Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med? v2.0


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Såpass ja :fnise:

Nevn et par av dem som det ikke er noe galt med da.. hihi

Anonymous poster hash: 77a0b...fc0

Det er noen, men husker ikke navn på stående fot.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er få brukere på KG jeg ikke tenker det er noe galt med. Ikke vondt ment, men nettforumer er kanskje ikke der man viser seg fra sin beste side.

Hva gir det rett til å si noe slikt?

Anonymous poster hash: c28f5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir det rett til å si noe slikt?

Anonymous poster hash: c28f5...047

Om du mener innlegget bryter noen av reglene på forumet så får du klage det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener innlegget bryter noen av reglene på forumet så får du klage det inn.

Jeg bare lurte :) Jeg er ikke verre på kg

Anonymous poster hash: c28f5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok jeg er nesten SLAYER og har markerte kjeveben, og 7+ på DOM skalaen, noen her som vil date?

Nope.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg er nesten SLAYER og har markerte kjeveben, og 7+ på DOM skalaen, noen her som vil date?

Om jeg var dame kunne jeg vurdert det :) Jeg syns du har skrevet morsomme innlegg :) Hvor ble det av signaturen din og profilbildet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Er få brukere på KG jeg ikke tenker det er noe galt med. Ikke vondt ment, men nettforumer er kanskje ikke der man viser seg fra sin beste side.

Haha, dette. Meg selv inkludert, helt garantert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal poste bildene på incel tråden da hvis du forsvinner ): Unnskyld at jeg lagde styr i den tråden

Mener du at du troller eller at andre troller deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Salvesen

Hvor går KG-folk på date?

Først viser man seg frem i bildetråden, deretter deiter man litt i snikk-snakk-forumet. Er det full klaff, tar man forholdet videre til PM-nivå, som tilsvarer det å være "ekslusive" eller "kjærester" i den virkelige verden. Er man virkelig heldig når man kanskje helt til bryllupsforumet, og deretter barn- og familieforumet. Dog blir det mindre og mindre vanlig i vår tid å komme seg helt fram til "vi som sørger" - forumet.

Endret av Salvesen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først viser man seg frem i bildetråden, deretter deiter man litt i snikk-snakk-forumet. Er det full klaff, tar man forholdet videre til PM-nivå, som tilsvarer det å være "ekslusive" eller "kjærester" i den virkelige verden. Er man virkelig heldig når man kanskje helt til bryllupsforumet, og deretter barn- og familieforumet. Dog blir det mindre og mindre vanlig i vår tid å komme seg helt fram til "vi som sørger" - forumet.

U made my day :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...