Gå til innhold

Lillys lille


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lilly.

Ja, da er jeg endelig tilbake, og hva leser jeg? Dere har kjøpt hus og greier, skjønner at det ikke tok lang tid. Veeeldig misunnelig nå, altså. Jeg gleder meg til Mannen og jeg også kan kjøpe hus! Når skal dere flytte inn? Hvor mange soverom/stuer/bad osv er det? Får dere stor hage?

Veldig spennende!!!! :hoppe:

Klem fra edea! :klem:

Ps. og hvordan ligger du an i syklus og prøving? Ble det noe action i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt hus???

Utrolig stilg! Gratulerer så mye! Når flytter dere?

Hvordan ser det ut? Må dere gjøre mye?

Fortell, fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Hus har vi kjøpt.

Boarealet er 132kvm

Bruttoarealet er 230 kvm

Tomta er på over 2000 kvm (!!!!!)

Ellers er det en stor vinkelstue, 3 soverom, ett bad m/dusj og toalett + et annet toalett i 2. etg. Det er også god lagringsplass og store garderober + andre smårom. I kjelleren er det 5 (tror jeg) uinnredede rom, som venter på at vi skal sette i gang. Kjelleren har egen inngang fra hagen. Det er en liten veranda også, men den skal vi rive og sette opp en ny, større og bedre langs to av veggene. Det er en fin uteplass med steinheller + stor plen - både slett og i bakke.

I dag har vi hatt megler på besøk her hos oss, og nå henger det en stor "TIL SALGS"-plakat i vinduet. Er så nervøs for at ingen skal legge inn bud..... Grøss og gru, for en tid vi har fremfor oss...

Har blitt forkjølet også, og sitter her med litt feber... Tror jeg skal ta meg en klementin og legge meg på sofa'n. Skal ta meg en dusj også snart. Fikk ikke dusjet i dag til morgenen før jeg dro på jobb fordi mannen hadde lagt ny silikon i dusjen.

Takk for hilsener, alle sammen. Hyggelig at du var tilbake, Edea!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kos hilsen i boka mi, Lilly

Håper du snart blir frisk!!! Ikke no gøy med forkjølelse!!! :eeeh:

Vi nærmer oss EL og er ganske spunky for tiden... :kline::ler: Heldigvis.

Håper du får en fin torsdag.

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt hus! Det hørtes veldig fint ut og så så deilig med eget hus da!! Vi bor i en firemannsbolig vi og leiligheten vår er på 72 kvm!! Ikke akkurat store greiene med andre ord!!

Håper du blir bedre snart! Riktig god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp, og lykke til med salget av den gamle boligen :) det går nok bra skal du se.

Synd at du har blitt forkjølet, du må ha god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener!

Forkjølelsen har ikke akkurat sluppet taket, nei.... I dag har jeg vært verre. Har nesten ikke sovet i natt, hatt feber og har kastet opp. Har måttet være hjemme fra jobb, noe jeg IKKE liker. Heldigvis har jeg så forståelsesfulle kollegaer, som hjelper meg. Hun som fungerer som rektor for oss nå sa bare "Gå og legg deg igjen! Dette ordner vi!" Det er deilig å høre, for jeg har alltid så dårlig samvittighet hvis jeg må være hjemme...

I dag ringte det allerede en som er interessert i leiligheten vår. Den har jo ikke blitt annonsert enda, men han hadde vel fått info likevel. Han skal komme på visning til lørdag. (Håper han er stinn av gryn :ler: )

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med huskjøp :blomst:

Spennende tid i møte ja, krysser fingrene for at det er flere som vil ha akkurat deres leilighet :tommelsmil: er jo ikke negativt med noen skikkelige budrunder :danse:

GOD BEDRING :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi håper på en skikkelig budrunde, ja. Er selvfølgelig veldig negative og pessismistiske... Tror ikke noen gidder å ha vår leilighet.... :wink: Men vi får håpe på at vi blir positivt overrasket. Det er faktisk noen som kommer på visning i dag... om ca en time! Det blir spennende.

Har blitt litt bedre av forkjølelsen min. Nå føler jeg meg liksom bare "forkjølet". De to foregående dagene har jeg følt meg skikkelig syk. Nå er det heldigvis helg, og jeg kan slappe av og lade opp til mandag.

Ha en strålende helg alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Hvordan gikk det på visningen, da???

Jeg skulle bare innom for å invitere deg på blåbærpai, jeg. Fersk og hjemmelagd.

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, nam! Blåbærpai hørtes jo helt himmelsk ut, Edea! Vil veldig gjerne at du sender over et stykke - hvis det er noe igjen, da.....

I dag tror jeg nok at mannen min og jeg MÅ kose oss litt. Tror jeg har el nemlig. Har besøk akkurat nå, men så fort de er ute av døra... :kline: .............. :hoho: neida...

Har gått en lang og deilig spasertur i dag. Ned til sjøen. Turen tok en drøy time. Det kom litt duskregn, men det var jo bare deilig. Har jo vært syk de siste dagene, så det var utrolig deilig å komme seg litt ut i frisk luft. Det hjalp veldig.

Mannen har veldig lyst til å reise ut å spise i dag. Høres deilig ut....... Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ----- dette blir spennende!! Dere må for all del holde tempoet opp nå!! Blå bølge.....hinthint!! Hørtes kjempekoselig ut å gå ut og spise!! Det blir vel bare rester på oss i dag tenker jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da har vi vært ute å spist. Det ble kinamat denne gangen også. (fordi det er så billig.......)

Vi skulle jo ha visning i går vi.... MEN de kom ikke. Etter at vi hadde ventet i 45 minutter, ringer mannen min til de. Da sa de at det hadde kommet noe i veien og at de hadde mistet tlf.nr vårt.... :evil: Også jeg som ikke var helt frisk og som hadde stått opp tidlig for å ordne det fint til i leiligheten... Hadde jo ikke fått gjort så mye når jeg var syk dagene tidligere.... ÆSJ, det var veldig dumt.....

:blomst_opp: Ha en finfin søndagskveld alle sammen! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd det ikke ble noe av visningen, det kommer vel flere anledninger tenker jeg. Men ekstra surt når en har vært syk og imåtte ta seg bryet å ordne i stand.

Koslig å spise ute da, er jo bare så godt med kinamat (Tror jammen jeg må ut å spise en dag jeg)

Ha en fin søndagskveld videre Lilly.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei...nå fikk jeg intens lyst på kinamat!!! :wow:

:roll: kan jo bare glemme det nå da...jeg er så mett!!! :ler:

Kanskje i morgen da...jeg ble utrolig fristet...

Kjipt med den visninga som ikke ble noe av...at enkelte er så surrete og useriøse!!helt utrolig irriterende! spesielt med tanke på at du slet deg opp selv om du var i dårlig form!! :kose:

Håper du får en koselig søndagskveld videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg nok at mannen min og jeg MÅ kose oss litt. Tror jeg har el nemlig. Har besøk akkurat nå, men så fort de er ute av døra... :kline: .............. :hoho: neida...

Ja, er det ikke irriterende med gjester som aldri vil gå.. :wink:

Håper dere har :kline: og truffet blink..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...