Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Jul allerede??? :o Ja forresten så er julebrusen kommet i butikkene! Hadde SÅ lyst å kjøpe, men mannen synes det var alt for tidlig!!

Kos deg på middag!!! og ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jul snart? :klø:

I dag måtte jeg skrape is av bilen. Det er 4 kalde minus ute (hutre hutre), men det gav meg ikke akkurat julestemning :ler:

Men jeg må jo innrømme at jeg har tyvsmakt på Julemarsipanen allerede :Hehe::nisse:

Ønsker deg ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og spiste middag med en venninne i går, og da vi satt på restauranten begynte det å snø ute.. ( :nisse: ).

Gikk fort vekk igjen, men det var litt koselig da. :)

I dag har jeg vært hos legen. Alt ser så bra ut. Legen var veldig fornøyd. Blodtrykk og proteinmengde er gått ned. Medisinen virker som den skal.

Hjertelyden til nurket var på 140 s/m i dag og SF-målet mitt er kommet opp i 19 cm.

Har lagt på meg 3-4 kg til nå i svangerskapet. Det er vel ganske normalt går jeg ut fra. Er normalvektig fra før av, men kjenner at jeg er nervøs hver gang jeg går på vekta. Det blir litt for mye stillesitting nå som jeg er sykemeldt. Legen spurte om jeg var flink til å gå tur. "Ja", svarte jeg.. :oops: Ikke helt sant, men men..... (Unnskylder meg selv med at det har vært så kaldt ute og jeg er redd for UVI.....siden jeg hadde noen symptomer for litt siden...)

I kveld skal mannen på spillejobb. Han har spillejobber tre helger på rad nå.. :veldigsur: (til om med neste helg når jeg har bursdag..... :-x ) Jaja, tjener jo penger på det da.. :)

Skal ihvertfall slappe av i kveld foran tv'n (og sikkert inne på KG..). Tenkte jeg skulle lage meg nachos i dag. :sikle: Med masse salsa og rømme.. (Har så dilla på rømme for tiden... Rart at jeg ikke har lagt på meg mer... :-? )

Mannen kjente barnets bevegelser for første gang i går. :hoppe: Han har vært litt frustrert fordi det er bare jeg som får kjenne dette. I går ropte han inn i navlen min ( :ler: ) at barnet måtte våkne og sparke til han. Det hadde vært stille der inne mesteparten av dagen, men gjett hva som skjedde. Mannen min la hånden på magen min og like etterpå sparket nurket.

Mannens øyne ble store og blanke. :hjerter:

20+2

21+2 :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har kommet i julestemning allerede..... jaja... er jo under 2 mnd igjen.....

Koslig da at mannen har fått kjent liv for første gang, det er et stort øyeblikk ja. Tror jammen jeg ble mer rørt enn sambo, han er ikke den som har så lett for å vise følelser, mens jeg satt der å lot tårene trille. Og siden han kjente spark for første gang har han fakisk fått kjenne det hver dag, kanskje mannen din blir like heldig??

Håper du får en fin helg Sirka!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Synes jeg ser ham for meg der han sitter og roper inn i navlen!! :ler: Det var kjempelurt...så utrulig kjekt at han også fikk kjenne endelig!! :)

Håper du får ei flott helg sirka...til tross for at mannen er borte...nachos er jo ikke så verst erstatning da! :ler:

3-4 kg er jo ingenting å snakke om...du kan nok trygt spise rømme med god samvittighet!! :)

Sender over en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper jeg er like heldig som deg, Tetra, slik at mannen får hilse på nurket daglig. Han ble jo så glad for den lille bevegelsen i går.. :kline:

Så fint at du endelig fikk kjøpt deg en julebrus, Glossy.

Good for you! :sjarmor:

Madden og Veronal: Koste meg med nachos i dag, ja. Deilig med noe som smaker. :sikle:

Nå sitter jeg alene hjemme og det er skrekkfilm på TVNorge.. Godt jeg ikke er så skvetten... Virker ganske banal, egentlig. Ikke så mye :hår: ennå.

Tror jeg snart må :sove: . Hadde legetime så tidlig i dag, og er ikke vant med å stå tidlig opp lenger... :oops:

Er litt trøtt ja... *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi til min søster og hennes mann på hjemmelaga pizza. :sikle: Hun lager bare de beste pizzaene!!! Gleder meg!!! :)

Men først skal vi innom et kjøpesenter på veien og shoppe litt, så jeg må komme meg avgårde. :vinke:

20+3

21+3 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAM!! hjemmelagd pizza!! :sikle:

Ha en kjempeflott lørdagskveld hos din søster sirka!! Shopping og kosekveld hos søs...det høres ut som en kjempeplan! Håper du koser deg skikkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet meg hjem fra søsters. Vi hadde det skikkelig koselig. Spilte Kokkelimonke meste parten av kvelden. :grinele: Latterkrampene satt løst... :grinele:

Ingenting å si på fantasien...

