som det er slik resten av de "bitre" mennene på KG tenker.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv, jeg gir high five til alle gamlinger med smårips og det gjør kompisene mine også

Dere er vel av samme ulla da. Eller at dere, som tidligere nevnt i tråden, ikke har draget på kvinner på egen alder.

Uansett - mange tenker sitt om dere.

Anonymous poster hash: 3d5e7...3f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt menn som aldri har hatt særlig sjans på damer, føler ofte for å hevne seg på kvinner ved å rakke ned på eldre kvinner anonymt på et diskusjonsforum. Her skal det hevnes.

Anonymous poster hash: d0e70...035

Touché.

Derfor det nesten er litt trist å måtte krangle med de på KG da det i realiteten er ganske synd på de :P De har aldri fått dame, hverken ung eller gammel. De håper kanskje at de vil oppleve en transformasjon ala den stygge annungen som blir til en svane dagen de bikker 45, og at damene blir ville etter dem hoho. Spesielt de som avviste de gjennom hele ungdomsskolen, VGS og deres voksene liv. Endelig kan de ense et håp om makt...

Skuffelsen kommer til å være enorm!

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt menn som aldri har hatt særlig sjans på damer, føler ofte for å hevne seg på kvinner ved å rakke ned på eldre kvinner anonymt på et diskusjonsforum. Her skal det hevnes.

Anonymous poster hash: d0e70...035

Og eldre kvinner som er i ferd med å bli mindre attraktive rent fysisk blir rasende når menn påpeker hvor digg der er med unge kvinner som har noe de ikke lenger kan tilby.

Anonymous poster hash: 16e65...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er vel av samme ulla da. Eller at dere, som tidligere nevnt i tråden, ikke har draget på kvinner på egen alder.

Uansett - mange tenker sitt om dere.

Anonymous poster hash: 3d5e7...3f9

Det er alltid mange som "tenker sitt" om de som gjør det bedre enn seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eldre kvinner som er i ferd med å bli mindre attraktive rent fysisk blir rasende når menn påpeker hvor digg der er med unge kvinner som har noe de ikke lenger kan tilby. Anonymous poster hash: 16e65...266

. Ikke nødvendigvis rasende, men kanskje litt oppgitt. Det er uansett umodent og patetisk å straffe folk for at de blir eldre.

Anonymous poster hash: d0e70...035

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid mange som "tenker sitt" om de som gjør det bedre enn seg selv.

Tror folk har ganske forskjellig syn på hva det vil si å gjøre det bra og dermed bedre enn andre. Hvis noen måler hvor bra man gjør det etter hvor ung jente man kan pule (i en alder av 40) så sier det sitt :)

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Den det er fordi dere er rasshøl begge to :) selvfølgelig har du TS sine interesser i tankene; hans interesser sørger for at han kan utfolde seg selv som rasshøl og du støtter opp om det da du også er et rasshøl. Rasshøl finner hverandre. Spesielt på KG!

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

Empati gjelder bare med de man ikke syns er rasshøl. :) Og helst ikke menn. :) Alle de du ikke klarer å ha empati med, de er per definisjon rasshøl. Alle som bytter ut dama med noen yngre, de er rasshøl. Det er sånn det er for sånne som deg, ikke sant? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan kvinnene på KG både kan hevde at det ikke er en prestasjon for en 40-åring å pule 20-åringer og samtidig mene at få 20-åringer vil ha en 40 åring og at dette ene ligget bare var et engangstilgelle og ikke noe han kan regne med å få mye mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel er det jeg som har TS interesser best i tankene når jeg svarer, mens dere andre såkalte ikke-egoistiske/uselviske kjerringer med tonnevis av empati, ber karen dra til helvete. Det sier litt om sånne mennesker som er framme med pekefingeren.

Ja særlig at du har.

