Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Kk47463kkkkkkkkkkk said:

Men er det bare jeg som reagerer på det negative fokuset hennes? For å ikke snakke om eksponeringen 

Nei, det er ikke bare deg. Det er stort sett det hele denne tråden handler om. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy

Lost me here, men hva er det hun er så negativ om i de to siste innleggene? Er det jeg som ikke klarer lese noe gjennom linjene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt at hun har spesielt negativt fokus, men jeg oppfatter henne som veldig direkte og ærlig. Hun legger ingenting i mellom, verken når det gjelder positivt eller negativt. Kanskje det er lettere å bli oppfattet som negativ da?

Hun har jo vært veldig åpen om at hun synes det er grusomt å gå gravid (noe jeg mener bør være lov til), så det kan være derfor noen tenker hun har veldig negativt fokus? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 8.37, Mars09 skrev:

Oj, likte ikke bloggeren at moren delte noe om henne i media?

oh, the irony.

Dette er virkelig et godt poeng! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Supah skrev:

Dette er virkelig et godt poeng! 

Men et veldig dårlig poeng fordi hun ikke har langet ut mot noen eller uttrykt annet enn at hun trodde de skulle få dele det selv, nevnt i en setning i ett innlegg. Her inne er man jammen meg god på å overtolke og koke suppe på spiker

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Lost me here, men hva er det hun er så negativ om i de to siste innleggene? Er det jeg som ikke klarer lese noe gjennom linjene?

Er ikke bare du:) oppfatter de siste innleggene som fine:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Takida skrev:

Men et veldig dårlig poeng fordi hun ikke har langet ut mot noen eller uttrykt annet enn at hun trodde de skulle få dele det selv, nevnt i en setning i ett innlegg. Her inne er man jammen meg god på å overtolke og koke suppe på spiker

Enig! Var det ingen som fikk med seg «blunke-emojien» bak? 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
23 minutter siden, Takida skrev:

Er ikke bare du:) oppfatter de siste innleggene som fine:)

For å si det slik så tror jeg mange her inne tolker alt negativt - kanskje en ide å gå i seg selv de som tolker alt opp og ned i mente  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Syns det siste innlegget hennes på bloggen er utrolig fint. Spesielt at hun viser bilder. Hun var mye ut med at hun hater å være gravid, men at hun er hysterisk for kropp osv syns jeg ikke stemmer med dette innlegget i alle fall. Dette er sunt for veldig mange å se! Kroppen forandrer seg etter svangerskap og det er fint og greit!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
12 minutter siden, Puffin skrev:

Syns det siste innlegget hennes på bloggen er utrolig fint. Spesielt at hun viser bilder. Hun var mye ut med at hun hater å være gravid, men at hun er hysterisk for kropp osv syns jeg ikke stemmer med dette innlegget i alle fall. Dette er sunt for veldig mange å se! Kroppen forandrer seg etter svangerskap og det er fint og greit!

Veldig enig. Fint å se at en i utgangspunktet sterk og veltrent kvinnekropp også trenger litt tid på å ta seg igjen, disse bildene er en enorm kontrast til CBEs "sexy" undertøysbilder rett etter fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Veldig enig. Fint å se at en i utgangspunktet sterk og veltrent kvinnekropp også trenger litt tid på å ta seg igjen, disse bildene er en enorm kontrast til CBEs "sexy" undertøysbilder rett etter fødsel. 

Synes det er flere store bloggere som er gode på å vise den ekte kvinnekroppen. Bloggen fitfocuse viste også hvordan kroppen forandrer seg fra uke til uke etter fødselen. Er stor treningsblogg, men hun har ikke begynt å trene ennå heller. Selv om babyen er ganske stor nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg hvorfor jeg liker henne igjen 😍 utenom eksponeringen av ungene, da. Håper hun gir seg med den. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker cbe også hadde mage rett etterpå. Hun viste jo etter 4 dager. Den var også redigert. T.o.m linni meister viste utstående mage dagen etter sitt keisersnitt. Men for en verden vi lever i.

