Gå til innhold

Side om side


MarianneE

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Frode har blitt generelt så sur de siste par sesongene. 🤔

Anonymkode: 41dbd...04b

Enig! Han har surnet til..

Anonymkode: bc1a1...76e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mmmm.. Var småforelsket i han som spilte den første utgaven av Albert i Hotel Cæsar. ❤️ Herlig gjensyn ved kopimaskinen i dagens episode.

Anonymkode: bc1a1...76e

Aha, det var der jeg hadde han fra! Er han ikke også broren til Petter Skjerven? 

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slutten var så merkelig i dagens episode.. Alle skjønner vel hva som kommer til å skje 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 77e48...c85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes slutten var så merkelig i dagens episode.. Alle skjønner vel hva som kommer til å skje 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 77e48...c85

Hvilken sesong er dette? 

Anonymkode: f9f39...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvilken sesong er dette? 

Anonymkode: f9f39...575

Sesong 7.

Anonymkode: 2f4ce...934

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forholdet mellom Frode og Lisbeth så realistisk ? Hun virker jo mye mye eldre enn han 🙈

Anonymkode: f9f39...575

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forholdet mellom Frode og Lisbeth så realistisk ? Hun virker jo mye mye eldre enn han 🙈

Anonymkode: f9f39...575

Er det ikke ganske vanlig med jevnaldrende par i 40 årene (når hun nærmer seg overgangsalderen) at mannen ser en del yngre ut. Synes det er troverdig jeg.

Anonymkode: 683c1...a33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forholdet mellom Frode og Lisbeth så realistisk ? Hun virker jo mye mye eldre enn han 🙈

Anonymkode: f9f39...575

Hun er 42 og han 38... så han er jo absolutt yngre enn det han skal spille. De kunne kanskje gjort han litt eldre med klær etc? I dagens episode sa hun noe om "en som nærmer seg 50", men i virkeligheten gjør han jo ikke det. Han ser faktisk ikke ut som en over 40. Hun kunne godt vært en som nærmer seg 50, men holder seg godt. Er min mening da.

 

 

Anonymkode: 586c9...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forholdet mellom Frode og Lisbeth så realistisk ? Hun virker jo mye mye eldre enn han 🙈

Anonymkode: f9f39...575

Regner med at du mener i personlighet? Frode er jo en umoden drittunge, rett og slett, mens Lisbeth har kjerringstil og kjerringsveis (hun styler håret mer som privatperson, f.eks på Nytt på nytt.) Synes ikke at Tore Sagen ser så mye yngre ut enn Pernille Sørensen, jeg ble overrasket over å lese at han er under 40. 

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aha, det var der jeg hadde han fra! Er han ikke også broren til Petter Skjerven? 

Anonymkode: d08ea...301

Jo, det er han 😁.

Anonymkode: bc1a1...76e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gale gunn har uspilt sin rolle, når det nå bli r gjentakende er det bare kjedelig. Ingstad er også et irritasjonsmoment, få fyren ut, overspilt og ferdig. Resten er greit syns jeg. 

Anonymkode: 4eefe...adf

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode sin behandling av dama er på grensen til misbruk. Så mye stygt han sier og elisabeth skal bare ha tykk hud og tåle det hele tiden. "Boys will be boys". Som om man skal la seg behandle så dårlig og at det er helt greit at godt voksne menn oppfører seg som sutrete og smålige tenåringer. 

Anonymkode: 9fd40...e49

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingstad ER irriterende, det er jo det som er så genialt! Rollen spilles utrolig bra. Hvis vi etterhvert får se hans sårbare sider også (som helt sikkert ligger til grunn for behovet for titler og rang) så blir han enda mer helstøpt. På samme måte som vi har opplevd Gullestad og Celine Kopperud. Frode og Lisbeth er - og skal være - mer mainstream og A4. Det kan de godt spille enda mer på (fleecejakke-episoden var god). 

Anonymkode: 94940...533

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingstad ER irriterende, det er jo det som er så genialt! Rollen spilles utrolig bra. Hvis vi etterhvert får se hans sårbare sider også (som helt sikkert ligger til grunn for behovet for titler og rang) så blir han enda mer helstøpt. På samme måte som vi har opplevd Gullestad og Celine Kopperud. Frode og Lisbeth er - og skal være - mer mainstream og A4. Det kan de godt spille enda mer på (fleecejakke-episoden var god). 

Anonymkode: 94940...533

Ikke enig. Alle de karakterene som har med Jonas å gjøre er kjedelige, dessuten er Jonas så dårlig skuespiller at det er vondt å se på

Anonymkode: 501fe...a19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2019 at 1:57 AM, AnonymBruker said:

Synes serien har tapt seg noe enormt, man kan jo gjette hva som kommer til å skje. 

Anonymkode: 1e4ab...5a1

Forutsigbart har det vel alltid vært. Noen forteller en løgn, og må bruke resten av episoden på å vikle seg ut av det. Og feiler totalt. Vet ikke hvor mange ganger den problemstillingen har vært oppe. Men enig at det har blitt mye kjedeligere, nå sist tror jeg knapt jeg trakk på smilebåndet i det hele tatt. Noe av det aller minst morsomme er han prorektoren. Lisbeth flytter på møblene etter å ha sett det i et blad, og Frode flytter dem tilbake. Mihi? Og to pippier, moha liksom... Selv Kopperud er ikke morsom lenger, han pleide ha mer snert og sjarm. Nå er han bare ondskapsfull.

Anonymkode: f8dc0...680

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gale gunn har uspilt sin rolle, når det nå bli r gjentakende er det bare kjedelig. Ingstad er også et irritasjonsmoment, få fyren ut, overspilt og ferdig. Resten er greit syns jeg. 

Anonymkode: 4eefe...adf

Synes hele serien er rimelig overspilt og ferdig. På tide med noe nytt.

Anonymkode: 632e0...a11

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KillerKitty skrev:

Har manusforfatteren blitt byttet ut eller noe? Den sesongen her er så rar. 

Enig. Synes ikke det er spesielt bra. Noen få bra øyeblikk bare. 

Anonymkode: a8be7...3d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Regner med at du mener i personlighet? Frode er jo en umoden drittunge, rett og slett, mens Lisbeth har kjerringstil og kjerringsveis (hun styler håret mer som privatperson, f.eks på Nytt på nytt.) Synes ikke at Tore Sagen ser så mye yngre ut enn Pernille Sørensen, jeg ble overrasket over å lese at han er under 40. 

Anonymkode: d08ea...301

 

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frode sin behandling av dama er på grensen til misbruk. Så mye stygt han sier og elisabeth skal bare ha tykk hud og tåle det hele tiden. "Boys will be boys". Som om man skal la seg behandle så dårlig og at det er helt greit at godt voksne menn oppfører seg som sutrete og smålige tenåringer. 

Anonymkode: 9fd40...e49

Ja jeg mente såklart personlighets-messig! 

Frode er umoden , Lisbeth en voksen kvinne og jeg synes det virker som et urealistisk forhold. 

Hun blir jo en dørmatte. I virkeligheten hadde dette vært et misbruk. Så ja jeg skjønner ikke helt dette forholdet. Det er jo ikke morsomt hvordan Frode behandler konen sin, eller hvordan hun må bruke tid på å oppdra han. De hadde garantert gått fra hverandre i virkeligheten. Dvs, Lisbeth hadde gått. 

Anonymkode: f9f39...575

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dessverre forholdet deres virker litt ødelagt, så jeg håper ikke de skal gå i fra hverandre. Skuespillerne har jo jobbet med den serien i mange år nå, så ville ikke blitt så overrasket om en av de hadde sluttet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...