Gå til innhold

Bør hvem som tar arbot være offentlig informasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søknad?

Har de ikke alt søkt om trygd/ sosialbidrag, da?

Jeg krever fullt innsyn. Ellers avkorter jeg skatten jeg betaler inn...

Også syns jeg folk kan slutte å ta ambulanser. De kan bestille taxi.

:ironi:

Tenkte at jeg må skrive en kort søknad for å få tilgang til kvittering. Tenkte de kanskje fortjener en smule privatliv? Men nei enig, la oss sløyfe den! 100% innsyn, med sanksjonsmuligheter dersom vi er uenige i dens forvaltning av våre penger. Ambulanse er greit hvis en viss mengde av de som betaler syns det er greit. Kun da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte at jeg må skrive en kort søknad for å få tilgang til kvittering. Tenkte de kanskje fortjener en smule privatliv? Men nei enig, la oss sløyfe den! 100% innsyn, med sanksjonsmuligheter dersom vi er uenige i dens forvaltning av våre penger. Ambulanse er greit hvis en viss mengde av de som betaler syns det er greit. Kun da.

Sett opp buss.

Be alle med infarkt møte på nærmeste holdeplass.

Dessuten vil jeg vite hvem som har hatt infarkt.

Fordi jeg er imot det.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite sædkvaliteten på ALLE menn i Norge , slik at jeg slipper og betale skatt hvis de skal ta prøverørsmetoden!

De impotente også, vil ikke betale potensmidler heller. Legg gjerne det ut sammens med skattelistene, på forhånd takk!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite sædkvaliteten på ALLE menn i Norge , slik at jeg slipper og betale skatt hvis de skal ta prøverørsmetoden!

De impotente også, vil ikke betale potensmidler heller. Legg gjerne det ut sammens med skattelistene, på forhånd takk!!!

Jebs.

Be om å få vite om vi går med boxershorts også, så du kan vite om vi holder lav temperatur rundt pungen.

Fordi du er imot at skatten går til IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jebs.

Be om å få vite om vi går med boxershorts også, så du kan vite om vi holder lav temperatur rundt pungen.

Fordi du er imot at skatten går til IVF.

God ide,

vil vite hvor ofte de runker også, slik at jeg ikke må bruke penger på tennisalbue.. Sykemeldinger eller fravær fra jobb pga dette..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde vi betalt abort for alle gravide og bedt om å få vite hvem som IKKE tok det.

Fordi, jo færre nye nordmenn, jo færre blir det å finansiere i framtiden.

Da får man nok penger til folks pensjoner.

Jeg tror jeg går for den.

:ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig burde vi betalt abort for alle gravide og bedt om å få vite hvem som IKKE tok det.

Fordi, jo færre nye nordmenn, jo færre blir det å finansiere i framtiden.

Da får man nok penger til folks pensjoner.

Jeg tror jeg går for den.

:ironi:

Blir helt klart billigere i lengden , så stemmer jeg for fri dødshjelp også. Slik at vi ikke har noen som koster staten penger :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere denne infoen bør være offentlig? Med tanke på at det er skattepengene som går til dette, og mange er imot det?

Anonymous poster hash: 52972...e8d

Hakk i plata? Det kan ikke være sunt for folk å ha et slikt oppheng....kanskje du burde forsøke å ha et liv? Du vet, jobbe, gå ut, få deg dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde vi betalt abort for alle gravide og bedt om å få vite hvem som IKKE tok det.

Fordi, jo færre nye nordmenn, jo færre blir det å finansiere i framtiden.

Da får man nok penger til folks pensjoner.

Jeg tror jeg går for den.

:ironi:

Eller, egentlig, når jeg tenker meg om, så ville det blitt veldig få nordmenn igjen av dette.

Så kanskje det beste ville være om man bare gjorde dette helt demokratisk.

Hvis de som vil ha abort sendte en søknad, som ble lagt ut i avisen, så kunne alle som var for sagt fra og alle som var mot sagt fra.

Så kunne de fått abort hvis de fleste var for.

Da ville T.S fått det som h*n ønsker også, hvis h*n er helt imot.

Det kunne være kolonner i alle avisene i landet, hver dag. Med svarfrist innen 3mnd.

:ironi:

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakk i plata? Det kan ikke være sunt for folk å ha et slikt oppheng....kanskje du burde forsøke å ha et liv? Du vet, jobbe, gå ut, få deg dame?

Hva har dette med saken å gjøre, om han har dame eller jobb? -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt klart billigere i lengden , så stemmer jeg for fri dødshjelp også. Slik at vi ikke har noen som koster staten penger :ironi:

Aktiv :opplyser:

Mot betaling. :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aktiv :opplyser:

Mot betaling. :sleep:

Jeg vil bare at alle skal betale når jeg er syk og trenger det, ikke til de andre... De kan klare seg selv :ironi: Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvem vil egentlig ta Arbot? Det bor så få mennesker der at nesten ingen ville lagt merke til det, men franske myndigheter ville neppe latt det passere uten videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herlighet. Det er privat og bør selvsagt fortsette å være det. Offentligheten har ikke noe som helst med dette å gjøre. Får være måte hva som skal være offentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...