Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Kanskje fodi du ikke har sjekka dem op? Anonymous poster hash: fa098...25c

Det konstant kåte og ville blikket mitt burde jo fortelle alle norske kvinner at det ikke er noe jeg heller vil enn å flekke av dem klærne og knulle dem hardt opp nærmeste lyktestolpe :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det konstant kåte og ville blikket mitt burde jo fortelle alle norske kvinner at det ikke er noe jeg heller vil enn å flekke av dem klærne og knulle dem hardt opp nærmeste lyktestolpe :opplyser:

Kanskje du er på feil plasser, er sikkert noen plasser med veldig mange løse, visst du føler dem kjempe fine ikke vil ha deg kan du jo gå for en litt små lubben dame. Man har som oftest sjans på dem og da har man jo mer å kose med og ,)

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på god morgen norge tidligere i dag og de nevnte at norske kvinnfolk er ganske lette på tråden, det er bare å gå bort til dem og spandere en øl og så blir dem med hjem og har seg med personen, og at i utlanded er dem mer kresne og vil bli kjent med personen først.

Hva syns dere? Er norske kvinnfolk alt for lette?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Ja, norske kvinner er lette på tråden.

Men...norske menn er ikke jegere, de forfører ikke og de blir dovne og tar alt for gitt i et forhold.

Derfor tenker norske kvinner: norske menn er ikke attraktive å være med i et forhold uansett (han vil hun skal gjøre alt arbeid og ta seg av alt) så da den norske kvinnen like så godt bare ha seg med mannen og Buy, Buy.

Anonymous poster hash: 4f431...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, norske kvinner er lette på tråden.

Men...norske menn er ikke jegere, de forfører ikke og de blir dovne og tar alt for gitt i et forhold.

Derfor tenker norske kvinner: norske menn er ikke attraktive å være med i et forhold uansett (han vil hun skal gjøre alt arbeid og ta seg av alt) så da den norske kvinnen like så godt bare ha seg med mannen og Buy, Buy.

Anonymous poster hash: 4f431...10a

For en generalisering

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er på toppen i antall ONS, så jeg vil si at bare den statistikken er med på å vise at norske jenter absolutt er løse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er på toppen i antall ONS, så jeg vil si at bare den statistikken er med på å vise at norske jenter absolutt er løse!

Hvorfor er man løs hvis man har sex? Hvorfor er det bare norske jenter som er løse, men ikke de norske guttene som også er på toppen i antall one night stands?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er man løs hvis man har sex? Hvorfor er det bare norske jenter som er løse, men ikke de norske guttene som også er på toppen i antall one night stands?

Jeg bryr meg ikke noe om menn er løse, det er ikke mitt problem.

Det vi ofte lurer på som menn er hvorfor dere bryr dere om dere er løse eller ikke? Er det ikke fint at dere er umoralske? Jeg liker at dere kan pule en mann for å ha forakt for ham neste dag jeg. Jeg synes slik menneskeforbruk er helt fascinerende og jeg digger hvordan dere elsker å forbruke menn for deres egen nytelse. Tenk å både være menneskeelsker og menneskehater i en og samme kropp? Elske en fyr en natt og hate ham dagen etter, - hvorfor ikke? Liker vi ikke ons kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er lette på tråden, noen er veldig lette på tråden, noen er ikke fullt så lette på tråden og noen er faktisk vanskelige ;) Det varierer fra person til person. Skal ikke dra et helt kjønn under samme kam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke noe om menn er løse, det er ikke mitt problem.

Det vi ofte lurer på som menn er hvorfor dere bryr dere om dere er løse eller ikke? Er det ikke fint at dere er umoralske? Jeg liker at dere kan pule en mann for å ha forakt for ham neste dag jeg. Jeg synes slik menneskeforbruk er helt fascinerende og jeg digger hvordan dere elsker å forbruke menn for deres egen nytelse. Tenk å både være menneskeelsker og menneskehater i en og samme kropp? Elske en fyr en natt og hate ham dagen etter, - hvorfor ikke? Liker vi ikke ons kanskje?

Du er tilbake ser jeg.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke noe om menn er løse, det er ikke mitt problem.

Så ikke svar da. Spørsmålet var ikke til deg engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det at menn er løse er på en måte mer akseptert. Og jeg er jente selv, og jeg vil ikke ha mange sexpartnere, men har ikke noe imot om mannen jeg finner har hatt det. Jeg fortrekker menn som har hatt seg med flere, slik at jeg vet at det på en måte er ute av systemet..