Nå må jeg ut å hjelpe mannen med å rake og fjerne epler og pærer fra plenen.. :veldigsur: Litt vondt i ryggen i dag... Kanskje jeg skal sitte i sofaen å kose med pus i steden... :lol: Hmmm, ingen dum idè...

På bordet står en stor bolle med smågodt i tilfelle nabobarna dukker opp på døra i kveld... Hvis ikke blir det nok sukkeroverdose på oss.... :tunge1::ler:

Masse spark fra babisen i dag. Mannen kjente flere spark og var veldig fornøyd! :tommelsmil:

20+4

21+4 :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at mannen din har kjent spark fra den lille! :hjerter2:

Her er det bare så vidt jeg kjenner noe selv, og veldig sjeldent med hånda. Jeg er fryktelig utålmodig, og verker etter å kjenne mye liv der inne! :wink:

Godt at alt var fint på kontroll hos legen!

Kos deg med godteriet du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fint høstvær og formen er deretter... :danse:

Får prøve og få gått en tur i dag.

Har akkurat hatt en koselig telefon fra venninne M som fikk en liten gutt for et par uker siden. Det var resultat av fire prøverørsforsøk!!! Et etterlengtet barn for å si det slik. :-) Hun hadde tre forsøk i Oslo og så et fjerde i Porsgrunn. Da klaffet det. Nå vet jeg om mange par som det først har klaffet for nå de kommer til Porsgrunn. De har visst de beste spesialistene på akkurat dette området..

I dag fikk jeg endelig sendt avgårde brev og gave til fadderbarnet vårt. (Er fadder i Plan til ei nydelig, lita jente i Nigaragua...) Har hatt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har fått sendt noe, men nå er det gjort.. :klappe:

Kjenner spark fra :babyjente: flere ganger om dagen nå. Det er deilig med bekreftelse, så jeg bekymrer meg ikke så mye for tiden.

Nå får jeg sette i gang med litt :husarbeid: ..... :veldigsur:

20+6

21+6 :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sirka. :vinke:

Lenge siden jeg har inspisert dagboka di, men her ser jo alt ut til å være i den skjønneste orden!!! Blodtrykket er under kontroll og jenta :babyjente: (?) melder muligens sin annkomst en uke før planlagt. Ting kunne vel rett og slett ikke vært mye bedre..?!

Håper du fortsetter i samme stim, og ønsker deg alt godt! :Nikke:

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en stor nattklem! :klem:

Det er godt å få bekreftelse fra den lille i magen ja. Man blir så mye roligere :hjerter2:

Når skal du neste gang til UL/oppfølging?

Jeg skal 23. november :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å...kokkelimonke er bare helt genialt!! Tror ikke jeg har ledd så mye i hele mitt liv som sist vi spilte det sammen med to kompiser av oss!! :ler: Anbefales til alle der ute som ikke har prøvd det! (såh! der fikk jeg reklamert litt også!! :ler: )

Godt at :babyjente: er så aktiv!! Da blir mamma'n hennes glad ja!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å se at du har vært innom dagboka mi igjen, edea. :)

Alltid koselig når mine trofaste dagbokskrivere, Murmel og Madden er innom... :kose:

Jeg har ikke fått vite når jeg skal ha UL neste gang. Det var bra du nevnte, Murmel. Får sjekke. Det er jo ikke sikkert det blir på en stund, siden alt ser så bra ut... :klø:

Skal til spesialist i morgen, jordmor midt i denne måneden og legen midt i desember, det er det jeg vet.

Kokkelimonke er bare hysterisk morsomt. Enig i det, Madden! Skal ned til søstra mi i kveld (hun bor nærmere spesialisten jeg skal til, så jeg skal overnatte der). Det hadde vært gøy med en Kokkelimonke-kveld. :-D

Etter jeg har vært hos spesialisten skal jeg hjem til foreldrene mine. Mannen har spillejobb på vestlandet i helgen, så da passer det godt at jeg tar meg en tur hjem.

Har bursdag til søndag. Orker ikke noen stor fest (får utsette det å ta det senere), men en liten sammenkomst med familien blir det vel. Blir nemlig 30 år.. :sjenert: (egentlig ikke noe å feire... :grine: Nå er jeg gammel...)

Men jeg har klart målet: Studier, fest og moro i 20-årene og barn og familieliv (men også fest og moro.. :wink: ) i 30-årene.. Ser bra ut, ikke sant?

:babyjente: sparket som aldri før i dag til morran. Tror det hadde noe med at jeg akkurat hadde sjekket at det ser ut som Bush vinner valget i USA. Babyen virket veldig irritert.. :ler:

21+0

22+0 :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...