Gå til innhold

Sexy jente i hijab


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Silverstream

Huff. Er så mye trist i verden. Skjønner ikke hvordan en far kan få seg til å gjøre sånt mot sitt eget barn. Helt uvirkelig

Nei, de snakker mye om ære, og at hun bringer skam over familien om hun gifter seg "feil". Men det er ikke akkurat mye ære i å drepe sin egen søster/datter.

Det lukter dobbeltmoral lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett er niqab et plagg som ikke pålagt, unødvendig og krenkende.

Jeg ser ingen problem med hijab, men er resten av antrekk avslørende er det lite vits å ha det på.

Du skal ha klær som ikke viser/strammer på bryst og rumpe.

Ts hvis jenta går med hijab vil jeg si hun ikke er åpen for forhold etter norsk standard. Dem skal ikke sex før ekteskap ergo dating fasen skal være så kort som mulig. Er målet ditt å gifte deg med dama?, hvis ikke skygg unna.



Anonymous poster hash: 69783...1b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket vi ikke om Pakistan. Og selvfølgelig er jeg klar over at tvangsekteskap forekommer i mange land, det har dog ingen plass i islam.

Det har jeg ikke heller sagt. Men det er ikke til å stikke under en stol at islam er mest utbredt i ikke helt industrielt utviklede land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke heller sagt. Men det er ikke til å stikke under en stol at islam er mest utbredt i ikke helt industrielt utviklede land.

Tvangsekteskap har fortsatt ingen plass i islam så det spiller ingen rolle om enkelte såkalte muslimer praktiserere den ukulturen. Kjenner ingen muslimske kvinner som har blitt utsatt for noe slikt og det muslimske miljøet i Norge er ikke stort. Ja, det forekommer dessverre og vi ønsker selvfølgelig en slutt på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Da håper jeg du blir anmeldt og får deg en svær smell tilbake.

Hva da? Fordi det er vanskelig å se mennesket bak teltet? Jeg liker å se an kroppsspråket til den jeg snakker med, det blir vanskelig når jeg bare ser et par øyne som titter frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Tvangsekteskap har fortsatt ingen plass i islam så det spiller ingen rolle om enkelte såkalte muslimer praktiserere den ukulturen. Kjenner ingen muslimske kvinner som har blitt utsatt for noe slikt og det muslimske miljøet i Norge er ikke stort. Ja, det forekommer dessverre og vi ønsker selvfølgelig en slutt på det.

Ja, dere er flinke til å si at "slik er det ikke i islam", men allikevel skjer det gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Fordi det er vanskelig å se mennesket bak teltet? Jeg liker å se an kroppsspråket til den jeg snakker med, det blir vanskelig når jeg bare ser et par øyne som titter frem.

Du har ikke noe krav på å se noe som helst av folk hvis ikke de ønsker det, og niqab er lovlig i Norge. Du kan fortsatt se kroppsspråket til personen og hvis du har et så stort problem så kan du jo bare holde deg unna. Ikke noe vits å oppsøke trøbbel og skape bråk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangsekteskap har fortsatt ingen plass i islam så det spiller ingen rolle om enkelte såkalte muslimer praktiserere den ukulturen. Kjenner ingen muslimske kvinner som har blitt utsatt for noe slikt og det muslimske miljøet i Norge er ikke stort. Ja, det forekommer dessverre og vi ønsker selvfølgelig en slutt på det.

Da syns jeg det må bli slutt på arrangerte ekteskap og. Det er noe dodgy ved å ikke gifte seg av kjærlighet. Virker som at man ikke er bra nok dersom man ikke er gift og dermed må krype til korset og be mamma og papoa å bare finne en random fyr man bare gifter seg med usett, sånn at man ihvertfall er sikra å bli gift.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere er flinke til å si at "slik er det ikke i islam", men allikevel skjer det gang på gang.

