Gå til innhold

Lillys lille

'Lilly'

Anbefalte innlegg

Vi begynte på onsdag i forrige uke og elevene kom i dag...Det bar ganske koselig å kmøte de igjen. Men de hadde litt mark i rompa, ja...

Uvant å jobbe er det også...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 8, PP3:

I dag begynte elevene. Det var koselig å se alle igjen, men GUUUUUD så sliten jeg er nå. Har vært knallharde dager nå i starten, så jeg gleder meg til helga. Da skal jeg i hvertfall sove litt. Ellers må jeg jobbe da også... Mye som skal ordnes i starten på et skoleår, særlig når jeg er kontaktlærer (klassestyrer) for 2 klasser. Det blir litt dobbelt opp, kan man si. (Jeg jobber på en fådelt skole)

Ja, nå er det vel i gang med prøving igjen...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg ikke vært innom før!

Jeg ser at vi er omtrent akkurat like langt i prøvingen, i PP3 begge to og nesten på samme dag også (dag 12 her).

Jeg skal definitivt følge med på deg.

Spennende tider, ikke sant? :)

Hilsen Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilket klassetrinn du er på?

Jeg begynner også å bli klar for helg (og bærtur).

Er ferdig med årsplanen og begynner å komme igjenge. Mangler noen IOP'er da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I DAG HAR VI KJØPT

Det gikk fort. Var på visning i går, og i dag sitter vi med nytt hus. Det er herrrrrrrrlig!!!!!! Fikk det akkurat til takst. Hadde regnet med å betale mye mer, så nå har vi masse penger til oppusning!!

:hoppe:

Da har vi plass til mange barn, i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg ikke vært innom før!

Jeg ser at vi er omtrent akkurat like langt i prøvingen, i PP3 begge to og nesten på samme dag også (dag 12 her).

Jeg skal definitivt følge med på deg.

Spennende tider, ikke sant? :)

Hilsen Cielo.

Hei og hallo Cielo.

Spennende dette, ja. Håper det klaffer for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg..... Kommer til å kikke mye i interiørblader nå tenker jeg, nå som du har et helt hus å innrede.

Spennende... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har vært helt i hundre etter at vi kjøpte hus i går. Nå er det ikke et interiørmagasin eller en møbelkatalog som får være i fred. Jeg og mannen har "fresa" rundt i by'n i dag også - på Maxbo, Skeidar, Interiørglede etc. Fytti så moro det skal bli å begynne å innrede. Da skal jeg f*** meg få det fint, ja!!

Bruttoarealet på huset er på 230 kvm, Boarealet 132 kvm. Det er full kjeller (uinnredet) som bare venter på at vi skal slippe til. Gleder meg!

Ellers er jeg på dag 11 i dag.... hvis jeg ikke har kommet ut av tellinga, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt mye prøving enda. Alt styret med huskjøp har liksom stjålet alt fokus. Får prøve å bli flink nå...... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite :sove: men mye :kline: framover altså :wink: .

Skal se at det passer bra og ha noe annet å tenke på også (les: det nye huset), slik at dere ikke blir for opphengt i EL-skjemaer o.l. Tror det klaffer denne måneden for dere jeg.. :tommelsmil:

Og blir du gravid nå har du en god unnskyldning for at mannen din må ta seg av evt. maling i det nye huset deres... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, men jeg vil maaale jeg og :ler: . Jeg synes jo det er kjempemoro!!!!!!!!!!

Men det blir ikke et like stort offer hvis han må ta over all bæring etc når vi skal flytte.... :sjarmor: Hehe

Ja, nå er helga snart over for denne gang, og det er i gang på jobb igjen. Gleder meg faktisk ganske mye - til å sette i gang med normal undervisning. Håper vi får til en god start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå kan du tro jeg er UTÅLMODIG!!! Har lyst til å sette i gang med oppussing og flytting med en gang. Jeg gleder meg kjempemye. Tror dette kan bli veldig bra, ja... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboka mi Lilly! Det varmer sånn med omtanken som dere jentene her inne viser! :klem: Er så utrolig glad for at jeg har dere!! :)

Gratulerer så mye med nytt hus!! Det må dere feire skikkelig!!! Er såååå misunnelig!! :Madden vil også ha hus!!!:

Det morsomste i verden er å innrede.....gleder meg på deres vegne...nå ligger jo alt til rette for en liten verdensborger..og det skal vi klare iløpet av høsten! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Nå var jeg dyttet ned til side 2. Det er jo bare helt krise!!!

Vi har ikke fått prøvd noe til nå i denne perioden vi :o ...Tror jeg får huke tak i mannen etterpå. Det har jo vært så sinnsykt mye den siste tiden - med huskjøp og oppstart på jobb, så vi har begge vært så trøtte... Men, vi kan jo ikke la en hel periode gå fra oss uten å prøve noe. Kanskje tiden er perfekt akkurat nå?? Håper på det.

"HALLO, LILLY-MANNEN MIN. KOM HER!!!!!!!!!!!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...