Cordelia Skrevet 30. november 2014 #601 Del Skrevet 30. november 2014 Mammuter er jo nesten på vei har jeg hørt. Bare de finner ei elefantmor som godkjenner bruk av livmoren sin, så har de vel genmaterialet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WazzUpKitty Skrevet 30. november 2014 #602 Del Skrevet 30. november 2014 Det kan vi ikke vite. Mest sannsynlig fortsetter den framvover og kanskje det blir en ny istid.. Kanskje det blir nye mammuter? Ja til mammuter. Du er et sånt grensetilfelle mellom småbarn og voksen. I det ene øyeblikket diskuterer du kjønnsroller og marginalisering av svarte, amerikanske kvinner og i det neste snakker du om istid og inbilte mammuter. Hva skal man gjøre med sånne menn som deg? Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. november 2014 #603 Del Skrevet 30. november 2014 Du er et sånt grensetilfelle mellom småbarn og voksen. I det ene øyeblikket diskuterer du kjønnsroller og marginalisering av svarte, amerikanske kvinner og i det neste snakker du om istid og inbilte mammuter. Hva skal man gjøre med sånne menn som deg? Håpløst. Bare vent til snøen kommer. Da skal jeg bygge snøborg og sitte der og betale regninger over nett... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. november 2014 #604 Del Skrevet 30. november 2014 Mammuter er jo nesten på vei har jeg hørt. Bare de finner ei elefantmor som godkjenner bruk av livmoren sin, så har de vel genmaterialet. Woow... Jurassic Park. Håper ingen av dem tråkker på snøborgen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WazzUpKitty Skrevet 30. november 2014 #605 Del Skrevet 30. november 2014 Bare vent til snøen kommer. Da skal jeg bygge snøborg og sitte der og betale regninger over nett... Woow... Jurassic Park. Håper ingen av dem tråkker på snøborgen min. Håpløst. Helt håpløst. Mange ganger lurer jeg på hvordan verden har overlevd så lenge med menn i styrende verv... Det er jammen rart at vi er her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. november 2014 #606 Del Skrevet 30. november 2014 Woow... Jurassic Park. Håper ingen av dem tråkker på snøborgen min. Kanskje den hjelper deg med å frakte "materialer". Jeg mener det kunne jo blitt en skikkelig iglo-snøborg a la de snøhotellene de har i nord-norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 30. november 2014 #607 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Håpløst. Helt håpløst. Mange ganger lurer jeg på hvordan verden har overlevd så lenge med menn i styrende verv... Det er jammen rart at vi er her enda. Man må ikke undervurdere menn, bare fordi de ikke er like opptatt av å vaske sokker som la oss si...kvinner. Dessuten er en av de viktigste jobbene en mann har å få en kvinne til å føle seg helt uvurderlig og uunnværlig. Hvordan skulle dere ellers finne ut hvor bra dere er? Kanskje den hjelper deg med å frakte "materialer". Jeg mener det kunne jo blitt en skikkelig iglo-snøborg a la de snøhotellene de har i nord-norge. Jeg kunne bedt den om å trekke is fra nærmeste innsjø, så jeg kunne fått gjennomsiktige vinduer. Det hadde vært en fin jobb for den. Endret 30. november 2014 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. november 2014 #608 Del Skrevet 30. november 2014 Gud, for en daff Søndag. Har jo flere ting som burde vært gjort. Men sofaen er for komfy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. november 2014 #609 Del Skrevet 30. november 2014 Gud, for en daff Søndag. Har jo flere ting som burde vært gjort. Men sofaen er for komfy. Sleng på en film! Så nettopp en grøsser; Haunt (2013). Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. november 2014 #610 Del Skrevet 30. november 2014 Sleng på en film! Så nettopp en grøsser; Haunt (2013). Kan anbefales! Hehe, kanskje en annen film, men tror uansett ikke jeg har tålmodighet til en hel film. Ikke noe glad i grøssere. Men takk for tips uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 30. november 2014 #611 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg ble så sykt mett i dag. >_< Stuffing og hjemmelaget potetmos sammen med kalkun var litt mer enn jeg har spist på en stund. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. november 2014 #612 Del Skrevet 30. november 2014 Snakker om adventkalendere. Her var det noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. november 2014 #613 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg ble så sykt mett i dag. >_< Stuffing og hjemmelaget potetmos sammen med kalkun var litt mer enn jeg har spist på en stund. <_< Min sympati. Prøvde meg på en hel burger igår, første i hele år tror jeg. ligger nesten enda tung i magen. Tror jeg skal på lett diett fram til juleaften. Endret 30. november 2014 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 30. november 2014 #614 Del Skrevet 30. november 2014 Håpløst. Helt håpløst. Mange ganger lurer jeg på hvordan verden har overlevd så lenge med menn i styrende verv... Det er jammen rart at vi er her enda. Har du noen forsknings rapporter som viser til at kvinner er dyktigere ledere enn menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2014 #615 Del Skrevet 30. november 2014 Har du noen forsknings rapporter som viser til at kvinner er dyktigere ledere enn menn? Jeg har en forskningsrapport om at ender liker seg i vann. Den kosta 1 million, vel verdt pengene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. november 2014 #616 Del Skrevet 30. november 2014 Mammuter er jo nesten på vei har jeg hørt. Bare de finner ei elefantmor som godkjenner bruk av livmoren sin, så har de vel genmaterialet. Hær, går det an??? Da skulle en tro det var lettere å grave opp levningene etter tipp-tipp eller Harald Hårfagre, finne en godt betalt livmor og vips (20-30 år) så har vi en fyr som vil samle kongleriket igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. november 2014 #617 Del Skrevet 30. november 2014 Gud, for en daff Søndag. Har jo flere ting som burde vært gjort. Men sofaen er for komfy. Når sofaen er komfyr, er det mye en kan gjøre der ja; småkoke, riste nøtter, koke gulrøtter, ha boller i ovnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. desember 2014 #618 Del Skrevet 1. desember 2014 Når sofaen er komfyr, er det mye en kan gjøre der ja; småkoke, riste nøtter, koke gulrøtter, ha boller i ovnen... Meget anvendelig møbel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. desember 2014 #619 Del Skrevet 1. desember 2014 De har begynt å fly over her så hele huset rister. Er det rart jeg drømmer om roboter som skal drepe meg, sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. desember 2014 #620 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva slags tokt har du vært ute på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå