Gå til innhold

Når er 19 års aldersforskjell greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om 12 års aldersforskjell da?

Anonymous poster hash: dae5b...154

12år er ok for min del. Alt kommer an på personene, hvordan dere passer sammen. Er du over 18 og han ikke kunne vært oldefar så for all del go for it.

Anonymous poster hash: 0528e...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alder er bare et tall, bør helst være over 18 tenker jeg. Slik at man er moden og myndig .

Jeg elsker eldre menn, ( holder meg unna de gifte selfølgelig )

Det beste forholdet jeg har hatt er det nåværende forholdet med 22 år aldersforskjell.

Er ikke redd for at han blir eldre, eldre blir jeg også..

Vi utfyller hverandre bra, har de samme interessene. Ler mye og nyter livet.

Folk er så gammeldagse, heldigvis lever vi et samfunn der man kan være sammens med den man elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Kjenner meg igjen! Er så glad i en mann som er 20 år eldre, men tør ikke ta steget, møtes i skjul og har det veldig fint når vi møtes, men kommer ikke til å stå fram på det .. Noen gang ;/

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Kjenner meg igjen! Er så glad i en mann som er 20 år eldre, men tør ikke ta steget, møtes i skjul og har det veldig fint når vi møtes, men kommer ikke til å stå fram på det .. Noen gang ;/

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Du burde drite i hva andre mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde drite i hva andre mener.

Jeg vet!

Kanskje jeg klarer det en dag, nå klarer ingen av oss det, men vi hadde en tøff start, nå som alt d andre har roet seg så er vel tiden får å drite i andres meninger der?

Savner å gå ut med han, gi en klem ute, nå er det ikke snakk om...

Blir vel til at vi må jobbe m det og.

Takk for rådet ditt! Vi er samme årsmodell du og jeg, og du skriver drit i det, det hjalp faktisk litt! :)

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!

Kanskje jeg klarer det en dag, nå klarer ingen av oss det, men vi hadde en tøff start, nå som alt d andre har roet seg så er vel tiden får å drite i andres meninger der?

Savner å gå ut med han, gi en klem ute, nå er det ikke snakk om...

Blir vel til at vi må jobbe m det og.

Takk for rådet ditt! Vi er samme årsmodell du og jeg, og du skriver drit i det, det hjalp faktisk litt! :)

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Det kan bli litt tøft i starten, men er bare og bestemme seg for og satse. Det har vi gjort. Vi bor sammen og har det kjempe fint.

Når vi er ute på byen så kysser vi og holder hverandre i henderne , hvis noen har et problem med det så får de snu seg vekk ;)

Vi orker ikke og holde det hemmelig. Vi har bestemt oss for og gifte oss etterhvert.

Alder er ingen hindring , kun hvis man skammer seg over det selv :)

Kan være at feks barna ikke liker det i starten men det går over etterhvert.

Håper dere kan være kjærester offentlig , slitsom og holde det hemmelig.

Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli litt tøft i starten, men er bare og bestemme seg for og satse. Det har vi gjort. Vi bor sammen og har det kjempe fint.

Når vi er ute på byen så kysser vi og holder hverandre i henderne , hvis noen har et problem med det så får de snu seg vekk ;)

Vi orker ikke og holde det hemmelig. Vi har bestemt oss for og gifte oss etterhvert.

Alder er ingen hindring , kun hvis man skammer seg over det selv :)

Kan være at feks barna ikke liker det i starten men det går over etterhvert.

Håper dere kan være kjærester offentlig , slitsom og holde det hemmelig.

Lykke til ❤️

Takk :)

Vi er langt i fra kjærester, nettopp fordi vi føler d kan bli vanskelig ...

Men vi er veldig glad i hverandre og har valgt å se hvordan ting blir når ting er i orden for min side, jeg er i en vanskelig situasjon i forhold til ex og bo situasjon , men det løser seg på nyåret, vet bare at d er noe der, og vært det i mange år, men vi valgte begge tryggheten i våre partnere på samme alder, men klarte ikke glemme hverandre ... Og nå ser det lysere ut, begge er single og klare for å gå all inn kanskje :P

Takk igjen for gode ord ❤️

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Vi er langt i fra kjærester, nettopp fordi vi føler d kan bli vanskelig ...