Vet du hvorfor vi ber ham dra til helvete? Fordi det er ikke ham som skal få noe empati her, det er HAN som har gjort noe galt. Får du virkelig ting du skriver her til å henge på greip?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empati gjelder bare med de man ikke syns er rasshøl. :) Og helst ikke menn. :) Alle de du ikke klarer å ha empati med, de er per definisjon rasshøl. Alle som bytter ut dama med noen yngre, de er rasshøl. Det er sånn det er for sånne som deg, ikke sant? :)

Det er jo klart at TS er rasshølet her, han har vært U-T-R-O, akkuratt hva med det forstår du ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Papirfly

Merkelig hvordan kvinnene på KG både kan hevde at det ikke er en prestasjon for en 40-åring å pule 20-åringer og samtidig mene at få 20-åringer vil ha en 40 åring og at dette ene ligget bare var et engangstilgelle og ikke noe han kan regne med å få mye mer av.

Det er typisk å være dame å motsi seg selv. Man plukker det som passer slik at konklusjon blir riktig, du er dum og du tar feil.

Først så er det fordi man ikke har sjans på eldre, at man går etter yngre. Selv om TS er sammen med en som er eldre. Så er det å bli sammen en som er halvparten så gammel, ingen prestasjon. Det er enkelt. Allikevel er det umulig å få seg ny kjæreste i samme kategori, for da er det plutselig noe som krever overmenneskelige evner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor noen menn føler at de har overtaket fordi kvinner blir eldre? Vi blir eldre og dør hele gjengen. Menn også. Ja menn kan produsere barn lengere, og noen har 'their time to shine' når de er eldre og kaprer yngre jenter. Men de mennene er gjerne de som var totalt uattraktive når de var yngre så teknisk sett har menn og kvinner like lang periode som attraktive. Og den gloryperioden hos menn varer ikke så veldig lenge. Slapp blære, pondus, leverflekker og måne innhenter de rimelig raskt og da sitter de nå der på pleiehjemmet uten en eneste 20 åring som er interessert. Sammen med damene på sin egen alder ;) da skal dere se at det blir tyst da ;)

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Ja særlig at du har.

Vet du hvorfor vi ber ham dra til helvete? Fordi det er ikke ham som skal få noe empati her, det er HAN som har gjort noe galt. Får du virkelig ting du skriver her til å henge på greip?

Feil.

Det er han som stiller et spm. Da er det direkte frekt å kuppe tråden med dine emosjonelle behov for å slenge dritt til folk som ikke oppførerer seg sånn du ser du har fordel av.

Hvis du mener utroskap er så ille at du ikke kan gi TS et råd som TS kan ha fordel av, så er det mest "riktige" å holde kjeft. Det er sannsynligvis det nærmeste en kommer rett og galt her.

Jeg klarer det i tråder med jenter jeg ikke liker, og jeg er et angivelig rasshøl. Når du ikke klarer det samme som et rasshøl engang, hva er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis ikke andre er fornøyd, så er det bra du i hvert fall er det selv. :ler:

Har faktisk fått mye komplimenter jeg!! Sjalu no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan kvinnene på KG både kan hevde at det ikke er en prestasjon for en 40-åring å pule 20-åringer og samtidig mene at få 20-åringer vil ha en 40 åring og at dette ene ligget bare var et engangstilgelle og ikke noe han kan regne med å få mye mer av.

Hvor mange av kompisene dine har damer som er 20år yngre?

Anonymous poster hash: b9868...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empati gjelder bare med de man ikke syns er rasshøl. :) Og helst ikke menn. :) Alle de du ikke klarer å ha empati med, de er per definisjon rasshøl. Alle som bytter ut dama med noen yngre, de er rasshøl. Det er sånn det er for sånne som deg, ikke sant? :)

Niet. Folk kan bytte ut partneren sin med både yngre og eldre over en lav sko, gjerne en potteplante om man vil. Jeg bryr meg ikke det grann. Jeg bare synes det er lavmål når man som stusselig, bitter og ensom mann må inn på KVINNEguiden for å provosere kvinner for å få utløp for årelang frustrasjon. Da synes jeg man er et rasshøl :)

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du tenner på gamle damer, da?

Du mener vel: tenner du på gamle menn da??? Svaret er NEI!!! Dum kommentar av deg forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...