Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem har rett til å dømme andre personer "lette på tråden" i et forsøk på å skamlegge dem og kontrollere sexlivet deres? Ønsker de at alle skal ha vært avseksuelle slik som dommeren? Sist jeg sjekket så var sex sunt og deilig og det kommer det alltid til å være og det er ikke skittent eller umoralsk. For oss som liker sex så skal vi bare drite i disse dyneløfterne som prøver å ødelegge morroa våres med skamlegging. Er så idiotisk å prøve å skamlegge og bestemme over andres seksualitet bare for faen, fy slike kjipe folk skulle hatt en på tryne. Minner om en kjiping som bestemmer at siden jeg ikke har bil, så skal ikka andre få ha bil heller bare fordi jeg syns det. Ikke bry dere om dette jenter, slike kjipe folk er ute etter å ødelegge for andre. Liker dere sex og har lyst til å bestemme over eget sexliv så ikke bry dere en dritt om slut-shaming, løse på tråden osv.

Jeg ville gjerne hatt en kjæreste med høy sexdrift og antallet føre blir fort glemt i et forhold uansett :)

Hvordan forholdet går kommer helt ann på hennes innstilling til forholdet og dette er uavhengig av antall partnere i forhistorien.

Men man bør jo ikke ta seg "betalt" for sex da dere har sex av fri vilje.

Jenter liker sex de også og har sex fordi de selv vil, uavhengig av hva andre måtte mene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men menn kan enkelt sjekke opp damer. lurer bare på om det er noe i dette?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo være (minst) to for å ha sex, så vi kvinner som er så lett på tråden må jo også ha en mann som er lett på tråden. Jeg forstår ikke helt vitsen med utsagnet eller om det er et problem.

Norske kvinner er kanskje mer frigjort enn kvinner i andre land da siden det er så stor forskjell? Det er vel ei god ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo

Anonymous poster hash: fa098...25c

Nei. Menn er lette på tråden. Noen kvinner kan være billige, men menn er gratis. Det er hakket verre :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette.

Problemet er bare dette knippet av menn og kvinner som har problemer med å henge med i tiden og som aller helst skulle sett at kvinner var jomfru til de inngikk ekteskap, for deretter å tilbringe resten av sine dager på kjøkkenet eller stellerommet.

Imens mennene selv skal ha 50 elskerinner såklart...hele den derre "løs på tråden"debatten hører fortiden til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Menn er lette på tråden. Noen kvinner kan være billige, men menn er gratis. Det er hakket verre :-)

Nei

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er vi for løse eller for kjipe... Vi er altså et sted i midten. Helt normale.

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så det er galt å ha sex? Men har vi ikke sex er det også galt? Så hva skal vi gjør da lissom?

Jeg lever i sølibat, må være verdens kjipeste dame. Er ikke noe vits å ha kjæreste heller, siden menn bare stikker av siden de tømmer seg i alt (i følge denne tråden).



Anonymous poster hash: 996b5...f65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det fint og flott at norske damer er lette på tråden jeg. Hvorfor skulle det være noe problem for noen?

Det som er litt trist er at dere ikke vil innrømme at dere er lette på tråden, - hva er vitsen med det da? Si det heller som det er. Ja vi er billige og ja vi synes det er flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det fint og flott at norske damer er lette på tråden jeg. Hvorfor skulle det være noe problem for noen?

Det som er litt trist er at dere ikke vil innrømme at dere er lette på tråden, - hva er vitsen med det da? Si det heller som det er. Ja vi er billige og ja vi synes det er flott.

Jeg skal innrømme at jeg til tider er "lett på tråden". Jeg har mine lyster og behov slik som alle andre.

Se der fikk du i hvertfall én :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal innrømme at jeg til tider er "lett på tråden". Jeg har mine lyster og behov slik som alle andre.

Se der fikk du i hvertfall én :)

yes takk takk. Jeg er ingen kresen selv, og med masse umoralske kvinner der ute er det håp for sånn slasker som meg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på god morgen norge tidligere i dag og de nevnte at norske kvinnfolk er ganske lette på tråden, det er bare å gå bort til dem og spandere en øl og så blir dem med hjem og har seg med personen, og at i utlanded er dem mer kresne og vil bli kjent med personen først.

Hva syns dere? Er norske kvinnfolk alt for lette?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Jeg syns godt at norske kvinner kunne vært atskillig LETTERE på tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke engang spandere en øl på mannen før han blir med hjem, så vet ikke hvem som er billig her.

Nei, jeg synes ikke norske kvinner er lette på tråden. De har sex om de ønsker det - ikke noe problem for meg.

Nei, hvis du vil ha meg med hjem, så kaster vi jo bare bort tida med å drikke øl. Men å dele en bjørnunge i pausen er aldri galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som liker å se på hver kvinne som en erobring. Hvis kvinner er "for lett på tråden" så er det ingen erobring. Så ja sier jo litt om hva slags syn disse mannfolka har om kvinner.

De er mer som sportsfiskere som ikke syns det er fisking hvis man bruker garn eller line. Neeei, det skal være flue, med syltynn fortom som ryker for et godt ord, og selvsagt en svindyr stang og snelle som står i stil. DA er det EKTE fisking.

De ser ikke på fisk som mat, men som en utfordring. Samme greia.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes takk takk. Jeg er ingen kresen selv, og med masse umoralske kvinner der ute er det håp for sånn slasker som meg! =)

Moral eller ikke, jeg har mine lyster og behov. Kan være at jeg ville hatt en slask som deg for en natt eller mindre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er ikke i nærheten av å være løse nok! Har jo ikke hatt meg på flere år :sukk:

Kanskje fodi du ikke har sjekka dem op?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...