Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med? v2.0


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er nå en skjønnas da :hjerte:

Du fortjener å bli gjort litt stats på,... alle tre damene på en gang.. og deg.

Alle tre på en gang? :redd:

(lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis utseende som gjør at jenter rundt 20 år eller yngre ofte er mer tiltrekkende enn de som litt eldre, men de er så hjelpesløse! Vi menn elsker hjelpesløse damer. :danse:

Vi er nok litt forskjellige når det gjelder damer, og bra er vel det? Heller ei på 50 enn ei på 16. Jeg tror jeg hadde ødelagt livet til ei lita jente om jeg hadde tatt henne med til sengs, dessverre.

Alle tre på en gang? :redd:

(lol)

To blå piller og en SVÆR dobbeltseng, det hadde du klart ;) Hvis du bruker pikken, munnen og hendene, så går det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nok litt forskjellige når det gjelder damer, og bra er vel det? Heller ei på 50 enn ei på 16. Jeg tror jeg hadde ødelagt livet til ei lita jente om jeg hadde tatt henne med til sengs, dessverre.

To blå piller og en SVÆR dobbeltseng, det hadde du klart ;) Hvis du bruker pikken, munnen og hendene, så går det ;)

Jeg trenger ei som respekterer og forstår meg for at jeg har Asperger, og de finner jeg neppe blant 20 minus på skalaen... Ei heller blant de hjelpesløse jentene, men men. Jeg synes at kvinner utseendemessig som regel er mer sexy enn jenter (snakker ikke om småjenter), men det er sjarmerende trekk ved begge kategoriene. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ei som respekterer og forstår meg for at jeg har Asperger, og de finner jeg neppe blant 20 minus på skalaen... Ei heller blant de hjelpesløse jentene, men men. Jeg synes at kvinner utseendemessig som regel er mer sexy enn jenter (snakker ikke om småjenter), men det er sjarmerende trekk ved begge kategoriene. :laugh:

Oi, visste ikke du hadde Asperger. Jeg er jo enig med deg om at "hjelpesløse" kvinner er søte, men kan bli litt vel slitsomt i det lange løp. Og som du sier, det er jo mange pene trekk hos både kvinner og jenter ;) Hvert til sitt bruk, sie jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

:grine: Hverken vettug eller innenfor alderen

Denne støtter jeg hundre prosent med et mulig tillegg av Marie90.

Må nok legge til et par andre meget interessante damer her: Dirtymimi, Nosoul, Ferny og Jolene. Heartbeat og Pompom hvis de får lov hadde sikkert også vært gøy.

:kline:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mange kr skulle til før du hadde giftet deg? Altså med noen du likte. En mil, to, tre, 10? Hadde du gått i dress for 1 mil? :sjokkert:

En telefon fra mor fører vell til både tvangsekteskap og dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, visste ikke du hadde Asperger. Jeg er jo enig med deg om at "hjelpesløse" kvinner er søte, men kan bli litt vel slitsomt i det lange løp. Og som du sier, det er jo mange pene trekk hos både kvinner og jenter ;)Hvert til sitt bruk, sie jeg ;)

Lol, såpass. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Hverken vettug eller innenfor alderen

Denne støtter jeg hundre prosent med et mulig tillegg av Marie90.

Må nok legge til et par andre meget interessante damer her: Dirtymimi, Nosoul, Ferny og Jolene. Heartbeat og Pompom hvis de får lov hadde sikkert også vært gøy.

Så smigrende å bli nevnt! :hug: Et glass :vin: med noen er aldri feil :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Hverken vettug eller innenfor alderen

Denne støtter jeg hundre prosent med et mulig tillegg av Marie90.

Må nok legge til et par andre meget interessante damer her: Dirtymimi, Nosoul, Ferny og Jolene. Heartbeat og Pompom hvis de får lov hadde sikkert også vært gøy.

Wii, det hadde vært gøy. Masse-date med bra folk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde vært på dater`n, så er det egentlig bare en kandidat her inne.

Cathrine88:

gooutwithmeYello-900x900.jpg

Jeg kan by på store mender vin, en vaskeekte prinsessekrone i papp, konsentrasjonevne på størrelse med en ert og et forholdsvis godt humør. :sjarmor:

Endret av Vampen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært på dater`n, så er det egentlig bare en kandidat her inne.

Cathrine88:

gooutwithmeYello-900x900.jpg

Jeg kan by på store mender vin, en vaskeekte prinsessekrone i papp, konsentrasjonevne på størrelse med en ert og et forholdsvis godt humør. :sjarmor:

Ja! :strix:

Jeg kan ta med mer vin, tyllskjørt, vinger og tryllestav. Og jeg mener den typen tryllestav som gode feer bruker for å forvandle gresskar og mus, så hold de skitne tankene deres for dere selv. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg hadde vært på dater`n, så er det egentlig bare en kandidat her inne.

Cathrine88:

gooutwithmeYello-900x900.jpg

Jeg kan by på store mender vin, en vaskeekte prinsessekrone i papp, konsentrasjonevne på størrelse med en ert og et forholdsvis godt humør. :sjarmor:

Tre valgmuligheter på et ja/nei spørsmål, her lukter det lureri..

Beware, Cath.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre valgmuligheter på et ja/nei spørsmål, her lukter det lureri..

Beware, Cath.

Hun er nok klar over at dette er litt som når man har gått og ventet på et frieri i flere år, og bare verker etter å rope 'ja' før man tar noen piruetter på toppen av et fjell av ren lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...