Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest O.G.
jhi123 skrev (4 timer siden):

Hadde du latt bilen din avgjøre om du skulle kjøpe hund eller ikke? Bilen kan byttes ut, rart å la den hindre en i å leve livet en ønsker.

Hallepalle2 skrev (5 minutter siden):

Ikke? En bil kan da forholdsvis enkelt byttes ut om behovet endrer seg? 

Men hvis det er så enkelt, så klarer man da ikke på at man taper penger pga man må bytte bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G. skrev (1 time siden):

Men hvis det er så enkelt, så klarer man da ikke på at man taper penger pga man må bytte bil....

Det er det vel ingen automatikk i? Man kan selvsagt syns det er kjipt å tape penger selv om selve prosessen er enkel. Jeg skjønner ikke hva det er du ikke skjønner her?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det er det vel ingen automatikk i? Man kan selvsagt syns det er kjipt å tape penger selv om selve prosessen er enkel. Jeg skjønner ikke hva det er du ikke skjønner her?

Sånn er det både med leilighet/hus eller biler. Man endrer etter behov.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

Fordi man vet at bilkjøp er tapspprosjekt, så å sutre over at man har tapt penger på bil er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (6 minutter siden):

Fordi man vet at bilkjøp er tapspprosjekt, så å sutre over at man har tapt penger på bil er latterlig.

Det kan så være, men det er helt normalt både å endre behov og å syns det er kjipt å tape penger. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Det kan så være, men det er helt normalt både å endre behov og å syns det er kjipt å tape penger. 

Men nu var det å få i hundene hennes valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke dette du skrev i det opprinnelige innlegget ditt. Du skrev at man ikke kjøper to hunder når man ikke har plass i bilen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
jhi123 skrev (Akkurat nå):

Det var ikke dette du skrev i det opprinnelige innlegget ditt. Du skrev at man ikke kjøper to hunder når man ikke har plass i bilen. 

Det ene spiller ikke akkurat ut det andre. Man vet uansett at bil er tapsprosjekt, hund eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (26 minutter siden):Man vet uansett at bil er tapsprosjekt, hund eller ikke.

Det visste hun nok, men det er ikke ofte man taper SÅ mye på bil. Uansett så tror jeg ikke hun klager så mye over det? Hun har tydeligvis nevnt det, siden det er skrevet om det (ikke lest artikkelen), men jeg følger henne på insta og er tidvis inne på bloggen hennes. Har aldri hørt henne klage over tapte penger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
richbitch skrev (5 minutter siden):

Det visste hun nok, men det er ikke ofte man taper SÅ mye på bil. Uansett så tror jeg ikke hun klager så mye over det? Hun har tydeligvis nevnt det, siden det er skrevet om det (ikke lest artikkelen), men jeg følger henne på insta og er tidvis inne på bloggen hennes. Har aldri hørt henne klage over tapte penger. 

Var det ikke det som hun gjorde nå nettopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (2 timer siden):

Nå har hun vel ikke sutret så fælt heller, da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Jolanda skrev (4 minutter siden):

Nå har hun vel ikke sutret så fælt heller, da. 

Fordi det har hun ikke da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (36 minutter siden):

Har du lest artiklen ?

Jeg leser det nemlig ikke som sutring i det hele tatt. Hun forteller om, at bilen, som var et impulskjøp i forbindelse med at de fikk mer penger inn, var en dårlig investering siden den tabte seg så mye i verdi på kort tid. Ingen sutring, bare fakta. 

Endret av Dragonheart
Stavefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O.G.
Dragonheart skrev (16 minutter siden):

Har du lest artiklen ?

Jeg leser det nemlig ikke som sutring i det hele tatt. Hun forteller om, at bilen, som var et impulskjøp i forbindelse med at de fikk mer penger inn, var en dårlig investering siden den tabte seg så mye i verdi på kort tid. Ingen sutring, bare fakta. 

Ja, jeg leste.

Vi tolker nok henne forskjellg, for jeg tok det som sutring. Vi får bare håpe at denne kvinnen med tre unger og gift for andre gangen har lært noe om kostbare impulskjøp nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg leste.

Vi tolker nok henne forskjellg, for jeg tok det som sutring. Vi får bare håpe at denne kvinnen med tre unger og gift for andre gangen har lært noe om kostbare impulskjøp nå da.

Hun har jo råd til det, så det er nok ikke noe problem.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
jhi123 skrev (3 minutter siden):

Hun har jo råd til det, så det er nok ikke noe problem.

Hvis hun har råd til det, hvorfor sutrer hun om tapte 600000kr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
O.G. skrev (1 minutt siden):

Hvis hun har råd til det, hvorfor sutrer hun om tapte 600000kr da?

Er tydeligvis ikke alle som deler oppfatningen din om at hun sutrer. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
jhi123 skrev (4 minutter siden):

Er tydeligvis ikke alle som deler oppfatningen din om at hun sutrer. 

Dem om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt ikke lest artikkelen, siden jeg ikke har tilgang til den. Men handlet hele artikkelen om hvor synd det er i henne fordi hun har tapt penger? Eller kan det være at hun bare har nevnt det i forbindelse med saken, men at det ikke er en big deal? I og med at dette tapet ikke er nevnt andre steder, så gjetter jeg på den siste. Og det vil jeg ikke kalle klaging eller sutring. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (23 timer siden):

Jeg har som sagt ikke lest artikkelen, siden jeg ikke har tilgang til den. Men handlet hele artikkelen om hvor synd det er i henne fordi hun har tapt penger? Eller kan det være at hun bare har nevnt det i forbindelse med saken, men at det ikke er en big deal? I og med at dette tapet ikke er nevnt andre steder, så gjetter jeg på den siste. Og det vil jeg ikke kalle klaging eller sutring. 

Bare nevnt i forbifarten blandt alt det andre det ble skrevet om.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...