Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med? v2.0


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer aldri til å gifte meg. Selve seremonien er drit kjedelig og totalt meningsløs. Jeg hater å gå i dress!

Jeg hadde ligget med Susan Boyle for en kasse pils.

Men hvor mange kr skulle til før du hadde giftet deg? Altså med noen du likte. En mil, to, tre, 10? Hadde du gått i dress for 1 mil? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til topic, om jeg skulle valgt bare en jeg ville date nå så er det sloth :)

du vet hun er 15 år?

Anonymous poster hash: 441e5...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet hun er 15 år?

Anonymous poster hash: 441e5...d01

Ikke lenge til hun er 16, så bare for Rennie vente litt og så dryle på når tiden er inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge til hun er 16, så bare for Rennie vente litt og så dryle på når tiden er inne!

Ja, for hun er sikkert interessert i en "gammel gubbe". :P

Anonymous poster hash: 441e5...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hun er sikkert interessert i en "gammel gubbe". :P

Anonymous poster hash: 441e5...d01

Gammel? Jeg og dude er 23 år, du må være ganske liten visst du syns 23 åringer er gamle gubber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel? Jeg og dude er 23 år, du må være ganske liten visst du syns 23 åringer er gamle gubber...

Jeg er over 40 og synes at 15 åringer ikke bør være sammen med noen som er mye eldre enn seg selv. :P

er ikke duden sammen med Fame da? Hva gjør han i denne tråden?

Anonymous poster hash: 441e5...d01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og synes at 15 åringer ikke bør være sammen med noen som er mye eldre enn seg selv. :P

er ikke duden sammen med Fame da? Hva gjør han i denne tråden?

Anonymous poster hash: 441e5...d01

Vi er ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og synes at 15 åringer ikke bør være sammen med noen som er mye eldre enn seg selv. :P

er ikke duden sammen med Fame da? Hva gjør han i denne tråden?

Anonymous poster hash: 441e5...d01

8 år er ikke mye og sloth er en venn, blir bare feil når dere skal drive og seksualisere henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det måtte blitt Lille-pus. Høres ut som en røy med bein i nesen ut fra innlegg. :)



Anonymous poster hash: 23c9b...d8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Hverken vettug eller innenfor alderen

Denne støtter jeg hundre prosent med et mulig tillegg av Marie90.

Må nok legge til et par andre meget interessante damer her: Dirtymimi, Nosoul, Ferny og Jolene. Heartbeat og Pompom hvis de får lov hadde sikkert også vært gøy.

YESs, jeg er interessant! Liker det. *smiiile*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting å bry seg om, du er en fantastisk bruker :)

Likegreit du ikke var der, krangelen var dramatisk nok, hadde du vært med hadde du bare blitt såret unødvendig så likegreit den foregikk og ble sletta før du fikk sett

jeg viste at jeg skulle droppe tacoen og heller sett på KG!!! :skratte: jaja , kanskje like greit at jeg ikke fikk det med meg .... :ler: Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til hun er 16, så bare for Rennie vente litt og så dryle på når tiden er inne!

Æsj, 16 år er jo det samme som barn da...

Jentene nå om dagen blir jo ikke kvinner før de har passer 26! Så jeg sier ja takk til date med de som er +26. Er jo mer sexy med livserfaring enn småjenter som ikke har funnet seg sjæl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, 16 år er jo det samme som barn da...

Jentene nå om dagen blir jo ikke kvinner før de har passer 26! Så jeg sier ja takk til date med de som er +26. Er jo mer sexy med livserfaring enn småjenter som ikke har funnet seg sjæl!

Ikke nødvendigvis utseende som gjør at jenter rundt 20 år eller yngre ofte er mer tiltrekkende enn de som litt eldre, men de er så hjelpesløse! Vi menn elsker hjelpesløse damer. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...