Finn et sted i koranen hvor det står at det er helt innafor å tvinge noen til å gifte seg. Det finnes nesten 3 milliarder muslimer i verden, et fåtall representerer ikke alle. Da burde jo jeg og få representere alle da, og jeg giftet meg helt frivillig. Samme som venninnene mine som er gifte også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe krav på å se noe som helst av folk hvis ikke de ønsker det, og niqab er lovlig i Norge. Du kan fortsatt se kroppsspråket til personen og hvis du har et så stort problem så kan du jo bare holde deg unna. Ikke noe vits å oppsøke trøbbel og skape bråk.

Hva med å bli norsk og kaste niqab'en som mannfolka har tredd nedover ørene dine?

Niqab står ikke i koranen,ei er det et religiøst pålagt plagg..

Våkn opp !

Anonymous poster hash: 9d4a7...cd6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg det må bli slutt på arrangerte ekteskap og. Det er noe dodgy ved å ikke gifte seg av kjærlighet. Virker som at man ikke er bra nok dersom man ikke er gift og dermed må krype til korset og be mamma og papoa å bare finne en random fyr man bare gifter seg med usett, sånn at man ihvertfall er sikra å bli gift.

Er nok en del folk som jobber med å få slutt på det tullet.

Kjenner du noen muslimer egentlig? Ingen jeg kjenner har tryglet foreldrene sine om å finne en mann til de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bli norsk og kaste niqab'en som mannfolka har tredd nedover ørene dine?Niqab står ikke i koranen,ei er det et religiøst pålagt plagg..Våkn opp ! Anonymous poster hash: 9d4a7...cd6

Jeg bruker ikke niqab kjære deg så ro ned nervene nå ;) er helt enig at det ikke står noe om det i koranen. Og de 50-100 stk som bruker det i Norge har nok valgt det selv, og mange av de er single.

Og husk, pust med magen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok en del folk som jobber med å få slutt på det tullet.

Kjenner du noen muslimer egentlig? Ingen jeg kjenner har tryglet foreldrene sine om å finne en mann til de.

Hvordan fant du nå denne mannen du ikke kjente da? Du sa jo du gifta deg med en du ikke kjente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke niqab kjære deg så ro ned nervene nå ;) er helt enig at det ikke står noe om det i koranen. Og de 50-100 stk som bruker det i Norge har nok valgt det selv, og mange av de er single.

Og husk, pust med magen.

Selvssgt er de single. De får jo ikke kjæreste når inhen kan se dem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fant du nå denne mannen du ikke kjente da? Du sa jo du gifta deg med en du ikke kjente.

Han fant meg rettere sagt, han så meg på et offentlig sted og klarte å finne ut hvem jeg var. Hans foreldre bor ikke i Norge og mine hadde ingenting med mitt valg å gjøre. Fikk fint velge selv og valgte en fra et annet kontinent til og med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Finn et sted i koranen hvor det står at det er helt innafor å tvinge noen til å gifte seg. Det finnes nesten 3 milliarder muslimer i verden, et fåtall representerer ikke alle. Da burde jo jeg og få representere alle da, og jeg giftet meg helt frivillig. Samme som venninnene mine som er gifte også.

Bor du i Norge? Da skal du nok være glad for at det ikke er så utbredt her, men hadde dere bodd i den tykkeste befolkningen i muslimske land, så hadde nok vært annerledes, ja. Er en grunn til at muslimer flykter i hopetall til vestlige land, og ikke til de rike araber landene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Norge? Da skal du nok være glad for at det ikke er så utbredt her, men hadde dere bodd i den tykkeste befolkningen i muslimske land, så hadde nok vært annerledes, ja. Er en grunn til at muslimer flykter i hopetall til vestlige land, og ikke til de rike araber landene.

Ja, født og oppvokst. Spørs jo veldig hvilket muslimsk land, stor variasjon rett og slett. Ja, er godt å være muslim i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ja, født og oppvokst. Spørs jo veldig hvilket muslimsk land, stor variasjon rett og slett. Ja, er godt å være muslim i Norge :)

Selvfølgelig er det godt å være muslim i Norge, det er bedre enn å være muslim i et muslimsk land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...