Gå til innhold

Når er 19 års aldersforskjell greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Det der er bare nasty dood.

Er mann/kvinne på 35 år som legger seg etter en 16 åring er aldri greit.

Skal noen leve med knust hjerte for de aldri fikk personen de elsket pga folk rundt synes det er ekkelt da? Aldri i livet om noen hadde fått styrt mitt kjærlighetsliv hvis det var meg det gjalt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malanthor
Hummels, on 31 Oct 2014 - 02:57, said:

Skal noen leve med knust hjerte for de aldri fikk personen de elsket pga folk rundt synes det er ekkelt da? Aldri i livet om noen hadde fått styrt mitt kjærlighetsliv hvis det var meg det gjalt.

Hvis du hadde lagt deg etter min 16 årige gamle datter som 35 åring så hadde jeg styrt det for deg gamle ørn. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de fleste allerede en mamma og en pappa? Største forskjellen jeg har vært borti er 12 år og de har vært til prøverørsbehandling i årevis fordi han har fått dårlig sædkvalitet.

Anonymous poster hash: cfcb1...13f

Irrelevant.

Anonymous poster hash: 4a869...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hvis du hadde lagt deg etter min 16 årige gamle datter som 35 åring så hadde jeg styrt det for deg gamle ørn. :fnise:

Når hun er 18 kan hun vertfall bestemme selv. Da hadde typen vert 37. Ikke at jeg tenner på de som er mye yngre enn meg selv, men er det snakk om ekte kjærlighet så må folk få være sammen med hvem de vil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de fleste allerede en mamma og en pappa? Største forskjellen jeg har vært borti er 12 år og de har vært til prøverørsbehandling i årevis fordi han har fått dårlig sædkvalitet.

Anonymous poster hash: cfcb1...13f

Skal man først utlevere kjæresten på den måten kan hun vel like gjerne få unge med en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man først utlevere kjæresten på den måten kan hun vel like gjerne få unge med en elsker.

Det er han som har fortalt grunnen til at de driver med IVF, ikke henne. Og i og med at han er den eneste hun noensinne har hatt sex med så tviler jeg sterkt på at hun hadde orket å gjøre noe så umoralsk som å ha en elsker.

Anonymous poster hash: cfcb1...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun er 18 kan hun vertfall bestemme selv. Da hadde typen vert 37. Ikke at jeg tenner på de som er mye yngre enn meg selv, men er det snakk om ekte kjærlighet så må folk få være sammen med hvem de vil.

Ekte kjærlighet fins ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitter?

Anonymous poster hash: 4a869...755

Ja og med god grunn. Å oppleve helt ekte kjærligh et er som å bli slått ned av lynet. Skjer ekstremt sjeldent. Alle samlivsbrudd beviser det også forresten. Ekte kjærlighet fins bare i hollywoodfilmer Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det finnes. Det er bare noen mennesker som må ødelegge det.

Er typisk mennesker generelt å sabotere alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og med god grunn. Å oppleve helt ekte kjærligh et er som å bli slått ned av lynet. Skjer ekstremt sjeldent. Alle samlivsbrudd beviser det også forresten. Ekte kjærlighet fins bare i hollywoodfilmer

Neida. Alle samlivsbrudd beviser heller ikke at ekte kjærlighet ikke finnes. Trist at du ikke har opplevd det, og du kommer nok heller ikke til å oppleve det med den holdningen der dessverre.

Anonymous poster hash: 4a869...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da snakker jeg som i et forhold. Er 20 og 39 det laveste som er greit? Noen mener kanskje høyere?

Jeg er 22 og interessert i en 19 år eldre mann, som er singel og barnløs. Bare å prøve seg?

Anonymous poster hash: a235c...f86

Bare vent til han blir en olding i forhold til deg, da sitter du fint i det. Det kommer ikke til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til han blir en olding i forhold til deg, da sitter du fint i det. Det kommer ikke til å gå.

Og hvor mange forhold varer så lenge sett at hun er i begynnelsen av 20-årene? Det går helt fint an å inngå et forhold uten at det skal vare livet ut...

Anonymous poster hash: 4a869...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida. Alle samlivsbrudd beviser heller ikke at ekte kjærlighet ikke finnes. Trist at du ikke har opplevd det, og du kommer nok heller ikke til å oppleve det med den holdningen der dessverre.

Anonymous poster hash: 4a869...755

Man gjør det da ikke slutt med folk man er ment å være med for alltid. Da er man enten dum eller så var det ikke ekte kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør det da ikke slutt med folk man er ment å være med for alltid. Da er man enten dum eller så var det ikke ekte kjærlighet

Selv om noen forhold går i vasken vil det ikke si at det ikke finnes ekte kjærlighet. En kan ikke forvente å finne ekte kjærlighet på de første forsøkene.

Anonymous poster hash: 4a869...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ingen som kan legge seg opp i det når yngste part er 18 år og myndig. Hva intolerante mennesker på et forum mener, spiller da ingen rolle? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...