Min mage var tynnere enn din så ÆDABÆDA.....🙄😣

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe ekte ved Funky som treffer mange. Når hun eksponerer barna virker det aldri oppstilt ref CBE hvor alt virker regissert. Derfor tenker jeg ikke over hennes eksponering som mer enn en naturlig del av deres hverdag. Det er som det er og derfor fremstår det troverdig og ekte. 

Hun skriver ekte og streber ikke etter å gjøre annet enn det som er. Jeg digger henne på alle måter. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at alle skal vise seg frem etter fødsel jeg, uansett hvordan de ser ut. 

Hva eksponering angår så selger hun og barna sine til høystbydende. Leser ikke henne. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Det er noe ekte ved Funky som treffer mange. Når hun eksponerer barna virker det aldri oppstilt ref CBE hvor alt virker regissert. Derfor tenker jeg ikke over hennes eksponering som mer enn en naturlig del av deres hverdag. Det er som det er og derfor fremstår det troverdig og ekte. 

Hun skriver ekte og streber ikke etter å gjøre annet enn det som er. Jeg digger henne på alle måter. 

Det hjelper vel ikke at ungene ikke er oppstilt, at det er ekte, når det gjelder den massive eksponeringen av ungene. Og de bildene hun legger ut! Vet ikke om noen av de andre bloggerne som legger ut samme type bilder, ang lite klær osv. Hadde det ikke vært for all eksponering av ungene, og type bilder, så hadde bloggen hennes vært kjempeflott.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest formula
15 timer siden, Xstrella skrev:

Tenker cbe også hadde mage rett etterpå. Hun viste jo etter 4 dager. Den var også redigert. T.o.m linni meister viste utstående mage dagen etter sitt keisersnitt. Men for en verden vi lever i.

Min mage var tynnere enn din så ÆDABÆDA.....🙄😣

Synes undertøysbildet og poseringen til CBE var bare tragisk. Det handler ikke om at noen har stor mage etter fødsel, mens andre har små, men en seksualisering av barselkroppen som er bare trist. Om bildet av CBE ble redigert vet jeg ikke, men fakta er at hun redigerte gravidmagen mindre. Synes det er  flott at Funkygine viser seg fram som hun gjør, med stor mage i svangerskapet, og etter fødsel, uten stringtruse og istedet med bleie. Digger henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, formula skrev:

Synes undertøysbildet og poseringen til CBE var bare tragisk. Det handler ikke om at noen har stor mage etter fødsel, mens andre har små, men en seksualisering av barselkroppen som er bare trist. Om bildet av CBE ble redigert vet jeg ikke, men fakta er at hun redigerte gravidmagen mindre. Synes det er  flott at Funkygine viser seg fram som hun gjør, med stor mage i svangerskapet, og etter fødsel, uten stringtruse og istedet med bleie. Digger henne!

Helt enig med deg. De fant ut bildet var redigert pga buede karmer bak. Da er det så fake. T.o.m jeg kan se meget tynn ut om jeg tar bilde fra bra vinkel og med filter på. Legger det ikke ut da for da driter jeg meg ut. Å legge ut bikinibilder eller undertøysbilder er bare kleint. De søker oppmerksomhet klikk og likes.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 8.37, Mars09 skrev:

Oj, likte ikke bloggeren at moren delte noe om henne i media?

oh, the irony.

Det har jo ingenting med det å gjøre, men at de ikke fikk dele det SELV!?  Alle vil fortelle folk selv at babyen er født?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Det har jo ingenting med det å gjøre, men at de ikke fikk dele det SELV!?  Alle vil fortelle folk selv at babyen er født?

Likheten er jo at det er ikke sikkert barna som eksponeres vil at mor skal dele livshendelser for de, at de vil eventuelt dele selv når de blir eldre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...