Men vi er veldig glad i hverandre og har valgt å se hvordan ting blir når ting er i orden for min side, jeg er i en vanskelig situasjon i forhold til ex og bo situasjon , men det løser seg på nyåret, vet bare at d er noe der, og vært det i mange år, men vi valgte begge tryggheten i våre partnere på samme alder, men klarte ikke glemme hverandre ... Og nå ser det lysere ut, begge er single og klare for å gå all inn kanskje :P

Takk igjen for gode ord ❤️

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Enig , greit og gjøre seg ferdig med alt før man starter noe nytt :)

Vi var begge single når vi møttes, så vi flyttet sammen etter en mnd, hehe gikk fort.. ;)

Bor han sammens med sin partner ennå ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig , greit og gjøre seg ferdig med alt før man starter noe nytt :)

Vi var begge single når vi møttes, så vi flyttet sammen etter en mnd, hehe gikk fort.. ;)

Bor han sammens med sin partner ennå ? :)

Oj det gikk fort :)

Men da var det vel kjærlighet :)

Han bodde aldri med kjæresten, det var et avstandsforhold.

Hans eldste barn er fire år yngre enn meg :P

Jeg har små barn og han er ferdig med barn.

Er en god del hindringer der, men om kjærligheten vi kjenner på er der og er så sterk som den kjennes nå, er dette bare utfordringer..

Hvordan reagerte din familie på deres forhold? Tror mamma hadde fått hjertestopp hadde jeg fortalt henne om han ...

Pappa vet delvis og syns d er på en måte greit, men ikke 100 prosent :)

Mye tanker rundt det, som du skjønner :P

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sånn der greie selv og jeg faller for de som er GENERASJOn eldre seriøst. jeg bare blir helt blind og ser ikke at de er gamliser. og klare for skraphaugen sånn egentlig. jeg har vokst med å være forelsket i eldre menn kanskje der feilene ligger. men seriøst det burde være ikke lov 19 år eldre er mye. blir så skeivt i forholdet med makt liksom. de vet hvordan de skal manipulere deg og sånt noen ihvertfall men shenner en eldre som er skikkelig søt men tror pappa bare kunne funnet på å si du må bli sammen med han eller noe og da hadde jeg daua ass. han er nesten 700 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det må være etter man har jobbet noen år, og blitt voksen på egenhånd, slik at modenheten kan ligge på litt samme nivå. Over tjue ihvertfall.

Anonymous poster hash: b37ea...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj det gikk fort :)

Men da var det vel kjærlighet :)

Han bodde aldri med kjæresten, det var et avstandsforhold.

Hans eldste barn er fire år yngre enn meg :P

Jeg har små barn og han er ferdig med barn.

Er en god del hindringer der, men om kjærligheten vi kjenner på er der og er så sterk som den kjennes nå, er dette bare utfordringer..

Hvordan reagerte din familie på deres forhold? Tror mamma hadde fått hjertestopp hadde jeg fortalt henne om han ...

Pappa vet delvis og syns d er på en måte greit, men ikke 100 prosent :)

Mye tanker rundt det, som du skjønner :P

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Min kjæreste sin eldste datter er 6 år yngre en meg :) men alt går seg til , bare viljen er der.

Min mamma har aldri kommentert det, min familie er veldig " hippie" hvis du skjønner ;) vi er mye hoss min bestemor og overnatter i helgene.

Min søster har en mann også som er 20 år eldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er myndig.

Er forsåvidt 25 år her i gården. Betyr ikke at det er uproblematisk, men er det noe man ønsker så kan man få det til å fungere.



Anonymous poster hash: fb30a...43c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kjæreste sin eldste datter er 6 år yngre en meg :) men alt går seg til , bare viljen er der.

Min mamma har aldri kommentert det, min familie er veldig " hippie" hvis du skjønner ;) vi er mye hoss min bestemor og overnatter i helgene.

Min søster har en mann også som er 20 år eldre :P

Ah! Ja da er det jo greit da :)

Min familie er ikke sånn! De var sure fordi exen var ti år eldre enn meg :P haha!

Anonymous poster hash: 8833b...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er mitt barn som kommer hjem med en kjæreste som er 19 år eldre. Det er noe som ikke stemmer om en på 16 dater en som er 19 år eldre....



Anonymous poster hash: 588aa...2c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sånn der greie selv og jeg faller for de som er GENERASJOn eldre seriøst. jeg bare blir helt blind og ser ikke at de er gamliser. og klare for skraphaugen sånn egentlig. jeg har vokst med å være forelsket i eldre menn kanskje der feilene ligger. men seriøst det burde være ikke lov 19 år eldre er mye. blir så skeivt i forholdet med makt liksom. de vet hvordan de skal manipulere deg og sånt noen ihvertfall men shenner en eldre som er skikkelig søt men tror pappa bare kunne funnet på å si du må bli sammen med han eller noe og da hadde jeg daua ass. han er nesten 700 år.

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 3fc45...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...