Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

 

 HVOR HAR ALLE SAMMEN BLITT AV??

 DET ER ALT FOR STILLE HER I KVELD!!!

Anonymkode: f5aef...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, da blir det dugnad i tråden mot slutten av helgen. Hvis noen må få fikset på avataren sin, eller noen kan hjelpe dem med fikset, så blir vi alle fine og runde. Håper vi greier å lokke adminsene til å tillate animerte avatarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter og funderer litt for meg selv. Skal jeg finne frem mobilen og prøve om forumet har blitt så ille teknisk som mange klager over? Eller er det best å bruke laptopen, og heller vente noen uker med mobil, til de får prøvd og feilet seg ferdig først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har lyst til å skravle litt. 

Torsdag er julaften her i Norge. Vi skal ha vegetarmiddag. Noen få i familien kommer til oss. Jeg spurte om de ville ha pinnekjøtt eller vegetarmiddagen eller begge deler. Alle sa de bare ville ha vegetarretten, så da blir det det. Ingen av oss er vegetarianere, men liker veldig godt vegetarretter. Så ofte spiser vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

 på denne dag i 1971, ble den kjente hjelpeorganisasjonen Leger Uten Grenser grunnlagt.
 og på denne dagen i 1989, ble Panama innvandert av amerikanske styrker.

 20. desember er den 354. dagen i året, og den 355. i skuddår.
 i tillegg er det nøyaktig elleve dager igjen av hele 2015.

 :nisse:

Endret av Stringfellow1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kamikatze skrev:

Da er han kommet i den alderen at han kjøper seg Audi med av/på-bryter som gasspedal. :fnise:

Skummel tanke! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Kamikatze skrev:

Har julefreden fart bra med deg ellers da, Rumle?

Nja, finner ikke helt julefreden jeg .. men ellers går det greit :ler: Hva med deg? Har juleroen senket seg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir det stort fredeligere og latere nå får jeg liggesår til jul. :fnise:

Det har vært helt storskjønt å få slappe totalt av. Er så takknemlig for at jesusbarnet fødte et juletre, som de tre visemennene kom for å pynte og sette fyr på. Ellers hadde fredagen og lørdagen vært vanlige arbeidsdager. Men nå orker jeg simpelthen ikke mer juleknask  (før julekakene kommer til halv pris i januar).

Hmmm... Undres...

329617.jpeg

Hvis de hadde kjørt en reprise på de greiene i Betlehem - hvem ville da blitt de tre visemenn, og hvem av dem ville endt opp som julenissen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det .. jeg tviler egentlig at vi ville kommet så langt som til de vise menn, jeg. Enhver som påberoper seg å være guds sønn i 2015 ville nok rimelig raskt blitt ledet inn i psykiatrien, vil jeg tro? :ler: 

Men, hva vet jeg :vetikke:

Julegodteri ja, ganske irriterende at man blir lei så fort når det endelig er lov å lange innpå! :dry:

 

 

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...