xemiliex Skrevet 14. august 2018 #701 Del Skrevet 14. august 2018 7 timer siden, Viking-girl skrev: Heldigvis bruker hun ikke barna i reklameøyemed. Funkygine har brukt barna i rene annonseinnlegg flere ganger. Hun har reklamert for produkter rettet mot barn, med sine egne barn som modeller. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 14. august 2018 #702 Del Skrevet 14. august 2018 7 timer siden, Viking-girl skrev: Heldigvis bruker hun ikke barna i reklameøyemed. Hvertfall ikke som jeg har sett. Hun kunne sikkert fått fete avtaler med forskjellige leverandører til skolestart/barnehagestart. Men enig at det blir vel mye flashing av barn i undertøyet som de burde vært spart for på SoMe. Det er greit og herlig å se at ungene har et avslappa forhold til bekledning, noe som de nok har tatt etter onklene og stefaren sin. Ikke en dag uten bar overkropp i den familien 😅 Men Funky hadde ikke behøvd å vise de fram på den måten. Hun har reklame med barna i . Hadde bl.a en med begge de største i Polarn o Pyret reklame hvor den minste ble nevnt og det ble vist frem en body hvor de venter på lillebror (reklame på IG fra 3juli), Ellers er hun ekstrem i å vise barna og spesielt med veldig lite klær 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. august 2018 #703 Del Skrevet 14. august 2018 Hun har reklamert for mye med barna, husker den der klokka som skal hjelpe deg å vite hvor de er eller noe sånt😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. august 2018 #704 Del Skrevet 14. august 2018 Beklager, har ikke sett det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 14. august 2018 #705 Del Skrevet 14. august 2018 3 timer siden, penny_ skrev: Hvorfor det? Det er jo ikke Jørgine som bestemmer hvem Dolmio skal har avtaler med. Når flere toppbloggere pliutselig har Dolmio på menyen, og plutselig elsker den, så blir det lite troverdig. De har den sikkert ikke fordi den er god, den smaker som annen «hermetikk», og de har den og reklammerer for den kun pga penger i kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. august 2018 #706 Del Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Beklager, har ikke sett det bare. Hun er veldig flink til å bake det inn i innlegg så det ikke synes så godt👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. august 2018 #707 Del Skrevet 14. august 2018 5 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Hun er veldig flink til å bake det inn i innlegg så det ikke synes så godt👍 Leser ikke bloggen, ser henne sporadisk på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. august 2018 #708 Del Skrevet 14. august 2018 Akkurat nå, Viking-girl skrev: Leser ikke bloggen, ser henne sporadisk på snap Aha, er mest på bloggen hun reklamerer med barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. august 2018 #709 Del Skrevet 14. august 2018 5 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Aha, er mest på bloggen hun reklamerer med barna. Ok 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 14. august 2018 #710 Del Skrevet 14. august 2018 40 minutter siden, Truka skrev: Når flere toppbloggere pliutselig har Dolmio på menyen, og plutselig elsker den, så blir det lite troverdig. De har den sikkert ikke fordi den er god, den smaker som annen «hermetikk», og de har den og reklammerer for den kun pga penger i kassen. Hva har det med saken å gjøre at flere bloggere reklamerer for det? Reklame er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 15. august 2018 #711 Del Skrevet 15. august 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/21AmE4/kritiske-til-bloggere-som-fronter-barna-boer-lages-nye-kjoereregler Hva synes dere om svarene hennes i artikkelen? Synes hun viser ganske mye av barna sine jeg, og selv om hun kanskje ikke legger ut like grove ting som visse andre bloggere betyr det jo ikke at det er greit. Ingen av barna hennes er vel så store at de skjønner omfanget av det som blir lagt ut, samme hvor mye de sier det er greit... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem95 Skrevet 15. august 2018 #712 Del Skrevet 15. august 2018 1 time siden, hvermerjeg skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/21AmE4/kritiske-til-bloggere-som-fronter-barna-boer-lages-nye-kjoereregler Hva synes dere om svarene hennes i artikkelen? Synes hun viser ganske mye av barna sine jeg, og selv om hun kanskje ikke legger ut like grove ting som visse andre bloggere betyr det jo ikke at det er greit. Ingen av barna hennes er vel så store at de skjønner omfanget av det som blir lagt ut, samme hvor mye de sier det er greit... Jeg reagerte veldig på svarene hennes. Det er flere ganger jeg har reagert på for utleverende bilder i form av sovende, halvnakne barn, og barn som tydelig ikke vet at de blir filmet/tatt bilde av. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 15. august 2018 #713 Del Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, Medlem95 skrev: Jeg reagerte veldig på svarene hennes. Det er flere ganger jeg har reagert på for utleverende bilder i form av sovende, halvnakne barn, og barn som tydelig ikke vet at de blir filmet/tatt bilde av. Bra det ikke er bare meg... Håper noen tar tak etter hvert, slik at det kommer klare regler på dette. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem95 Skrevet 15. august 2018 #714 Del Skrevet 15. august 2018 4 minutter siden, hvermerjeg skrev: Bra det ikke er bare meg... Håper noen tar tak etter hvert, slik at det kommer klare regler på dette. Og at foreldrene slutter å leve i fornektelse av sin egen uhemmede eksponering 🙃 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. august 2018 #715 Del Skrevet 16. august 2018 Hun skal ha kred for å være den eneste som ville uttale seg. De andre stakk nok hodet i sanden og håper det går over 😊 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. august 2018 #716 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Jeg vet egentlig ikke hva som er verst, en blogger som er blind for sin egen eksponering eller en blogger som eksponerer bevisst og driter i alle advarsler. Endret 16. august 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 17. august 2018 #717 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) 17 timer siden, CecilieX skrev: Jeg vet egentlig ikke hva som er verst, en blogger som er blind for sin egen eksponering eller en blogger som eksponerer bevisst og driter i alle advarsler. Enig der. Funkygine er veldig likandes og motiverende person, det er ikke mye iscenesatt liv der i familien, men hun eksponerer barna stort. Endret 17. august 2018 av Skogspike 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 17. august 2018 #718 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) * Endret 16. mars 2019 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 18. august 2018 #719 Del Skrevet 18. august 2018 Tror hun glemmer at hun har flere plattformer enn blogg. Reagerte særlig på episoden på Bloggerne der minstemann gråter og får kamera presset oppi ansiktet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 8. september 2018 #720 Del Skrevet 8. september 2018 De skal jo være med i Bloggerne, men menger seg aldri med de andre på fest. Ære være dem for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå