Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Chili con Carne er fordøyelsessystemets oppmerksomhetshore. Den proklamerer sin ankomst i evigheter, før den selv ser dagens lys...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lage kakao, er også husarbeid... :husarbeid::sjokolade::husarbeid:

Er en snule(anelse+smule)skuffet over at meteorologene brukte opp navnet :sjokk: Roar :sjokk: på et sånt lite pingle-ekstremvær, og ikke sparte det til en ødeleggende orkan, så kraftig at utlendingene blir misunnelig på oss.

Tok litt tid før jeg forsto Roar :P men da jeg tok den ble jeg veldig enig :D haha

Tok en helgetur til bartebyen, neste så jeg gledet meg litt til denne Roar. Synd han dro lengre nord. Nei, nå var jeg morsom :D haha

Litt seriøst også, jeg er faktisk i bartebyen. Og i morgen skal vi inn en tur til sentrum å ta en kaffe med noen venner jeg ikke har sett på alt for lenge :) tror det blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tror det blir kos :)

Bare et lite tips når du bestiller: Det heter ikke kaffe i :tronderbart: byen. De kaller det for karsk, der. Uttales "kaisjk, jah". :opplyser: Synes Trondheim er en trivelig liten landsby, jeg. Og trønderne er bare så søte! Litt som the Gremlins. Nusselige, men må ikke gis noe å drikke etter midnatt, for da får de brede glis... :nigo:

 

G'kveld. Jack! :jepp:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Jacklost :)

Haha, denne gangen blir det bare kaffe ;) skal i familie middag senere på kvelden, så passer dårlig med "kaisjk" da :P

Jeg er fraflyttet trønder, og liker forsåvidt byen. Er pent her, men holder med to helger i året :P

Hva gjør dere på så sent en fredagkveld?

Endret av Ruskemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg føler meg sliten. Vil fortsette å hvile litt til før jeg kommer meg ut på kveldstur med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nå begynner jeg å føle meg mer trøtt, så da er det på tide med å logge seg av og å gå til sengs snart. Godnatta alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å føle meg mer trøtt, så da er det på tide med å logge seg av og å gå til sengs snart. Godnatta alle sammen! :goodbye:

Høres ut som en god plan, sov godt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men jeg tror jeg skal snekre i hop noe nattmat først... :P

 

Mener du å koke suppe på en spiker? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

La oss sette oss ned med en kopp te/kaffe og noe kake og kjeks. Må ha litt kos denne fredag's kvelden. :)

 

1722295treelk32lq.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tolv mennesker har noen sinne vært i nærheten av månen, og alle sammen var menn. I tidsrommet 1969 til 1972 ble det foretatt til sammen seks reiser til månen, hvorav to astronauter var med på hver enkelt reise. Ingen mennesker har noen sinne satt sin fot på månen etter den tid....



Anonymous poster hash: f5aef...3cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...