Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en av de tingene jeg gleder meg til når jeg skal dø. å kunne sove for alltid

Tenk om det ikke er sånn da? Tenk om dette er søvnen og så kommer virkelig JOBBING når vi dør? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om det ikke er sånn da? Tenk om dette er søvnen og så kommer virkelig JOBBING når vi dør? :sjokkert:

Nei tror man sover for alltid, jeg tror man lever i drømmeland da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Tenk om det ikke er sånn da? Tenk om dette er søvnen og så kommer virkelig JOBBING når vi dør? :sjokkert:

Da har jeg hvertfall ikke lyst til å dø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?

I alle dager og netter; har du ikke sett filmen??? :sjokkert:

---

«The Matrix» er en virtuell verden som alle mennesker holdes fange i, uten å vite det. Dette gjenspeiler Platons lignelse med mennene i hula. Platons lignelse går ut på at om en mann har levd hele sitt liv nede i ei hule, lenket, og kun har skygger å se på veggen foran seg – hva ville han da kalle dette han så på veggen? Svaret er «virkeligheten», og det er slikt filmen The Matrixspiller på, «hva om virkeligheten ikke er virkelig?»

---

Se den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøver å unngå sukker så langt det lar seg gjøre, men en liten julebrus er visselig på sin plass når man leser til eksamen (alt for å bryte sukkerforbudet...kremt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrus er godt uansett, klarte ikke holde meg unna den dagen det kom i butikken. Takk gud for at jeg jobber på en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager og netter; har du ikke sett filmen??? :sjokkert:

---

«The Matrix» er en virtuell verden som alle mennesker holdes fange i, uten å vite det. Dette gjenspeiler Platons lignelse med mennene i hula. Platons lignelse går ut på at om en mann har levd hele sitt liv nede i ei hule, lenket, og kun har skygger å se på veggen foran seg – hva ville han da kalle dette han så på veggen? Svaret er «virkeligheten», og det er slikt filmen The Matrixspiller på, «hva om virkeligheten ikke er virkelig?»

---

Se den!

Jo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...