Gå til innhold

Når er 19 års aldersforskjell greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 3fc45...d70

Egentlig altfor gammel til å ha så mange språkfeil i språket mitt, men jeg skriver og tenker for fort så da blir det sånn. Nå anstrenger jeg meg vilt og mye for å svare deg saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah! Ja da er det jo greit da :)

Min familie er ikke sånn! De var sure fordi exen var ti år eldre enn meg :P haha!

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Så lenge man er voksen så får bare foreldre reagere som de vil, de skal ikke styre livet til barna uansett :)

Hehe, 10 år er ikke SÅ mye , kan hende din mor blir litt overrasket først.. Men går seg til. Min familie er kjempe glad for at jeg fant en bra og snill mann, de tenker ikke på alder.

De vet jeg har det bra, er veldig bestemt og selvstendig . Er 26 år selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man er voksen så får bare foreldre reagere som de vil, de skal ikke styre livet til barna uansett :)

Hehe, 10 år er ikke SÅ mye , kan hende din mor blir litt overrasket først.. Men går seg til. Min familie er kjempe glad for at jeg fant en bra og snill mann, de tenker ikke på alder.

De vet jeg har det bra, er veldig bestemt og selvstendig . Er 26 år selv.

Hahah 10 år er jo ingenting, jeg er 23 og nå til dags fins det kvinnfolk som til og med ser yngre ut enn meg :) Som jessica alba, hun er 33 og jeg 23 men hun ser yngre ut enn 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sånn der greie selv og jeg faller for de som er GENERASJOn eldre seriøst. jeg bare blir helt blind og ser ikke at de er gamliser. og klare for skraphaugen sånn egentlig. jeg har vokst med å være forelsket i eldre menn kanskje der feilene ligger. men seriøst det burde være ikke lov 19 år eldre er mye. blir så skeivt i forholdet med makt liksom. de vet hvordan de skal manipulere deg og sånt noen ihvertfall men shenner en eldre som er skikkelig søt men tror pappa bare kunne funnet på å si du må bli sammen med han eller noe og da hadde jeg daua ass. han er nesten 700 år.

Vet ikke hvilke forhold du har hatt, men jeg har aldri opplevd noe av det du beskriver! Er man voksen så vil ikke det være noe problem.

Men helt klart hvis man er umoden og ikke har blitt helt voksen ennå så bør man ikke innlede et forhold til noen som er mye eldre.

Det kan være veldig uheldig. Men jeg jakter ikke eldre, jeg forelsket meg i et flott menneske som tilfeldigvis er 20+ eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah 10 år er jo ingenting, jeg er 23 og nå til dags fins det kvinnfolk som til og med ser yngre ut enn meg :) Som jessica alba, hun er 33 og jeg 23 men hun ser yngre ut enn 23

Mange flotte eldre damer også og mange yngre gutter som liker de. De holder seg godt , helt klart :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte eldre damer også og mange yngre gutter som liker de. De holder seg godt , helt klart :) :)

Ja folk holder seg godt nå til dags, fins 80 åringer som ser ut som de er i 50 åra, ta denzel for eksempel. 60 år men ser ut som han er i 40 åra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Min" Gamlis ser litt gammel ut og da, 😜men for en mann ❤️

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, gjør det noe da? Det er 16 år mellom meg og mannen, og vi har vært på fullstendig forskjellige steder i livet de første årene av forholdet. Men vi bevegde oss sakte men sikkert i samme retning, og er nå på samme plass i livet.

Ikke for å si at aldersforskjell er uproblematisk, for det er det ikke nødvendigvis. Men det at man er på ulike steder i livet har for oss vært en styrke, ikke en ulempe.

Enig...hvem tenker uansett over aldersforskjellen når han er 106 og du 90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min" Gamlis ser litt gammel ut og da, 😜men for en mann ❤️

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Hehe :ler: det er vell fint det også :)

Min mann har magemuskler, holder seg veldig godt .. Men er ikke noe must :) om han mister de etterhvert så er det helt greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folk holder seg godt nå til dags, fins 80 åringer som ser ut som de er i 50 åra, ta denzel for eksempel. 60 år men ser ut som han er i 40 åra

Helt klart, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...