Gå til innhold

Side om side


MarianneE

Anbefalte innlegg

Denne sesongen har bare vært veldig merkelig. Synes første episode var bra, men ikke resten.. noen morsomme øyeblikk her og der, men jevnt over dårlig. På tide å gi seg nå, tenker jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har inntrykket av at det er liksom i "situasjoner" Frode er mest umoden og teit. Feks når sønnen har kompis på besøk, sammen med Jonas, mot Gullestad, på jobb osv. Men at Lisbeth nok ser forbi dette, kjenner han og synes det er litt underholdende at han holder på sånn. Hele poenget med han er jo at han vil fortsatt være kul og ung, da ville det jo vært rart om han brukte pappaklær.

Anonymkode: 32547...c41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp kveldens episode (siste episode for denne gang) på nett-tv, og ble utrolig skuffet. Så utrolig teit avslutning!! 

Enig med dere andre, denne sesongen suger. 

Savner gamle Side om side :(

Anonymkode: 501fe...a19

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nettopp kveldens episode (siste episode for denne gang) på nett-tv, og ble utrolig skuffet. Så utrolig teit avslutning!! 

Enig med dere andre, denne sesongen suger. 

Savner gamle Side om side :(

Anonymkode: 501fe...a19

Utrolig rart å ikke ringe politiet ang Gunn sa 😂😂😂

Anonymkode: f9f39...575

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Utrolig rart å ikke ringe politiet ang Gunn sa 😂😂😂

Anonymkode: f9f39...575

Aldri hatt sansen for Crazy-Gunn, hadde vært mer enn nok å hatt henne med i én episode. Blir for urealistisk og dumt 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var en veldig rar avslutning. 

Anonymkode: a8be7...3d1

Synes ikke jeg. Frode oppdaget hvor mye han trenger lisbeth og han endelig for sagt det til henne. Syntes det var fint jeg. Mange menn som er som Frode.

Anonymkode: 4f4bc...1b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn som er som Frode.

Anonymkode: 4f4bc...1b2

Frode Pedersen kompenserer for voldsom usikkerhet.

Ble far som 18 åring da han allerde jobbet på Jernia... jobber der ennå

Ingen høyere utdanning

Tapt ungdomstid

Henger forsatt med gjengen fra Videregående, Æljen, Rubba, Kevin og han andre rånertypen

Dominerende mor

Ingen respekt for Lisbeth som må finne seg i regelrett mobbing fra Tore og hans mor

 

Begynner å bli lang den lista. 

Anonymkode: ae924...a36

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frode Pedersen kompenserer for voldsom usikkerhet.

Ble far som 18 åring da han allerde jobbet på Jernia... jobber der ennå

Ingen høyere utdanning

Tapt ungdomstid

Henger forsatt med gjengen fra Videregående, Æljen, Rubba, Kevin og han andre rånertypen

Dominerende mor

Ingen respekt for Lisbeth som må finne seg i regelrett mobbing fra Tore og hans mor

 

Begynner å bli lang den lista. 

Anonymkode: ae924...a36

Han er jo forsåvidt en gjennomført karakter da, i motsetning til Silje og Jonas for eksempel 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morsommere før når ting var mer realistisk og subtilt. 

Anonymkode: 7380e...db6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Frode Pedersen kompenserer for voldsom usikkerhet.

Ble far som 18 åring da han allerde jobbet på Jernia... jobber der ennå

Ingen høyere utdanning

Tapt ungdomstid

Henger forsatt med gjengen fra Videregående, Æljen, Rubba, Kevin og han andre rånertypen

Dominerende mor

Ingen respekt for Lisbeth som må finne seg i regelrett mobbing fra Tore og hans mor

 

Begynner å bli lang den lista. 

Anonymkode: ae924...a36

Som sagt mange mange menn er slik. Akkurat det med mobbing er jeg ikke enig i kunne vert mye verre. Og i denne sesongen har vi også blitt overbevist om at Lisbeth liker å ha det slik hun liker fleece gensere og sitte hjemme med kamille. Det er hennes frihet og hun liker nettop dette. Frode har alltid vert mer utgående enn Lisbeth mer utadvendt type. Her kommer jo det inn i bildet at man tiltrekkes av det motsatte. De har kjent hverandre veldig lenge og har holdt sammen alle disse årene det er mer enn ha de fleste gjør nå til dags. Det er klart at Frode er usikker og sliter litt i rollen som beste far. Han har en form for midtlivskrise og det er forståelig det. Egentlig litt rart at han ikke har hatt noe affære eller noe slikt med en annen dame. Det viser jo også hvor mye han faktisk elsker Lisbeth. 

Anonymkode: 4f4bc...1b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste episode er plutselig krim. Og en totalt uspennende sådan. Kopperud hadde sjarm, og er nå bare en dust. Blir vanskelig å lage nye sesonger ut av dette.

Anonymkode: f8dc0...680

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke like karakteren ''Silje''. Synes hun bare er rar, på en ikke god måte, og veldig lite morsom 🙈 Enig i at siste sesong var noe tafatt.

Anonymkode: 54276...090

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper neste sesong blir som normalt. Jeg likte den hverdagslige side om side. Nabokrangel, kjipe kolleger. Ting som vi alle kan kjenne oss igjen i. Og please, la Jonas og Silje forsvinne! Må si jeg likte Celine bedre før og, da hun var sammen med Kopperud. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...

Noen som ser på den nyeste sesongen? synes det har tapt seg noe ekstremt. Elsket side om side, men nå virker humoren mer tvunget og klein synes jeg. Alt er forutsigbart og urealistisk.

Helt siden "crazy gunn" opplegget har serien bare tapt seg mer og mer, hvorfor har produksjonen blitt så utrolig overdreven? Det er jo ikke gøy.

 

vil også tilføye at kopperud har tapt seg enormt. Eneste han sier for tiden er "dette er det dummeste du kan gjøre" også fortelle om en kjendis i usa som gjorde akkurat samme feilen 🙄 Det er liksom bare så utrolig forutsigbart alt.

Endret av mjaus
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne serien er virkelig drit. Kopperud er ikke gøy engang, det er bare så slitsomt å høre gnålet hans. Det er jo ikke snev av skuespill. Ikke fordi jeg mener Almaas er sånn (men det er han jo.) men det er ingenting som ligner skuespill. Han står alltid bare rett opp og ned og snakker og snakker. Ingen mimikk, ingen følelser, ingen innlevelse. Det er bare samme "vitsen" om og om igjen. 

Jeg tenkte det skulle bli bedre da de skilte seg, for han var bare et irritasjonsmoment. Men nå er han jo tilbake??? Hvorfor???

Svigermor får alt for mye plass. Det er ikke gøy. 

Alt som handler om Jernia-folkene er så kleint og dårlig. De virker jo seriøst så umodne, Sagen og han der jernia-karen. Det er jo ikke gøy, jeg vil bare spy. Hadde ikke orka å jobbe med sånne fjortiser. Skjønner at det ikke er realistisk, men likevel. Hvor er dette gøy?? 

Skal sies at jeg aldri egentlig har likt Side om Side, men at hver sesong blir verre og verre - og så får de fortsette??? Har NRK så mye penger da? Dritt

Anonymkode: 104b9...264

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere. Syns den ble dårligere etter Maria forsvant. 

Anonymkode: 81155...3f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...