Gå til innhold

Bør homofile få adoptere?


Gjest anonym

Bør homofile få adoptere?  

1 stemme

  1. 1. Bør homofile få adoptere?

    • Ja
      50
    • Ja,men tiden er ikke moden for det ennå
      6
    • Nei
      12


Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
alle vet jo at penis + penis ikke går... akkurat som man ikke kan ta en ledning som er gutt og sette inn i en kontakt som er gutt...

det er ikke det at jeg er imot homoer, forstår jo at de ikke kan noe for det. men allikevel mener jeg det er noe feil liksom...

Der du bor for tiden er det mange som mener at hvis Gud hadde ønsket at menneskene skulle være homofile hadde han enten skapt Adam og Even eller Ada og Eva.

Kanskje det er på tide å flytte på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Der du bor for tiden er det mange som mener at hvis Gud hadde ønsket at menneskene skulle være homofile hadde han enten skapt Adam og Even eller Ada og Eva.

Kanskje det er på tide å flytte på seg?

vet... Tro meg, jeg skal flytte meg laangt bare jeg blir ferdig med studiene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå ser det ut som stortinget har snudd' date='det blir ikke noe homoadopsjon likevel :-) :-) :-)[/quote']

Det hadde det ikke blitt uansett, lille venn, fordi de aktuelle "giverlandene" sier nei.

Vedtaket i Stortinget kommer i 2005, sannsynligvis med bredt flertall. Det snakkes til og med om at muslimer og arabere skal få lov til å adoptere dersom de fyller kriteriene, så du har fortsatt mye å engasjere deg mot!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucky

Jeg hadde denne diskusjonen med endel venner i helgen. Alle var imot at homofile skal få adoptere, bortsett fra meg.

Grunnlaget for å være imot var følgende:

-Mobbing av barnet

-Andre godt egnete foreldre, der barnet kan få en kjernefamile med mamma og pappa, kommer lengre bak i køen pga homofile par som står på venteliste.

- Samfunnet er ikke modent for det enda

- To fedre kan ikke tilby det samme som en mamma og pappa, da en mor og far har helt ulike roller i livet til barnet.

Jeg er likevel for og svinger meg ikke med i rekken på grunnlag av slike argumenter.

Vil ikke et barn har det mye bedre hos to omsorgsfulle fedre istede for å muligens bo på barnehjem eller vandre mellom ulike fosterhjem ?

De som adpoterer bort sitt barn kan selv velge om de ønsker at et homofilt par skal få adoptere ( eller har jeg misforstått her ?? )

Men jeg tror det er viktig at et homofilt par har god kontakt med en kvinnelig person, slik at barnet får utfylt sitt behov for kontakt med begge kjønn.

Lucky..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...