Gå til innhold

Sexy jente i hijab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lwgger til at hun var pakistaner da. Men er vel forskjell på hvor fanatiske folk er der i landet og. Akkurat som det er forskjell på kristne i norge og

Er dessverre noe som går igjen hos spesielt pakistanere, men det finnes unntak. Har en venninne med pakistansk bakgrunn og som bruker niqab, og som er på utkikk etter en blond konvertitt :) det spørs rett og slett hvor kulturelle de er. Kultur har ingen plass i islam når den strider imot hva islam sier om et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silverstream

Er dessverre noe som går igjen hos spesielt pakistanere, men det finnes unntak. Har en venninne med pakistansk bakgrunn og som bruker niqab, og som er på utkikk etter en blond konvertitt :) det spørs rett og slett hvor kulturelle de er. Kultur har ingen plass i islam når den strider imot hva islam sier om et tema.

Niqab faktisk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre noe som går igjen hos spesielt pakistanere, men det finnes unntak. Har en venninne med pakistansk bakgrunn og som bruker niqab, og som er på utkikk etter en blond konvertitt :) det spørs rett og slett hvor kulturelle de er. Kultur har ingen plass i islam når den strider imot hva islam sier om et tema.

Men får hun lov å bli sammen med en hvit mann da?

Nå tror jeg ikke det er religionen da som gjør at det er så strengt. Jeg mener det har vært slik i norge og om man går langt bakover i historien. Tror mer det er at de ikke er kommet så langt i kvinnefrigjøringen i pakistan. De henger på en måte litt etter. Det er jo ikke akkurat et land som har utvikla seg så veldig fram i tid..

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får hun lov å bli sammen med en hvit mann da?

Hun kan selvfølgelig gifte seg med en hvit muslimsk mann, det velger hun helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan selvfølgelig gifte seg med en hvit muslimsk mann, det velger hun helt selv.

Er langt fra en selvfølge det for alle. Arrangerte/tvangsekteskap fins jo fortsatt sted i det landet der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt fra en selvfølge det for alle. Arrangerte/tvangsekteskap fins jo fortsatt sted i det landet der

Vel, jeg hadde et "arrangert" ekteskap i den forstand at vi ikke kjente hverandre men ville begge gifte oss med hverandre. Er stor forskjell på tvangsekteskap og arrangert. Kan ikke sammenlignes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er problemet? Er hennes valg..

Vanskelig å kommunisere med folk i niquab. Dessuten bør hun tenke på alle barna som blir redde når de ser henne og tror hun er et spøkelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok det den gangen jeg kommer i snakk med ei.

Da vil du faktisk se at det er et menneske bak sløret og et som sikkert mer enn gjerne kan forklare deg hvorfor hun har valgt å dekke seg. Med mindre du er en av idiotene som fysisk angriper niqabis på gata da, kjenner ei som fikk hjernerystelse etter at en mann dyttet henne rett inn i trikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å kommunisere med folk i niquab. Dessuten bør hun tenke på alle barna som blir redde når de ser henne og tror hun er et spøkelse

Og der tar du feil, har flere venninner som bruker det og alle unger de har møtt synes det er kjempespennende og spør om de er batman eller ninja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Da vil du faktisk se at det er et menneske bak sløret og et som sikkert mer enn gjerne kan forklare deg hvorfor hun har valgt å dekke seg. Med mindre du er en av idiotene som fysisk angriper niqabis på gata da, kjenner ei som fikk hjernerystelse etter at en mann dyttet henne rett inn i trikken.

Spørs om jeg ser det da? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg hadde et "arrangert" ekteskap i den forstand at vi ikke kjente hverandre men ville begge gifte oss med hverandre. Er stor forskjell på tvangsekteskap og arrangert. Kan ikke sammenlignes.

Hva om jeg sier at jeg vet at tvangsekteskap i pakistan fortsatt hender? At noen faktisk blir pressa til å gifte seg med fetteren sin og dersom de ikke gjør det har de ødelagt for familien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Hva om jeg sier at jeg vet at tvangsekteskap i pakistan fortsatt hender? At noen faktisk blir pressa til å gifte seg med fetteren sin og dersom de ikke gjør det har de ødelagt for familien?

Ikke så lenge siden ei muslimsk jente valgte å gifte seg med en hun selv ønsket, og som ikke var håndplukket av far og bror. Det endte med at faren og broren drepte henne på åpen gate gitt. Er nok mange mørketall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er fordi det er så mye hykleri i den kulturen!



Anonymous poster hash: 985b2...542
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden ei muslimsk jente valgte å gifte seg med en hun selv ønsket, og som ikke var håndplukket av far og bror. Det endte med at faren og broren drepte henne på åpen gate gitt. Er nok mange mørketall.

Huff. Er så mye trist i verden. Skjønner ikke hvordan en far kan få seg til å gjøre sånt mot sitt eget barn. Helt uvirkelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg sier at jeg vet at tvangsekteskap i pakistan fortsatt hender? At noen faktisk blir pressa til å gifte seg med fetteren sin og dersom de ikke gjør det har de ødelagt for familien?

Nå snakket vi ikke om Pakistan. Og selvfølgelig er jeg klar over at tvangsekteskap forekommer i mange land, det har dog ingen plass i islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...