Gå til innhold

Sexy jente i hijab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ts her. Hun pakistanske jenta er rimelig hot. Jeg tror hun liker meg. Vil så gjerne date henne. Altså. Går ikke med planer om å knulle henne på første date. Er bare nysgjerrig.

Er det helt utenkelig at en kristen og muslim kan leve sammen i ekteskapet? Jeg kunne ha ventet på sex til etter ekteskap med denne jenta her.



Anonymous poster hash: a95fd...325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det godt å være muslim i Norge, det er bedre enn å være muslim i et muslimsk land.

Finnes ikke et ordentlig muslimsk land dessverre, penger og korrupsjon går foran alt.

Men kan nevne at å være muslim i Gambia er veldig bra, er 95% muslimer der og 5% kristne og de lever sammen i harmoni. Til tross for en spesiell president.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Hun pakistanske jenta er rimelig hot. Jeg tror hun liker meg. Vil så gjerne date henne. Altså. Går ikke med planer om å knulle henne på første date. Er bare nysgjerrig.Er det helt utenkelig at en kristen og muslim kan leve sammen i ekteskapet? Jeg kunne ha ventet på sex til etter ekteskap med denne jenta her. Anonymous poster hash: a95fd...325

Tror egentlig du troller fælt nå men men.

Igjen, en praktiserende muslimsk kvinne kan ikke gifte seg med en ikke-muslimsk mann. Det er fordi da mister hun de rettighetene hun har i ekteskapet.

Er hun ikke praktiserende så bryr hun seg sikkert ikke om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Tror egentlig du troller fælt nå men men.

Igjen, en praktiserende muslimsk kvinne kan ikke gifte seg med en ikke-muslimsk mann. Det er fordi da mister hun de rettighetene hun har i ekteskapet.

Er hun ikke praktiserende så bryr hun seg sikkert ikke om dette.

Sier litt om rettighetene til muslimske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om rettighetene til muslimske kvinner.

Ja, faktisk. Vi har svært mange i ekteskapet ;) mannen min synes det er litt urettferdig at jeg skal kunne kreve så mye fra han og han må bare godta det men sånn er det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ja, faktisk. Vi har svært mange i ekteskapet ;) mannen min synes det er litt urettferdig at jeg skal kunne kreve så mye fra han og han må bare godta det men sånn er det :)

Mente det at hvis hun forelsker seg i en mann som ikke er muslim, så MÅ han konvertere ellers er det ingen rettigheter ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente det at hvis hun forelsker seg i en mann som ikke er muslim, så MÅ han konvertere ellers er det ingen rettigheter ....

Er jo fordi at mannen ikke er nødt til å gi henne rettighetene hvis han ikke er muslim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Er jo fordi at mannen ikke er nødt til å gi henne rettighetene hvis han ikke er muslim.

Og fordi det med stor sannsynlighet ikke blir akseptert i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fordi det med stor sannsynlighet ikke blir akseptert i familien.

Er de praktiserende så er det nok ikke spesielt populært og sikkert veldig uakseptabelt. Er de ikke religiøse men mer kulturelle så er det kanskje et større problem at han er norsk og ikke pakistaner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Er de praktiserende så er det nok ikke spesielt populært og sikkert veldig uakseptabelt. Er de ikke religiøse men mer kulturelle så er det kanskje et større problem at han er norsk og ikke pakistaner.

Ja ikke sant, religion er mer viktig for dem enn ekte kjærlighet. Tror jeg spyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt uaktuelt for en pakistank/norsk jente å hive seg innpå et ons eller kjæresteforhold med en norsk gutt?



Anonymous poster hash: a95fd...325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, religion er mer viktig for dem enn ekte kjærlighet. Tror jeg spyr.

Religionen min er faktisk nummer 1. Og det er jeg veldig glad for. At du spyr av det er jo en måte å uttrykke seg på, god bedring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt uaktuelt for en pakistank/norsk jente å hive seg innpå et ons eller kjæresteforhold med en norsk gutt? Anonymous poster hash: a95fd...325

Spørs jo om hun er praktiserende muslim eller ikke. Kjenner til pakistanske jenter som har spredt beina sine en god del ganger. Og jeg kjenner flere som ikke gjør sånt.

Finnes ikke en type pakistanere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Religionen min er faktisk nummer 1. Og det er jeg veldig glad for. At du spyr av det er jo en måte å uttrykke seg på, god bedring.

Jaja, kan ikke forvente noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er grei, takk for diskusjonen og ha en fortreffelig aften videre :)

Ikke gå vekk. Jeg er helt enig i deg. At man feks rangerer religion foran kjærlighetsliv. Det handler jo tross alt om Gud. En kjæreste er der og da. Gud har man for evigheten. Livet er kort, men det er enda kortere i forhold til hva som kommer senere.

Jeg synes pakistansk/norske jenter er noe utrolige skjønnheter. Så eksotiske og deilige.

Anonymous poster hash: a95fd...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå vekk. Jeg er helt enig i deg. At man feks rangerer religion foran kjærlighetsliv. Det handler jo tross alt om Gud. En kjæreste er der og da. Gud har man for evigheten. Livet er kort, men det er enda kortere i forhold til hva som kommer senere.Jeg synes pakistansk/norske jenter er noe utrolige skjønnheter. Så eksotiske og deilige. Anonymous poster hash: a95fd...325

Hahah, sorry men den siste setningen røper at du er et troll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å kommunisere med folk i niquab. Dessuten bør hun tenke på alle barna som blir redde når de ser henne og tror hun er et spøkelse

Hufsa? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fant meg rettere sagt, han så meg på et offentlig sted og klarte å finne ut hvem jeg var. Hans foreldre bor ikke i Norge og mine hadde ingenting med mitt valg å gjøre. Fikk fint velge selv og valgte en fra et annet kontinent til og med.

Så da var det bang. Kjærleik ved første blikk? Hadde han vært norsk hadde han løpt med halen mellom beina bare du hadde nevnt første bokstaven i ekteskap om du hadde nettopp møtt han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...