Gå til innhold

Lillys lille


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Fikk bare kjøpt meg en olabukse, for det var så varmt at jeg ikke orket å gå inn i flere prøverom..... Får ta en dag til uka i stedet.

Neste uke er siste uke av ferien, så jeg får prøve å kooooose meg da. Kanskje jeg får en gledelig nyhet å fortelle da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia Lilly.

Håper du overlever i varmen!!

Du er flink som greier å la være å teste!!! Jeg testet i går, og nå venter jeg på neste PP. Håper du er heldigere enn meg!! :tommelsmil:

ha ei fortsatt god helg!

Klem fra edea! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke testet enda... :flau:

Så kult med bursdagspenger. er ikke det herlig, å handle klær for penger man med god samvittighet kan bruke på seg selv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag klarte jeg ikke å vente lenger, så jeg testet. Det ble selvfølgelig negativt, men jeg hadde jo ikke ventet annet denne måneden egentlig. Har ikke fått mensen enda, da. Kanskje jeg testet for tidlig? :wink: Neida...

I dag er det "typisk" søndag. Slapp dag. Må prøve å finne på noe å gjøre. Men HVA??? (Tror det blir en del kg i dag.... :oops: )

Nå håper jeg mensen kommer snart, så pp3 kan starte. Blir jo koselig det...... Hvis det er noen som har lure råd om hvordan vi skal "angripe" den nye prøveperioden, så ikke nøl med å skriv... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går reiste vi hjem til mamma og pappa som bor på gård i Kragerø med egen badestrand. Det var deeeeilig! Vi badet, grillet og koste oss.

I dag tenkte vi å reise ut å handle litt igjen. Har jo fremdeles noen penger jeg gjerne vil bruke før jobbstart 16. august. Så tenker jeg at vi setter oss på en kafè og tar en kopp.

Nå håper jeg mensen kommer snart. Har så utrolig vondt i puppene denne gangen. (spesielt hvis jeg gjør sånn: :hoppe:) Og jeg håper virkelig at den kommer før jeg begynner på jobb igjen. (Men man vet jo aldri med meg, for jeg er som sagt så uregelmessig... :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg får prøve å unngå det...... :ler2:

NÅ har jeg fått handlet litt. En hvit jakke, en grønn jakke og en stripete genser. JIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..misunner litt at du orker å handle...har så lyst på nye klær..men jeg orker bare ikke tanken på butikk-besøk i varmen!! det er virkelig VARMT her nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det er skikkelig varmt for tiden. (Klaget når det var regnvær også, jeg.... Blir aldri fornøyd :wink: ) I går fikk jeg mensen, så nå er det bare å forberede seg til ny dyst. Har hatt skikkelig vondt i magen i går og i natt. Heldigvis har det gitt seg nå.

Nå skal vi ut en tur. Skal kikke på et hus som stod til salgs i boligavisa i dag. Det er spennende! Etterpå reiser vi til byen for å spise is. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny PP, Lilly.

Jeg er skikkelig misunnelig på dere som skal kjikke på hus, altså. Gleder meg til den dagen jeg kan flytte inn i eget hus (hundre millioner år til)!!! :roll:

Jeg skal oxo spise is nå, vanilje med oboy!! :sikle:

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy: *jager vekk :kjempesinna::frustrert: * :sur:

"SLutt å plage Lilly! Hold deg vekke i minst 9 mnd!"

:fy: :fy: :fy:

Takk for "jaging" :ler: . Håper det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP3 dag 4.....

Begynner å nærme seg prøvetid igjen... Hmmm, hvilken strategi skal jeg velge denne mnd?? Sex annenhver dag har jo sett ut til å fungere for noen her inne.... Eggløsning merker jeg som regel ikke noe til, så jeg tror ikke jeg gidder å se/kjenne etter så mange tegn ennå. MEN hvis ikke jeg blir gravid etter et par, tre, fire, fem mnd, så får jeg heller prøve å finne ut av det.

Håper vi får en baby i 2005! Alt med oss har nemlig skjedd med 2 års mellomrom. Bare se:

1997 - traff hverandre

1999 - flyttet sammen

2001 - forlovet oss

2003 - giftet oss

2005 - VÅRT FØRSTE BARN (Det MÅ jo bare bli sånn...!!!)

IKKE SANT????

(Etter det kommer det barn i 2007, 2009, 2011, 2013 etc....... eller? :o )

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg fullt og helt på Lilly!! Forsøk med sex annenhver dag, og jeg er sikker på at det fungerer for dere!! Sender masse BLÅ vibber din vei og krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 5, PP3

I dag er det siste dag av ferien min. :grine: .

I morgen starter vi opp igjen. Er lærer og har to planleggingsdager før elevene kommer på onsdag. Har planlagt litt her hjemme og den siste tiden også, for to dager med planlegging før elevene kommer synes jeg er veldig knapt. Er greit å ha det meste på plass før ungene kommer.

Hva skal jeg gjøre resten av dagen i dag, da? Har jobbet noe, så jeg vurderer å SLØVE resten av kvelden for å utnytte den siste feriedagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg mensen kommer snart. Har så utrolig vondt i puppene denne gangen. (spesielt hvis jeg gjør sånn: :hoppe:) )

:hoho: Kjenner meg igjen.... Bare vent til du blir gravid.. Da kan du kutte ut all :hoppe: ....

Håper første dag på jobb har gått fint. Er sykemeldt selv og kjeeeeeeeeeeeeder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, nå er det heldigvis over for denne gang så nå kan jeg :hoppe: så mye jeg vil! JIPPI!!

(....helt til neste gang...)

Ferdig med første dag på jobb. Var veldig moro å komme tilbake, egentlig, men jeg merker jeg er sliten. Er vant til å ha ferie nå, så det blir jo en omstilling. Jeg var så :Gjesp: i dag til morgenen.... Tror jeg skal legge meg i rimelig tid i kveld. Har sittet og jobbet litt her hjemme på data'n nå, men merker det er på tide å gi seg. Nå vil jeg bare :sove:

Tuddelu :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...