Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Åh lager du meg middag? :hoppe:

:kaffekopp:

 

Du får se hva som dukker opp i forumheisen etter hvert :ler:

 

Men neitakk, ikke koriander. Hva med gresk krydderblanding?

 

Hakke. Det høres godt ut! Dog har jeg bestemt meg – det blir malt koriander. Har litt dilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får se hva som dukker opp i forumheisen etter hvert :ler:

 

 

Hakke. Det høres godt ut! Dog har jeg bestemt meg – det blir malt koriander. Har litt dilla.

Må bare finne denne forumsheisen først :ler: Jaa det er godt, er kanskje litt koriander i sånn? Men jeg er en av de som bare kan takle litt koriander, det er visst genetisk hvor godt/vondt det smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen her sett MacGyver før?

Selvfølgelig! :laugh: Lørdagsunderhodninga i flere år det. Vond for øyet var han ikke heller. :lur:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så inspirert (les sulten) etter noen episoder av Masterchef US, at jeg sprettet en boks med joikakaker... :sjenert:

:ler: Er det spiselig? Jeg har nettopp spist spaghetti med Barilla ferdiglaget bolognese, vet ikke om det er bedre men jeg hadde hvitløk og oliven oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spist hvitløk, er jeg glad vi er på forum, og ikke irl. :fnise:

 

Vanskelig å si om joikisene er spiselige. Med fløte og en mysostklump i sausen, med en blanding av smørdampede røtgrønnsaker og rørte tyttebær til, smakte det ikke så... - hermetikk, på en måte. Magen er ikke kjempeentusiastisk. Fikk såpass magesyre at jeg risikerer å få fulladet bilbatteri hvis jeg får en hostekule. Skal straks røre ut noen teskjeer potetmel i et glass vann, for å få tilbake normaltilstanden.

 

Ellers har jeg vært flink, og ikke spist iskrem i dag. Dette må feires med en ispinne! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf. Da spiser du for lite hvitløk :jolie:

Og jeg vil ikke bytte etter den beskrivelsen :fnise: (vil ikke en gang vite hva mysost er i tilfelle jeg blir kvalm igjen) Har hatt migrene hele dagen så har jo ikke rørt sjokolade, det må jeg snart feire med noen mokkabønner :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mokkabønner var min favorittsjokolade da jeg var liten. Ønsket meg mange pakker med Mokkabønner til jul, ville ikke ha noe annet :biggrin:

Endret av Fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkabønner var min favorittsjokolade da jeg var liten. Ønsket meg mange pakker med Mokkabønner til jul, ville ikke ha noe annet :biggrin:

Jeg har fått altfor mye dilla på de. Synes det var litt koselig og morsomt når mamma fortalte meg at mormoren min elsket de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder rompa av meg

Næmmen daaakar! :ler:

 

Hmpf. Da spiser du for lite hvitløk :jolie:

Og jeg vil ikke bytte etter den beskrivelsen :fnise: (vil ikke en gang vite hva mysost er i tilfelle jeg blir kvalm igjen) Har hatt migrene hele dagen så har jo ikke rørt sjokolade, det må jeg snart feire med noen mokkabønner :strix:

Tåler ikke hvitløk. Har trolig hekseblod i årene. :P

 

Gir ikke mørk sjokolade skumle lyster i en kvinnekropp? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...