Birdo Skrevet 2. august 2018 #681 Del Skrevet 2. august 2018 54 minutter siden, Bambi1995 skrev: Det har jo ingenting med det å gjøre, men at de ikke fikk dele det SELV!? Alle vil fortelle folk selv at babyen er født? Det har jo ALT med det å gjøre! Alle vil bestemme selv hva som står om de på nett og hvilke bilder som ligger ute - men bloggerbarna har ikke dette valget. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 7. august 2018 #682 Del Skrevet 7. august 2018 På 2.8.2018 den 13.38, Birdo skrev: Det har jo ALT med det å gjøre! Alle vil bestemme selv hva som står om de på nett og hvilke bilder som ligger ute - men bloggerbarna har ikke dette valget. Det har jo ingenting med hva som ligger ute, men at de ville fortelle selv at babyen var født. ✌🏻 Det kan da ikke være så vanskelig å forstå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. august 2018 #683 Del Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, Bambi1995 skrev: Det har jo ingenting med hva som ligger ute, men at de ville fortelle selv at babyen var født. ✌🏻 Det kan da ikke være så vanskelig å forstå Skjønner du virkelig ikke greia? De er snurte fordi at de ikke selv fikk bestemme over informasjon som ble delt på nettet til alle og enhver - noe de daglig gjør med barna sine... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. august 2018 #684 Del Skrevet 7. august 2018 Hun er en betydelig blogger nå og bør unngå eksponering av barn fremover. En så stor blogger bør ta ansvar for sine barns privatliv. Hun har mye annet å blogge om, så jeg håper inderlig hun tar signalene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. august 2018 #685 Del Skrevet 7. august 2018 7 timer siden, Kollontaj skrev: Hun er en betydelig blogger nå og bør unngå eksponering av barn fremover. En så stor blogger bør ta ansvar for sine barns privatliv. Hun har mye annet å blogge om, så jeg håper inderlig hun tar signalene. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. august 2018 #686 Del Skrevet 7. august 2018 Synes funkygine virker herlig - og med en ekte treningsglede, livsglede og positivitet 👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. august 2018 #687 Del Skrevet 7. august 2018 Nettopp. En svært god grunn til å satse på seg selv, treningen og det som følger naturlig med det, ikke barna. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 13. august 2018 #688 Del Skrevet 13. august 2018 I dag er det den store Dolmiodagen. Både Speiltvillingne og Funky reklamer for det i dag. Videoen til Funky var grei nok helt til jeg leste at også Speiltvillingen reklamerer for det i dag. Da blir det så lite troverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 13. august 2018 #689 Del Skrevet 13. august 2018 Baby & kjønnshår i skjønn forening på instastory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 13. august 2018 #690 Del Skrevet 13. august 2018 2 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Baby & kjønnshår i skjønn forening på instastory. Hvor ser du kjønnshår? Det blir Brilleland på meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 13. august 2018 #691 Del Skrevet 13. august 2018 1 minutt siden, Truka skrev: Hvor ser du kjønnshår? Det blir Brilleland på meg i morgen Det henger rikelig over kanten på boxeren?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 13. august 2018 #692 Del Skrevet 13. august 2018 9 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Det henger rikelig over kanten på boxeren?! Er det ikke bare vanlig hår som mange menn har mellom navelen og ned mot «fanten»? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 13. august 2018 #693 Del Skrevet 13. august 2018 6 minutter siden, jentekvinne skrev: Er det ikke bare vanlig hår som mange menn har mellom navelen og ned mot «fanten»? 😁 Godt mulig, så bare veldig voldsomt ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. august 2018 #694 Del Skrevet 13. august 2018 22 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Det henger rikelig over kanten på boxeren?! Han har hår på magen... og det er rimelig spesielt å ta opp i en tråd som omhandler søsteren hans? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 13. august 2018 #695 Del Skrevet 13. august 2018 Ser ikke hva så er gale det er normalt at menn har hår på magen og på bryste:) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 13. august 2018 #696 Del Skrevet 13. august 2018 11 minutter siden, skyflakes skrev: Han har hår på magen... og det er rimelig spesielt å ta opp i en tråd som omhandler søsteren hans? Nå var det ikke han jeg var ute etter å diskutere. Jeg synes det er mer spesielt å kringkaste så avkledde og private bilder. Det er virkelig ikke alt vi trenger å se. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 13. august 2018 #697 Del Skrevet 13. august 2018 28 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Nå var det ikke han jeg var ute etter å diskutere. Jeg synes det er mer spesielt å kringkaste så avkledde og private bilder. Det er virkelig ikke alt vi trenger å se. Skal lete rimelig godt for å finne veiviseren hans på det bildet. Du får bare la være å se isteden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. august 2018 #698 Del Skrevet 13. august 2018 29 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Nå var det ikke han jeg var ute etter å diskutere. Jeg synes det er mer spesielt å kringkaste så avkledde og private bilder. Det er virkelig ikke alt vi trenger å se. Funky er etter min mening en av de mest utleverende toppbloggerne i Norge når det kommer til bilde av barna, (og bilder av familiemedlemmer uten klær) men det bildet du sikter til et ganske standard "se jeg tar bilde med en baby"-bilde? Det er jo et ganske harmløst og lite privat bilde - sammenlignet med mye annet som hun poster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. august 2018 #699 Del Skrevet 14. august 2018 5 timer siden, skyflakes skrev: Funky er etter min mening en av de mest utleverende toppbloggerne i Norge når det kommer til bilde av barna, (og bilder av familiemedlemmer uten klær) men det bildet du sikter til et ganske standard "se jeg tar bilde med en baby"-bilde? Det er jo et ganske harmløst og lite privat bilde - sammenlignet med mye annet som hun poster. Heldigvis bruker hun ikke barna i reklameøyemed. Hvertfall ikke som jeg har sett. Hun kunne sikkert fått fete avtaler med forskjellige leverandører til skolestart/barnehagestart. Men enig at det blir vel mye flashing av barn i undertøyet som de burde vært spart for på SoMe. Det er greit og herlig å se at ungene har et avslappa forhold til bekledning, noe som de nok har tatt etter onklene og stefaren sin. Ikke en dag uten bar overkropp i den familien 😅 Men Funky hadde ikke behøvd å vise de fram på den måten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 14. august 2018 #700 Del Skrevet 14. august 2018 11 timer siden, Truka skrev: I dag er det den store Dolmiodagen. Både Speiltvillingne og Funky reklamer for det i dag. Videoen til Funky var grei nok helt til jeg leste at også Speiltvillingen reklamerer for det i dag. Da blir det så lite troverdig Hvorfor det? Det er jo ikke Jørgine som bestemmer hvem Dolmio skal har avtaler med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå