Gå til innhold

Sexy jente i hijab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo fordi at mannen ikke er nødt til å gi henne rettighetene hvis han ikke er muslim.

Jeg syns det er lirr diskriminerende av deg og veldig arrogant å mene at din religion er viktigere å legge vekt på enn alle andres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er lirr diskriminerende av deg og veldig arrogant å mene at din religion er viktigere å legge vekt på enn alle andres.

Hahaha hva? Dette er regler i islam og de følger jeg. Ikke noe jeg har funnet på for moro skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var det bang. Kjærleik ved første blikk? Hadde han vært norsk hadde han løpt med halen mellom beina bare du hadde nevnt første bokstaven i ekteskap om du hadde nettopp møtt han

Var han som sa rett ut at han ville gifte seg med meg, han visste det fra første sekund.

Ja, sånn er vel den norske tankegangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja følg de du men dersom mannen din f.eks var kristen da så ville jo reglene i hans religion vært like viktige for han å følge. Men på meg virker det som at en hver som gifter seg med deg må følge reglene etter din religion og bare din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja følg de du men dersom mannen din f.eks var kristen da så ville jo reglene i hans religion vært like viktige for han å følge. Men på meg virker det som at en hver som gifter seg med deg må følge reglene etter din religion og bare din.

Men kjære deg, både jeg og mannen min er muslim og vi følger islam sammen. Mannen min hadde aldri vært kristen for da hadde jeg ikke vært gift med han, sånn er det bare. At du ikke liker det spiller ingen rolle for meg. Enhver? Haha, har aldri vært gift før og har planer om å holde meg til mannen min resten av livet. Islam tilhører nesten 3 milliarder mennesker. Skjønner ikke poenget ditt i det hele tatt med å diskutere dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, både jeg og mannen min er muslim og vi følger islam sammen. Mannen min hadde aldri vært kristen for da hadde jeg ikke vært gift med han, sånn er det bare. At du ikke liker det spiller ingen rolle for meg. Enhver? Haha, har aldri vært gift før og har planer om å holde meg til mannen min resten av livet. Islam tilhører nesten 3 milliarder mennesker. Skjønner ikke poenget ditt i det hele tatt med å diskutere dette.

Og dere snakker om at vi er rasister når dere diskriminerer oss andre og avskriver oss til ikke å være ekteskapsmateriale bare fordi vi ikke tror på det samme. Kvalmt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dere snakker om at vi er rasister når dere diskriminerer oss andre og avskriver oss til ikke å være ekteskapsmateriale bare fordi vi ikke tror på det samme. Kvalmt

Hahahah! Takk for latteren og god natt! Makan til tull og tøys :) sorry at jeg aldri ville ha giftet meg med en ikke-muslim :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Altså. Ikke misforstå meg. Jeg synes/syntes hun hijabjenta er dritsexy og kjempeflott. Men skjønner ikke logikken liksom.. Når hun hardnakket forteller at det er viktig å dekke seg til for å ikke få uønsket oppmerksomhet fra menn. Men viser frem rumpa..

Blir muslimske menn mer tent av hårpryd til en kvinne enn rumpa?

Anonymous poster hash: a95fd...325

Kan du ikke ta dette opp i kollokviegruppa da. Spør jenta det gjelder hva logikken er i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Muslimske menn blir dritsure og kaller hvite jenter hore og verre ting når de blir avvist av de. Mens dere kan avvise andre som ikke har den tullete religionen deres. Om dere hater ikke muslimer så mye så har dere ingenting i et ikke muslimsk land å gjøre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Muslimske menn blir dritsure og kaller hvite jenter hore og verre ting når de blir avvist av de. Mens dere kan avvise andre som ikke har den tullete religionen deres. Om dere hater ikke muslimer så mye så har dere ingenting i et ikke muslimsk land å gjøre

Kan ikke tro at du fortsetter. Nummer 1, det eneste jeg skrev var at muslimske kvinne ikke skal gifte seg med ikke-muslimske menn pga da mister de alle rettighetene de har i ekteskapet blant annet. Har plenty av ikke-muslimske venner og kollegaer og hater absolutt ingen.

Jeg er født og oppvokst her så spar meg for tullet ditt, du er virkelig bare ute etter å starte bråk og det er bare trist. Du kjenner tydeligvis ikke noen muslimer så din oppfatning er basert på eventuelt opplevelser med idiotiske menn som oppfører seg på en uakseptabel måte, og det er ikke slik man skal oppføre seg hvis man er muslim.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at du fortsetter. Nummer 1, det eneste jeg skrev var at muslimske kvinne ikke skal gifte seg med ikke-muslimske menn pga da mister de alle rettighetene de har i ekteskapet blant annet. Har plenty av ikke-muslimske venner og kollegaer og hater absolutt ingen.

Jeg er født og oppvokst her så spar meg for tullet ditt, du er virkelig bare ute etter å starte bråk og det er bare trist. Du kjenner tydeligvis ikke noen muslimer så din oppfatning er basert på eventuelt opplevelser med idiotiske menn som oppfører seg på en uakseptabel måte, og det er ikke slik man skal oppføre seg hvis man er muslim.

Du passer ikke inn her om du ikke følger våre skikker med at man gifter seg med hvem man vil uansett faen. Og loven bestemmer hvilke rettigheter du har i et ekteskap. Ikke troen. Du er ikke norsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du passer ikke inn her om du ikke følger våre skikker med at man gifter seg med hvem man vil uansett faen. Og loven bestemmer hvilke rettigheter du har i et ekteskap. Ikke troen. Du er ikke norsk.

Jeg gifta meg med akkurat den jeg ville og jeg er så utrolig glad for det, har virkelig en fantastisk mann. Det er strengt talt opp til meg selv og jeg skader ingen ved å ha mine rettigheter i loven og troen.

Haha, der kom den vettu! Født og oppvokst her med norsk pass og 5'er i norsk fra VGS, så jeg er norsk uansett om du liker det eller ikke. Kan ikke tro at jeg gidder å svare deg, hadde vært så gøy å møtt deg i virkeligheten og sett hvor tøff i trynet du hadde vært da :) typisk keyboardwarriors, er for farlig å snakke dritt ansikt til ansikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nayah: Jeg synes du har svart godt og reflektert i denne tråden. Ikke la idioter som visse personer i denne tråden provosere deg. De vrir og vender på alt du sier av mangel på gode motargumenter, og vinner ingen tilhengere med sin trangsynthet.

Du virker som ei tøff jente med bein i nesa, og Norge trenger flere jenter som deg (uavhengig av etnisk, kulturell og religiøs tilhørighet). Stå på :) jeg heier på deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nayah: Jeg synes du har svart godt og reflektert i denne tråden. Ikke la idioter som visse personer i denne tråden provosere deg. De vrir og vender på alt du sier av mangel på gode motargumenter, og vinner ingen tilhengere med sin trangsynthet.

Du virker som ei tøff jente med bein i nesa, og Norge trenger flere jenter som deg (uavhengig av etnisk, kulturell og religiøs tilhørighet). Stå på :) jeg heier på deg!

Du har helt rett, nytter ikke å diskutere med folk som allerede har gjort seg opp en mening om deg og bare vil "misforstå" uansett hva man sier.

Tusen hjertelig takk, det varmer :) ha en fin dag!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er problemet? Er hennes valg..

Angående det med Niqab... I Norge er det et problem. Normal høflighet tilsier at en skal vise hvem man er. Bare det å tre det over hodet viser at en har ingen respekt for kulturen i landet. Dette gjelder selvfølgelig alle som maskerer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gifta meg med akkurat den jeg ville og jeg er så utrolig glad for det, har virkelig en fantastisk mann. Det er strengt talt opp til meg selv og jeg skader ingen ved å ha mine rettigheter i loven og troen.

Haha, der kom den vettu! Født og oppvokst her med norsk pass og 5'er i norsk fra VGS, så jeg er norsk uansett om du liker det eller ikke. Kan ikke tro at jeg gidder å svare deg, hadde vært så gøy å møtt deg i virkeligheten og sett hvor tøff i trynet du hadde vært da :) typisk keyboardwarriors, er for farlig å snakke dritt ansikt til ansikt.

Det gjorde du ikke. Du hadde ikke gifta deg med han om han hadde en annen tro enn deg.

Du er født i norge ja men så lenge du ikke er vokst opp i en norsk familie med norsk kultur så er du ikke og kommer aldri til å bli norsk.

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi muslimske menn tenner ikke på noe annet enn hår. De har hår fetish.

Selv har jeg en liten nonnefetish som ser ut til å være overførbar til hijab-jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Selv har jeg en liten nonnefetish som ser ut til å være overførbar til hijab-jenter.

Hva mener du med det? Skjónte ikke helt det der. :klo: Nonnefetish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...