Gå til innhold

Sexy jente i hijab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for støtten enkelte gir uttrykk for her, sitter og smiler som en tulling på jobb :takke::hoppendeglad:

Synd på barnet mitt? Jeg VISSTE at den ville komme, makan til oppførsel. Med tanke på at både jeg og mannen min er oppvokst i vestlige land og er veldig åpne og gode mennesker, kun fordi vi ber 5 ganger om dagen og lever et "kjedeligere" liv i andres øyne så betyr ikke det barna våre ikke kommer til å få en fantastisk oppvekst.

edit: skriveleif

Endret av Nayah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for støtten enkelte gir uttrykk for her, sitter og smiler som en tulling på jobb :takke::hoppendeglad:

Synd på barnet mitt? Jeg VISSTE at den ville komme, makan til oppførsel. Med tanke på at både jeg og mannen min er oppvokst i vestlige land og er veldig åpne og gode mennesker, kun fordi vi ber 5 ganger om dagen og lever et "kjedeligere" liv i andres øyne så betyr ikke det barna våre ikke kommer til å få en fantastisk oppvekst.

edit: skriveleif

Ja selvsagt sier du dere er åpne mennesker. Betyr ikke at jeg trenger å tro på at det er sant fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er ikke norskt. Og jeg er redd muslimer skal overføre disse holdningene på norske unger. I oslo øst er det allerede flere skoler der norske elever er minoriteter og de muslimske barna er det flest av og de mobber norske barn fordi de er for frilynte

Tror du har sett for mye film :)

Nayah: Vil også berømme deg litt for svarene dine. Du virker svært reflektert og håndterer både trolleinnlegg og direkte usmakelige innlegg på en god måte. Fortsett slik! :)

Anonymous poster hash: 0cd9d...c1e

Signerer denne her, nayah har vært svært tålmodig ovenfor haterne

Vell jeg er på din side :)

Nei det har ikke alltid vært normen. Men det har blitt det nå. Vil ikke tilbake til middelalderen. Det var jo ikke bra at man ikke fikk velge hvem msn ville gifte seg med. Jeg vil ikke at utviklingen skal snu tilbake.

Tilbake til middelalderen? Hva har du fått i deg?

Slutt å forsvar nayah. Hun creeper meg ut

Det er faktisk du som begynner å creepe meg ut

Bortsett fra at det er to vandrende øyne? Hehe

Din frekkas

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Har du aldri sett en nonne? Vet du ikke hva en seksuell fetish er? Har du lagt merke til at det er mange likhetstrekk mellom nonners hodeplagg og en hijab?

er ikke sá god med moderne ordlag som fetish, skjónner at det er veldig "in" á bruke dette for tiden. :opplyser: Vet naturligvis hva en nonne er. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Kjære Maleficenta og Silverstream:

dere oppfører dere som to ulver i flokk som glefser etter "byttet" deres. Det er det inntrykket jeg har fått fra dere av å lese gjennom tråden. Hvorfor driver dere på med dette? Jeg er selv i mot niqab, men det går an å diskutere uten å bli helt villdyr av den grunn.

Anonymous poster hash: 4af58...efb

Man må tåle å bli kritisert, bare fordi hun er muslim fritar henne ikke fra diskusjon om plagg, kultur osv. Og til din informasjon, så er jeg heller ingen ulv "på jakt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har sett for mye film :)

Signerer denne her, nayah har vært svært tålmodig ovenfor haterne

Vell jeg er på din side :)

Tilbake til middelalderen? Hva har du fått i deg?

Det er faktisk du som begynner å creepe meg ut

Din frekkas

For mye film nei. Jeg har da lest aviser. Er faktisk et problem at det er for msnge innvandrere fra bakvendtland her

Og vi skal ganske langt tilbake i tid ja før sex før ekteskapet var fy fy. Poenget er at det ikke er slik lengre. Og muslimene får ikke snu oss tilbske til en tid der sex før ektesksp var skammelig.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har sagt dem skal snu oss heller. Bare ha sex visst du vil men du kan ikke bestemme om andre skal ha sex eller ikke

Men det er jo det de er iferd med å gjøre. Er jo blitt mer og mer skammelig å vise seg naken i offentlige fellesdusjer på skomen og nå. Og hvem sin feil er ikke det? Det kpmmer til å snu. Jeg bare vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er født i norge ja men så lenge du ikke er vokst opp i en norsk familie med norsk kultur så er du ikke og kommer aldri til å bli norsk.

Ai, den der var ikke hyggelig du. På hvilken måte har du rett til å definere hvem som er norske nok eller ikke? Som en såkalt 2. generasjonsinnvandrer som er født og har bodd i Norge hele livet, kan norsk like godt som deg og følger norske lover kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Men jeg bryr meg ikke så mye egentlig. Du skal få lov til å ha dine meninger. Takk for at du er med på forsterke skillet mellom "oss" og "dem". Det er akkurat det vi trenger når vi har så mange utfordringer med å integrere innvandrere i det norske samfunnet i dag.

Er verken religiøs, muslim eller gift til info.

Anonymous poster hash: 82ebc...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det de er iferd med å gjøre. Er jo blitt mer og mer skammelig å vise seg naken i offentlige fellesdusjer på skomen og nå. Og hvem sin feil er ikke det? Det kpmmer til å snu. Jeg bare vet det.

Virker som du har sett for mye film, alt dette du sier er bare tøv og ikke noe du trenger å bekymre deg for

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nayah: Du er reflektert og vakker jente ser det ut som :)

Hvor gammel er du? Og valgte du selv din mann, er han fra ditt land?

Bruker du hijab?

Leste ikke alle kommentarene ...

Kjenner du noen muslimske jenter som er gift med nordmenn? Måtte dem konvertere? Er dem da praktiserende? Har noen konvertert tilbake?

Hva synes hennes familie og guttens familie om dette?

Lurer på mye om islam og muslimer og endelig noen reflekterte som deg kan man diskutere med :)



Anonymous poster hash: 24288...def
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har sett for mye film, alt dette du sier er bare tøv og ikke noe du trenger å bekymre deg for

Det er ikke tøv. Bare ha på deg skylappene du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...