Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Rene frierbrevet dette :ler: Har du badekar også? :lur:

Eneste jeg stusser litt over er avfettingsprogram for bokserne (i begge mulige betydninger)

:hoho:

Frierbrev? Håper du på å få sitte oppå vaskemaskinen når den sentrifugerer på 1600 omdreininger, eller? :P

 

Nei, dessverre. Badekar har jeg ikke. Faktisk ble jeg så desperat der jeg bodde tidligere, at jeg kjøpte meg et plaskebasseng for barn, fylte det med slange fra kjøkkenkrana, boblet meg ferdig og tømte det med hevert ut kjøkkenvinduet. :ler:

 

Hmmm, er du nording? Av ymse årsaker forestilte jeg meg deg som ekte søring, liksom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har for mye ting oppå vaskemaskinen min til å vite om alternativ bruk er noe særlig.

Håper bare på at noen kan ordne klærne mine egentlig :P

Imponerende! Jeg er desperat etter badekar, men også ganske klønete.. hmm...

Ekte søring jada ;) Er det mystisk om noen slike har bodd litt nord? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for mye ting oppå vaskemaskinen min til å vite om alternativ bruk er noe særlig.

Håper bare på at noen kan ordne klærne mine egentlig :P

Imponerende! Jeg er desperat etter badekar, men også ganske klønete.. hmm...

Ekte søring jada ;) Er det mystisk om noen slike har bodd litt nord? :ler:

Vel... Ordne og ordne... Min erfaring med kvinneklær er en smule begrenset. Stort sett har jeg bare kledd av, men ikke brettet og foldet - klærne - ikke brettet og foldet klærne...

 

Ja, mysterier og kompassnåler kan noen ganger være litt på snurr. ;)

 

Du trenger ingen ingeniørutdannelse for å blåse opp et plaskebasseng... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Ordne og ordne... Min erfaring med kvinneklær er en smule begrenset. Stort sett har jeg bare kledd av, men ikke brettet og foldet - klærne - ikke brettet og foldet klærne...

 

Ja, mysterier og kompassnåler kan noen ganger være litt på snurr. ;)

 

Du trenger ingen ingeniørutdannelse for å blåse opp et plaskebasseng... :P

Men du bretter og folder jo dobbelt opp såvidt jeg kan se? ;)

(jeg er overtrøtt) Ei tidligere nestsjef i nord kalte oss andre damer Fetta i ren affeksjon.

Tenkte mer på å oversvømme leiligheten, eventuelt naboene om jeg satt plaskebassenget på balkongen. Og de tåler ikke noen dråper vann fra ivrig blomstervanning en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du plaske så immari, da? :ler:

 

Trodde forresten ut fra nikket ditt at vi var gammelkjente... Sove søtt, drømme salt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du plaske så immari, da? :ler:

 

Trodde forresten ut fra nikket ditt at vi var gammelkjente... Sove søtt, drømme salt. :jepp:

Må nok det :ler: Like nødvendig som å ha med seg bok i badekaret, sverge på at den skal forbli tørr for så å søle litt eller mye vann på den.

Tror du ikke det lenger? :lur: Tusen takk, sov lenge og om kaldsvetting teller som salt så jahda. :rolleyes:

I dag ønsker jeg meg et svømmebasseng :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så skal jeg lage fårikål til middag  :opplyser::wow:  Tror jeg skal slåtil med eplekake til dessert :) Da blir gubben glad :laugh:  han hadde nok blitt litt gladere hvis det hadde vært ostekake, men man kan ikke få alt man peker på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To blomkålhoder ble investert i, i dag. Et til blomkålsuppe, det andre til gratinering med ostesaus og bacon. :jepp:

 

Det regnet kraftigere enn i dusjen, da jeg var og handlet. Og da snakker vi ikke sparedusj. På andre siden av fortauet gikk ei afrikansk dame med mobiltelefon og utestemme. - Tilsynelatende uanfektet. Uanfektet var jeg også, helt til jeg kjente at impregneringen i jakka så absolutt kan trenge en liten oppfriskning. Da økte jeg skrittlengden en smule.

 

Endelig har jeg funnet det perfekte selvbedrag! Jeg triver med meg en pakke iskrem. Så løfter jeg opp enda en, og argumenterer med meg selv om at så mye is er ikke sunt. - Legger pakke to tilbake, og spankulerer gjennom kassen, kry som en hane over stålviljestyrken...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresk naturell yoghurt med en god dose multer, en raus dæsj cognac og litt flytende honning ble aftens her i gården.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Så fancy måltider dere spiser.

 Er det liksom ikke bra nok med bare ett par brødskiver eller noe til kveldsmat ?



Anonymous poster hash: f5aef...3cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Så fancy måltider dere spiser.

 Er det liksom ikke bra nok med bare ett par brødskiver eller noe til kveldsmat ?

Anonymous poster hash: f5aef...3cd

 

 

Noen ganger er det beste jeg vet til kveldsmat rugsprø med hvitost og smør. :P Men jeg hadde vel ikke sagt nei om noen disket opp med sjuretters heller. :) I morgen blir det svinestek, til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Så fancy måltider dere spiser.

 Er det liksom ikke bra nok med bare ett par brødskiver eller noe til kveldsmat ?

Anonymous poster hash: f5aef...3cd

 

 

Hallo? Det er LØRdag. Forresten ble det fancy måltidet servert rett i yoghurt-begeret :fnise: Men det er innholdet som teller :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 Så fancy måltider dere spiser.

 Er det liksom ikke bra nok med bare ett par brødskiver eller noe til kveldsmat ?

Anonymous poster hash: f5aef...3cd

 

Nope. Brødskiver er for frokost. Men enkelte av dem kan bli vel så avanserte som en skvett blomkålsuppe. Men, brødskive hører med til suppe her i huset, da. Toast gnukket med hvitløk for facebookbildet, vanlig skive rett fra brødboksen med et tjukt lag bondesmør, og dyppet i suppa.

 

Synes du virkelig at enkel husmannskost som blomkålsuppe er avansert mat? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om natten synes jeg man skal drive med adskillig triveligere ting enn dassvasking :opplyser: men deg om det :ler:

 

Om en først skal drive med noe, altså ;)

 

:hallo: Så har jeg vært i denne tråden også. Dagen i dag blir visst fjasete :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...