Gå til innhold

Lillys lille

'Lilly'

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var jeg tilbake på jobb etter at jeg hadde vært syk. Greit å komme i gang igjen, selv om det var utrolig "tungt" å jobbe i dag. Alt gikk så treeeeigt + at jeg ble så fort sliten... Startet dagen med en musikktime med 6. og 7. klasse, så det hjalp vel ikke på saken :ler: . Det er utrolig hvor mye som hoper seg opp også, når man er borte et par dager. Arbeidspulten min var nedlesset i papir. :tunge1:

Ellers fikk vi koset oss litt i går :wink: . Er viktig å holde på litt nå, så det blir full klaff om litt.

ÅÅÅÅÅ tenk når jeg kan begynne å innrede barnerom i det nye huset vårt! *sukk* :):):):):)

Har jeg forresten skrevet her før at jeg holder på å strikke? Vet jo ikke om jeg kan få barn, eller om det evt blir gutt eller jente, men jeg strikker likevel. Kan jo gi det bort hvis ikke jeg får bruk for det selv... Jeg strikker en hvit dress med "ku-mønster" på armer og hette. Hetta har ører. Har også strikket sokker i samme mønster. Dressen skal egentlig være hvit med sort mønster, men jeg valgte en lys brun (beige) farge i steden for det sorte. Syntes det ble litt mer "behagelig". Er ferdig med sokkene og nesten hele dressen. Har litt igjen på en arm + hetta. Tror jeg skal strikke litt nå....

Skal strikke minst et sett til senere: kyse med silkebånd, jakke med "skråkant"+knyting i siden, sokker og teppe.

Er kjempemoro å strikke sokker til baby. Det går jo kjempefort + at det er jo nyttig å ha mange sokker...

*dobbeltsukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*...er så imponert over dere som klarer å strikke sånne nydelige små babyklær!! :)

Legg inn litt tid til kosing nå ja, den blå bølgen nærmer seg med stormskritt!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å strikke. Strikk litt til "sirka-barnet" også da.. :P . Jeg holder på med den..... :frustrert: .... lua. Ser veldig "home-made" ut, ja.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*...er så imponert over dere som klarer å strikke sånne nydelige små babyklær!! :)

og jeg er imponert over alle som kan strikke i det hele tatt, babyklær makter jeg ikke å tenke på engang. Høres innmari knotete ut!! :tunge1:

jeg er forresten også sinnsykt klar for en blå bølge, og det rimelig snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå har det allerede kommet inn et bud!!!!!! Vi er overlykkelige. Annonsen har ikke vært i avisa før i dag, så det er jo bra. Skal ha visning om et kvarter også, så her strømmer de på :ler:

(Er glad så lenge vi slipper å bli sittende med 2 boliger å betale på.....) :wink:

Skriver mer senere om hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* lister meg inn* Er det her jeg finner den blå bølgen? Jeg lester så veldig...

Spennende med visning og budgiving. Jeg krysser fingrene for dere, jeg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har det vært et "par" på visning. De var kjempepositive og sa nesten direkte ut at de skulle kjøpe det. Virket som om de var villige til å by en del... Kanskje ikke så smart av de å røpe. Da vet vi at vi kan presse opp prisen litt. Men kanskje det var en avledingmanøver :o Hadde vært moro om de la inn et bud i morgen. Da er det i hvert fall to stk med på budrunden. Budrunden skal være mandag om 1 1/2 uke. Det blir spennende!!!!!!!!!!!

Merker jeg er utrolig lettet over at det i det hele tatt har kommet inn et bud. Megler'n vår sa at hun akkurat hadde solgt en leilighet i samme strøket og at den hadde ligget helt siden mai :o :o :o Gjett om vi fikk panikk, da :veldigsur: Derfor er det utrooooolig deilig å vite at det ligger et bud inne allerede. Da slipper vi mellomfinansiering etc.

Ellers går det så som så med prøving. Skal prøve litt i kveld igjen, da. Koselig det :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lovende ut mtp leiligheten, da. Kanskje blir det masse masse masse penger som strømmer inn, sånn at dere har råd til å kjøpe akkurat de møblene og innrede huset akkurat sånn som dere vil?!!!!

*drømme* *drømme* :hoppe:

Det hadde vel vært supert!

Spennende tider dette, Lilly.

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er spennende.

I dag har det vært 3 nye på visning. 2 virket veldig interesserte, mens for de siste var leiligheten for liten. De var to voksne med to barn og vi har nå bare to soverom. Det ene er ganske stort og det andre er ganske lite....

Håper det blir som du sier, Edea. At det strømmer på MASSSSSSSSE penger!! Det er så mye til det nye huset jeg har lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå var du langt nede på side 2, og det måtte vi jo gjøre noe med.. :wink:

Håper alt står bra til, og at du ikke er alt for sliten etter mange visninger...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budrunden er mandag om en uke. Lenge å vente synes jeg :wink: ... Men slik er visst systemet i boligbyggerlaget.

Ja, jeg er temmelig sliten etter alle visningene. Er lei på en måte, men det bør jeg jo ikke være. Det er jo veldig positivt at det kommer så mange som vil se! De fleste har vært veldig positive, så hvis ikke det kommer inn flere bud, begynner jeg å lure.

I går hadde vi koselig besøk. Fikk litt rødvin, og det smakte deilig... Jeg klarte ikke å motstå et par glass i går, men regner med at det gikk bra siden jeg er så "tidlig" i syklusen. En evt befruktning har i så fall skjedd nettopp, så da er det vel ikke så farlig :klø: ...??

Tviler på at jeg har blitt gravid denne mnd. Har ikke vært så flink til å prøve i det aktuelle tidspunktet. Men det blir jo en hyggelig overraskelse om jeg skulle bli det. Har vært så utrolig sliten den siste tiden. Har vært syk, jobbet masse, hatt mange visninger +++++

I dag skal jeg sitte å forberede litt i forhold til skolen + at vi antakelig skal ha FÅRIKÅL til middag. Nam! Det er jo sesong.

PS - Takk for at du dytter meg opp, Sirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, rødvin hørtes godt ut... :sikle:

Jeg drakk litt vin rundt den tiden jeg ble gravid, og satser på at det er helt trygt. :tommelsmil: Må jo få lov til å kose seg. Man vet jo ikke hvor lenge prøveperioden varer...

Dessuten har du sikkert godt av det nå som du har det litt stressende...

Sender du over litt fårikål? Det har jeg også lyst på... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...