Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du er så¨veldig mye ut på byen...

Bedre å være lite ute i byen enn alt for mye, det kaller jeg å være lett...

Anonymous poster hash: fa098...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

For en teit kommentar, jeg er 23 år så jeg er mer enn nok voksen. Tviler på at miss sara er over 18 slik hun driver og oppfører seg, virker ikke noe særlig modent...

Snakk for deg selv ;)

Han er ihvertfall noe, han driver ikke og oppfører seg slikt du gjør

Anonymous poster hash: fa098...25c

Jeg er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Bedre å være lite ute i byen enn alt for mye, det kaller jeg å være lett...

Anonymous poster hash: fa098...25c

Kaller du det å være på byen med venninne siden for lett? Herregud. Tror du er sjalu, fordi du har vel ingen venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må være så løse eller kostbare de vil for min del, det føler jeg ikke jeg har noe med. Samtidig er det en del av oss synes at det at en jente/kvinne har ligget mye rundt er lite attraktivt og noe som trekker ned. Dels kommer det av at man har opplevd at en del jenter som ligger mye rundt "feiler" det et eller annet, og at de gjør det for å få bekreftelse osv. heller enn at de er så glade i sex. Dels kommer det av at det er lite positivt knyttet til det at en potensiel kvinnelig partner har ligget mye rundt.

Vi menn er stort sett ganske enkle på dette området. Er du en under gjennomsnittet attraktiv kvinne har du ikke problemer med å få med deg en over gjennomsnittet attraktiv mann hjem fra byen. Kvinner er hakket mer kresne enn menn, og om en mann har sex med mange relativt attraktive kvinner har han gjerne noen atributter eller egenskaper som kvinner liker. Positive egenskaper er ikke i samme grad noen forutsetning for kvinner. Jeg tror dette er noe av grunnen til at "løse" kvinner oppfattes som mindre attraktive enn tilsvarende løse menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Menn er lette på tråden. Noen kvinner kan være billige, men menn er gratis. Det er hakket verre :-)

Artig å ha i bakhodet neste gang vi diskuterer prostitusjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22.

Vi kan bli enige om å være uenige

Kaller du det å være på byen med venninne siden for lett? Herregud. Tror du er sjalu, fordi du har vel ingen venner.

Herregud nå er du bare slem, hvordan kan en 22 åring være så slem? Jeg sier ikke slikt til folk

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Menn er lette på tråden. Noen kvinner kan være billige, men menn er gratis. Det er hakket verre :-)

Jeg er ikke gratis ;)

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Vi kan bli enige om å være uenige

Herregud nå er du bare slem, hvordan kan en 22 åring være så slem? Jeg sier ikke slikt til folk

Anonymous poster hash: fa098...25c

Du er uenig i at jeg er 22? haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er uenig i at jeg er 22? haha.

Nei om at du syns menn er lett mens jeg syns damer er lette, er tydelig at begge to er helt uenig med den andre :)

Hvor mye koster du da?

;)

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Nei om at du syns menn er lett mens jeg syns damer er lette, er tydelig at begge to er helt uenig med den andre :)

;)

Anonymous poster hash: fa098...25c

Menn tar alt som er, så ja de er lette. Hvem er det som sjekker opp og fisker etter sex på byen hele tiden? Menn. Vær så snill, ikke begynn å diskuter på det engang. Dere er sexfikserte hele gjengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en konkurranse? Kan vi ikke alle være enige om at hvis to heterofile mennesker skal ligge med en tilfeldig person på byen så må begge to være like mye med på det og like enkle/vanskelige å få i seng? "Kvinner" "nei, menn!" "nei, kvinner". Meningsløs diskusjon.

Endret av HeiHade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn tar alt som er, så ja de er lette. Hvem er det som sjekker opp og fisker etter sex på byen hele tiden? Menn. Vær så snill, ikke begynn å diskuter på det engang. Dere er sexfikserte hele gjengen.

Jeg er ikke sexfiksert. Nå syns jeg du begynner å oppføre deg umoden. Du driver og generaliserer og skal provosere og gjentar deg selv hele tiden...

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sexfiksert. Nå syns jeg du begynner å oppføre deg umoden. Du driver og generaliserer og skal provosere og gjentar deg selv hele tiden...

Anonymous poster hash: fa098...25c

Om vi skal prøve å se på menn som gruppe så er menn åpenbart mye løsere enn kvinner. Det er godt mulig du skiller deg veldig ut fra menn som gruppe, men det er tross alt ikke så relevant om vi skal prøve å tilnærme oss problemstillingen tråden tar opp.

Jeg lander fort på at menn er mye løsere enn kvinner, men samtidig er det lite positivt knyttet til å være en løs kvinne, sammenlignet med en mann som oppnår mye sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skal prøve å se på menn som gruppe så er menn åpenbart mye løsere enn kvinner. Det er godt mulig du skiller deg veldig ut fra menn som gruppe, men det er tross alt ikke så relevant om vi skal prøve å tilnærme oss problemstillingen tråden tar opp.

Jeg lander fort på at menn er mye løsere enn kvinner, men samtidig er det lite positivt knyttet til å være en løs kvinne, sammenlignet med en mann som oppnår mye sex.

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Jeg tror det er ganske åpenbart om du leser begge de to første setningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det finnes en mengde menn og kvinner som etter min mening er for løse, ja.

Menn er ikke lette på tråden

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en mengde menn og kvinner som etter min mening er for løse, ja.

Du sier det som om det var noe negativt...

Anonymous poster hash: b08a2...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...