Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Jepp :)  Har du noe å glede deg til?

 

Du sprer iallfall mye glede her :)

Det er da hyggelig. :biggrin:

 

Ja, vi skal på noe på slutten av Oktober, men jeg vil dele om dette seinere. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaskemaskinen er igang med å fordøye første munnfull –

 

og jeg innser at jeg ikke har drukket kaffe ennå i dag :bond: HVA SLAGS LIV ER DETTE HER?!!

 

*fikser kaffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pulings

Men det får jeg mer enn nok av :laugh:  :skratte:  Skillingsbolle med melis på derimot er det lite av :P 

 

Noen som har prøvd potetgullet med bernaise?

Jepp, syntes den var god og kommer til å kjøpe den igjen. Smakte ikke så mye bernaise da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos vampyrdiaré: den der lakriskaffen til Coop smaker død og salte padder! Skuffelsen er til å ta og føle på!

 

Siden jeg ikke fikk somlet meg til å teste den, idet den ble lansert, laget jeg min egen. Oftest med håndmalte espressobrente kaffebønner, og en teskje opphakket lakrisrot. Og den ble fantastisk god! Du verden så skuffet jeg ble over opphavet til ideen. Det produktet må være dømt til undergangen. For heretter kjøper jeg lakrisrot på iHerb, og fortsetter med å lage mitt eget brygg.

 

Noen som er interessert i en pent brukt tunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apropos vampyrdiaré: den der lakriskaffen til Coop smaker død og salte padder! Skuffelsen er til å ta og føle på!

 

Siden jeg ikke fikk somlet meg til å teste den, idet den ble lansert, laget jeg min egen. Oftest med håndmalte espressobrente kaffebønner, og en teskje opphakket lakrisrot. Og den ble fantastisk god! Du verden så skuffet jeg ble over opphavet til ideen. Det produktet må være dømt til undergangen. For heretter kjøper jeg lakrisrot på iHerb, og fortsetter med å lage mitt eget brygg.

 

Noen som er interessert i en pent brukt tunge?

Fundamentalt uenig med deg. Jeg har fått en ny favoritt :hoppendeglad: Nå er å bemerke at jeg bruker endel melk i kaffen. Noen vil derfor kalle meg kaffe-hedning. Jeg synes kaffe uten melk eller fløte smaker drikkbart, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt kaffe med ordentlig lakrisrot? :P

Har gjerne i både fløte og lønnesirup, jeg. Men ønsker et gjensyn med fordums beltehull, så jeg begrenser det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage kakao, er også husarbeid... :husarbeid::sjokolade::husarbeid:

 

Er en snule(anelse+smule)skuffet over at meteorologene brukte opp navnet :sjokk: Roar :sjokk: på et sånt lite pingle-ekstremvær, og ikke sparte det til en ødeleggende orkan, så kraftig at utlendingene blir misunnelig på oss.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...