Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, ReinaSiete skrev:

Digresjon, men er opptak fortsatt en greie? 
Hørt om TV2 Sumo?

ingen sure miner her, bare hos Jørgine tydeligvis 👌🏼

Ja, kjære deg, jeg har hørt om Sumo, men valgt å ikke ha det. Vi klarer oss godt med Altibox og Netflix  

For en merkelig ting å henge seg opp i, egentlig? 

Endret av Halle-Palle
  • Liker 18
Skrevet
2 timer siden, SjokoLine skrev:

Jeg følger ikke Furtegine...unnskyld, Funkygine i sosiale medier (gjorde før, men gikk lei), men ser på SVD, og synes det er helt fascinerende hvor dårlig taper det er mulig å være.... Ved minste tegn til motgang, så er det furting og skikkelig muggen fremtreden. Veldig lite sjarmerende, og sier veldig mye om et menneske. Såpass raus må man faktisk være at man unner sin konkurrent å vinne - så ikke så mye til det i går, for å si det slik. Den andre veien, derimot...der så man både raushet, ydmykhet og en skikkelig glede over hva han hadde vært en del av. Derfor var det definitivt den beste som vant i går - ja, begge fikk toppscore på alle tre dansene, men det var kun en verdig vinner.

Ganske pinlig å være en så elendig taper ja. Det blir fryktelig synlig i en sånn konkurranse også. Særlig når mamma må gå ut og forsvare deg på riksdekkende TV. 

• Liker 8
Gjest Gazpacho
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Mange kvinner sier at det første dem gjør når dem kommer hjem fra jobb eller skole er å ta av seg bh'en. Det mener tvillingene at det kan sammenlignes med når dem kommer hjem så tar dem av seg t-skjorten og sprader rundt i baris.

I så fall bør vel disse damene heller kjøpe seg mer komfortable bh'er i riktig størrelse 🙈 Ja ja, får håpe twinsa elsker skyhøye strømregninger også da, for det der høres kaldt ut 🤔 De håper på invitasjon til paradise hotell virker det som?

Endret av Gazpacho
Skrevet
Akkurat nå, Gazpacho skrev:

I så fall bør man vel heller kjøpe seg mer komfortable bh'er i rett størrelse 🙈 Ja ja, får håpe de elsker skyhøye strømregninger også da, for det der høres kaldt ut 🤔 De håper på invitasjon til paradise hotell virker det som..

Du skjønte ikke poenget med det bh'en i det hele tatt. Og det har absolutt ingenting med rett str å gjøre😂 Den strømregningen er jeg glad for at det ikke er jeg som betaler. Er vel Funky som står til der med at begge 2 forsatt studerer (?). 

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, Uglesjel skrev:

Den biten der sliter jeg utrolig med og forstå meg på. Hva er det som er så ekstra med tvillingene at hun må ha dem i rampelyset? Dem er jo overhode ikke kjent for noe som helst. Dem henger jo etter beinan hennes som hun skulle ha vært moren deres. Kaller dem for mini Kardashian jeg🤭

Men hva gjør de egentlig? Hva vil de bli kjent som? Er de artister på noen måte? Har de blogg eller er de noe på YouTube? 

Jeg spør av oppriktig interesse, for jeg har ikke fått med meg annet enn at de er to pene gutter 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Uglesjel skrev:

Den biten der sliter jeg utrolig med og forstå meg på. Hva er det som er så ekstra med tvillingene at hun må ha dem i rampelyset? Dem er jo overhode ikke kjent for noe som helst. Dem henger jo etter beinan hennes som hun skulle ha vært moren deres. Kaller dem for mini Kardashian jeg🤭

DE DE DE! Ahh my eyes! 

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Men hva gjør de egentlig? Hva vil de bli kjent som? Er de artister på noen måte? Har de blogg eller er de noe på YouTube? 

