Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Og ellers har jeg det bra.

Heldigvis har jeg Coops lakriskaffe :kaffekopp::sukk:

Der begynte jeg nesten å logre med halen. Ikke har jeg Coop lakriskaffe, og butikken er uansett stengt i dag.

Men jeg har vanlig rød Coop-kaffe i senseoputer, så jeg laget en sandwich av to slike, med ei pose lakriste i mellom, og det smakte kriminelt bra. Mye bedre enn sjokaffe. Så da er det bare å takke for tipset. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der begynte jeg nesten å logre med halen. Ikke har jeg Coop lakriskaffe, og butikken er uansett stengt i dag.

Men jeg har vanlig rød Coop-kaffe i senseoputer, så jeg laget en sandwich av to slike, med ei pose lakriste i mellom, og det smakte kriminelt bra. Mye bedre enn sjokaffe. Så da er det bare å takke for tipset. :tommelopp:

Du er oppfinnsom!

Velkommen i lakriskaffe-klubben :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart, gul, rosa, grønn, blå og kanskje noen farger til. Fargerik med andre ord.

 

Nå skjønner jeg ingenting. Multisitatet er nemlig fra en uinteressant tråd :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe dopapir, men endte opp med en kurv med jordbær. :opplyser:

 

 

Lammepølse

 

Nå virker multisitat i snikksnakkk-tråden.

 

Det er IKKE Lano-reklamen sin feil.

 

Da prøver jeg i jaja-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå virker multisitat i snikksnakkk-tråden.

 

Det er IKKE Lano-reklamen sin feil.

 

Da prøver jeg i jaja-tråden.

Gratulerer. Nå som du har oppdaget dine skjulte superkrefter, håper jeg du bruker dem til beste for menneskeheten, og ikke oppfører deg som en multisitøs. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Nå som du har oppdaget dine skjulte superkrefter, håper jeg du bruker dem til beste for menneskeheten, og ikke oppfører deg som en multisitøs. :P

:skya: Tøysete du, ikke tøsete  :pasha: i motsetning til skinnsofa og høysåte

 

Men alvorlig talt, det er mest fjas med meg, da. Og superkreftene er upålitelige :kjefte:

 

Se, ikke et eneste multisitat som ble med fra forrige side :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å spise godteri som ser ut som ting.

:sjokk: Hva hvis det ser ut som - godteri?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting. Multisitatet er nemlig fra en uinteressant tråd 

Det foregår nok noe mystisk her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Hva hvis det ser ut som - godteri?!

 

Er ikke godteri - ting?

Det foregår nok noe mystisk her inne!

 

:jepp: og god bedring til foten din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke godteri - ting?

 

:jepp: og god bedring til foten din :klemmer:

tusen takk for det! og lykke til med multisitatene som jeg aldri har våget meg til å prøve  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det! og lykke til med multisitatene som jeg aldri har våget meg til å prøve  :fnise:

 

Det står fire sider i øvelsesrommet og venter på multisitatforsøkene dine! Nå virker mine. Prøv, for all del :kghjerte: Hvis du f.eks står på side 1 i multisitat-tråden, så skal den rosa bobla som kommer opp når du trykker et multisitat på side 1, følge med hvis du trykker deg til neste side. Den rosa bobla holder tellinga på multisitatene etter hvert som du trykker deg videre i tråden, så du kan sitere fra side 2 og 3 osv. Når du har tatt med deg de sitatene du vil ha, trykker du på 'Reply to n quoted posts', så åpnes svarvinduet, som om du hadde valgt 'svar' i et innlegg. Du kan også velge så mange sitater du vil, og  trykke 'svar' på det siste, så kommer alle sitatene ned i svarvinduet.

 

Om du ikke har noe annet å gjøre på denne tiden av døgnet, som å sove, f. eks :fnise:

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det står fire sider i øvelsesrommet og venter på multisitatforsøkene dine! Nå virker mine. Prøv, for all del :kghjerte: Hvis du f.eks står på side 1 i multisitat-tråden, så skal den rosa bobla som kommer opp når du trykker et multisitat på side 1, følge med hvis du trykker deg til neste side. Den rosa bobla holder tellinga på multisitatene etter hvert som du trykker deg videre i tråden, så du kan sitere fra side 2 og 3 osv. Når du har tatt med deg de sitatene du vil ha, trykker du på 'Reply to n quoted posts', så åpnes svarvinduet, som om du hadde valgt 'svar' i et innlegg. Du kan også velge så mange sitater du vil, og  trykke 'svar' på det siste, så kommer alle sitatene ned i svarvinduet.

 

Om du ikke har noe annet å gjøre på denne tiden av døgnet, som å sove, f. eks :fnise:

Nja, kunne vel funnet på noe, men ikke sove enda  :laugh:

Tror jeg må forsøke den oppskriften din, siden den var så grundig så bør jeg få det til!

Godt forklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

:sjokk: Hva hvis det ser ut som - godteri?!

Da er det greit. Men laban sure sjødyr f.eks. nope. Kan ikke ete sjøstjerner. Og så kan jeg ikke spise og se naturprogram på tv samtidig. Da spiser jeg jo det jeg ser. Litt krokodille eller barkbiller. JA JEG ER SÆR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den. Kjente jo kjøttet vokse i kjeften, da bilder fra likhaugene under holocaust rullet over skjermen.

 

Ennå har jeg bilder i hodet og lukter i nesen fra tidligere i livet, som gjør at jeg alltid må ha kjøttet godt gjennomstekt, og ikke så mye som en anelse rosa inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...