Gå til innhold

Lillys lille


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Tror jeg får sende over litt fårikål en annen dag. Skal nemlig ikke ha det likevel. Skal hjem til mamma og pappa en tur i dag. Skal bl.a. på fisketur der.

Det blir en deilig avkobling fra hus og mas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det lenge siden vi har hørt fra deg, Lilly! (Måtte redde deg fra å havne på side 3!!!)

En oppdatering på både prøving og salg av hus ønskes. :)

Ønsker deg også en kjempeflott helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og "dytte Lilly oppover listene"-hilsener! Det setter jeg pris på.

Ja, nå er det en stund siden jeg har vært innom kg. Ble veldig glad da jeg så at jeg faktisk lå på 1. side!!!! :):)

VI HAR SOLGT HUSET!!! Budrunden ble visst på fredag i stedet for mandag. Nå er vi lykkelige. Fikk god pris på huset, så nå er den bekymringen ute av verden.

Har vært hos svigers i helga. Gjorde ikke så mye for vi var så slitne.

Tar en tur innom dagbøkene til alle dere andre litt senere i uka, da jeg har bedre tid! Ikke tro at jeg har glemt dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med solgt hus!! Det tenker jeg gjorde godt ja..å få det ut av verden..og siden dere fikk bra pris, så er det jo en bekymring mindre her i verden!! :)

Håper du får bedre tid til "oss" iløpet av uken!! Håper uansett at uka di blir fin!!:klem::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har ikke akkurat vært flink til å oppdatere dagboka mi i det siste :oops: Har hatt så mye å gjøre...

Nei, jeg har fremdeles ikke fått mensen selv om jeg er et par dager over IKM..... Jeg har ikke verdens mest regelmessige mens (går ikke ann å stille klokka etter akkurat...... :forvirra: ) men jeg lever jo i håpet over at noe har skjedd. Hvorfor tester jeg ikke? - vil nok noen spørre seg... Nå har det seg slik at jeg skal på "hyttetur" i helga. Ut i ødemarken... Hvis jeg tester positivt nå, kommer jeg jo til å bli så redd at noe skal skje...... også er vi så laaangt fra folk... Jeg tør rett og slett ikke teste enda.

Det rare er at jeg ikke har noe som helst slags mens-murringer eller andre tegn på at mensen er i anmarsj. Det jeg har merket er at det til tider stikker/kommer sting i magen. Våknet av det her om natten. Sikkert bare jeg som spiller meg selv et puss.......

Utrolig koselig å komme inn i dagboka og se at jeg ikke er helt glemt selv om jeg ikke har vært så flink til å besøke dere i det siste..... Får bare beklage det.

Nå står det jo en tid foran oss med flytting etc, men jeg skal prøve å få tid til å skrive litt innimellom.

Ha en strålende helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe....

Har fremdeles ikke testet... Skjønner ikke helt hvorfor, men :klø:

Hvis jeg tester nå, kommer jeg ikke til å klare å dra på jobb samme dagen - det må få synke inn på en måte... Akkurat nå har jeg så mye å gjøre på jobb også, så jeg tror jeg vil teste til fredag, hvis ikke jeg får mensen før den tid.

Har ikke fått mensen enda. Trodde jeg hadde fått den i dag til morgenen. Kjente de typiske menssmertene, og gikk på do med en ob i hånda... MEN det var ikke kommet noe, og har heller ikke kommet noe siden.

Som sagt tidligere, så er jeg vanligvis ganske uregelmessig, så om mensen kommer om en god stund, er ikke det uvanlig. Har ikke hatt noe følelse av at jeg kan ha blitt gravid denne måneden, da jeg følte vi bommet veldig på el.... Kanskje det er det som skal til? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer kan også bety utvidelse av livmora. Jeg kjente det veldig godt da jeg ble gravid. Har du ømme pupper også, eller kan du stå sånn?: :hoppe: hehe...

Det er dumt at symptomer på mensen og graviditet er så like... :veldigsur: Det sikreste tegnet er at mensen uteblir..og deretter en positiv test...

Hvis du har uregelmessig mens kan EL ha vært nesten når som helst....., så det kan godt hende at du har truffet blink (eller at Lilly-mannen har truffet blink blir det vel... :wink: ). Hvis ikke får du kose deg mye neste måned..

Venter spent på resultat.. Skal du si det til familien med en gang eller, hvis det blir positivt??? :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...