Jeg spør av oppriktig interesse, for jeg har ikke fått med meg annet enn at de er to pene gutter 

Av det lille jeg vet så har dem egen YouTube kanal som dem driter seg loddrett ut på. Nå har jeg ikke sjekket ut kanalen demmes. Men fikk servert litt av det på serien. Ellers så er dem nada som henger på søsteren sin. Det er alt jeg vet om dem.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Fantastisk at Aleksander vant. Utrolig fortjent!

Ja, det var utrolig bra! Han har vært fantastisk flink hele veien. Og en veldig likandes type med glimt i øyet.

• Liker 11
Skrevet (endret)
4 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Lurer på om funky hadde vunnet hvis det ikke hadde vært disse malplasserte artiklene om at hun skal selge lykketrusa for en halv million 🥴

Hæææ?

Har hun blitt så blakk at hun må selge trusa si?

Endret av O.G.
Skrevet
49 minutter siden, O.G. skrev:

Hæææ?

Har hun blitt så blakk at hun må selge trusa si?

Har du ikke lest avisa? Hun tullet med det og det ble postet øverst i flere nettaviser

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Har du ikke lest avisa? Hun tullet med det og det ble postet øverst i flere nettaviser

Fikk ikke det der med meg, nei. 

Skrevet

Hun selger jo alt annet, barna inkludert, så ville det vært så sjokkerende med salg av lykketrusa? 🤷🏻‍♀️

• Liker 30
Skrevet
6 timer siden, Uglesjel skrev:

Får også inntrykk av at når mannen snakker til henne så svaret hun skikkelig 14tiss tilbake. Som at han ikke har noe han skulle ha sagt om verken henne eller barna.

Har jeg også lagt merke til. Han virker litt som en diltende bikkje...ble litt ubekvem når han står ved siden av Jørgen og Jørgine som holder rundt hverandre og synes han så litt malplassert ut. Hadde følt meg dum selv ivertfall. Noe som sier meg at dette forholdet ikke kommer til å vare evig. Han virker FOR easygoing for henne. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

hun er kul!

Spoiler

Endret av Kristina88
Skrevet
19 minutter siden, Clara80 skrev:

Har jeg også lagt merke til. Han virker litt som en diltende bikkje...ble litt ubekvem når han står ved siden av Jørgen og Jørgine som holder rundt hverandre og synes han så litt malplassert ut. Hadde følt meg dum selv ivertfall. Noe som sier meg at dette forholdet ikke kommer til å vare evig. Han virker FOR easygoing for henne. 

Veldig spesielt i hvertfall.

Skrevet
9 hours ago, Halle-Palle said:

Ja, kjære deg, jeg har hørt om Sumo, men valgt å ikke ha det. Vi klarer oss godt med Altibox og Netflix  

For en merkelig ting å henge seg opp i, egentlig? 

Når du setter spørsmålstegn etter «egentlig» - hva er det du vil jeg skal svare på? «Kjære deg»

• Liker 1
Skrevet

Skjønner heller ikke fascinasjonen for denne dama. Er jo bare egotripp og selvdigg hele veien? Hva er det som gjør henne så flott?

• Liker 28
Skrevet
3 timer siden, Clara80 skrev:

Om du ser på serien hennes så godtar han ufattelig mye fra både henne og familien hennes. Man ser nesten ikke til noe på at han sier imot. Når han prøver og sette ned foten for å sist nok et nok så blir Jørgine vrang å sutrete. Men det må nå være med i forholdet og med henne som gjør at han faktisk holder ut med hele sirkuset. Han vil jo ha flere barn imens hun er igrunn ferdig med det.

• Liker 18
Skrevet
9 minutter siden, Uglesjel skrev:

Om du ser på serien hennes så godtar han ufattelig mye fra både henne og familien hennes. Man ser nesten ikke til noe på at han sier imot. Når han prøver og sette ned foten for å sist nok et nok så blir Jørgine vrang å sutrete. Men det må nå være med i forholdet og med henne som gjør at han faktisk holder ut med hele sirkuset. Han vil jo ha flere barn imens hun er igrunn ferdig med det.

Han fremstår for meg som glad i barna, tålmodig, treg - og ganske kort.

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...