Anonymous poster hash: 53296...2fe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erobre? Her fremstilles jo jenter som idioter som sprer bena sine når de får en øl, og at de store stygge guttene 'lurer' dem til å ligge.

Hvis jeg vil ligge med noen, og fyren også vil ligge med meg, er dette et bevisst valg jeg tar. Om noen velger å slutshame meg for det, og ikke gutten, så er dette gamle holdninger jeg faktisk ikke engang gidder å ta stilling til.

Det er kontraproduktivt for alle gutter i Norge å kalle jenter for 'løse', eller slutshame jenter. Det bidrar til at jenter blir mer selvbevisste på antallet sexpartnere, og velger å ikke ha sex selv om de kanskje har veldig lyst. Slik får jenter overtaket på sjekkemarkedet, siden de har en vare som sjeldent gis ut.

Ergo det blir mindre sex på alle.

Det er dobbeltmoralsk; gutta vil ha masse sex, men slutshamer jentene som gir dem sex. Bare… hæ?



Anonymous poster hash: 10f8d...eb4
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er på toppen i antall ONS, så jeg vil si at bare den statistikken er med på å vise at norske jenter absolutt er løse!

Men gutta er ikke løse?

Anonymous poster hash: 10f8d...eb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For lette på tråden for hva da? For hvem da?

Lurte jeg også på. Og - hva er "lett på tråden" egentlig?? :klo:

Er det synonymt med manglende vilje? I så fall er jeg lett på tråden hver gang jeg går forbi øl-racken på Rema....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det at menn er løse er på en måte mer akseptert. Og jeg er jente selv, og jeg vil ikke ha mange sexpartnere, men har ikke noe imot om mannen jeg finner har hatt det. Jeg fortrekker menn som har hatt seg med flere, slik at jeg vet at det på en måte er ute av systemet.. Anonymous poster hash: 53296...2fe

Dessverre er det ikke sånn det fungerer. Menn som har vært løse er utifra min erfaring de som er oftest utro når de blir etablert.

Anonymous poster hash: 7f30f...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

"Om man hamrer eller hamres, like fullt så skal der jamres". For ikke så lenge siden var det noen som mente at vi kvinner måtte stå til disposisjon for menn som ikke fikk seg noe, stakkarne. Hvis vi utfører barmhjertighetsgjerninger, er vi løse da også?

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Erobre? Her fremstilles jo jenter som idioter som sprer bena sine når de får en øl, og at de store stygge guttene 'lurer' dem til å ligge.

Hvis jeg vil ligge med noen, og fyren også vil ligge med meg, er dette et bevisst valg jeg tar. Om noen velger å slutshame meg for det, og ikke gutten, så er dette gamle holdninger jeg faktisk ikke engang gidder å ta stilling til.

Det er kontraproduktivt for alle gutter i Norge å kalle jenter for 'løse', eller slutshame jenter. Det bidrar til at jenter blir mer selvbevisste på antallet sexpartnere, og velger å ikke ha sex selv om de kanskje har veldig lyst. Slik får jenter overtaket på sjekkemarkedet, siden de har en vare som sjeldent gis ut.

Ergo det blir mindre sex på alle.

Det er dobbeltmoralsk; gutta vil ha masse sex, men slutshamer jentene som gir dem sex. Bare… hæ?

Anonymous poster hash: 10f8d...eb4

For det meste enig, men to innvendinger her.

  1. Veldig mulig at disse ekstra jentene på markedet også hadde gått etter (og fått) samme menn som de andre, kort sikt. Konsekvensen hadde ikke nødvendigvis blitt flere at flere "vanlige" menn hadde fått mer sex, men at de mest attraktive hadde avstått fra forhold fordi de fikk seg nok uansett.
  2. De som slutshamer gjør det mot de jentene som ikke har sex med dem.

Anonymous poster hash: b4a11...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns både menn og kvinner i Norge er for lette på tråden. Løs sexmoral fører til overfladiskhet. Trur også folk blir mer egosentriske av det, men det er jeg mer usikker på.

Anonymous poster hash: c7105...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi løse da? Hører stadig vekk masing og klaging fra sexløse menn om at vi "friendzoner" og bare ligger med "bad guys", så hvis vi blir _mindre_ løse enn vi er nå så blir det enda flere triste mannfolk tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...