Gå til innhold

Side om side


MarianneE

Anbefalte innlegg

På 22.9.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev:

Marianne, ja, stemmer det!  Og i går dukket jo Fabian opp også. 😅

Anonymkode: 41dbd...04b

Visste jeg hadde han fra ett sted! Klarte ikke å plassere han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om kvaliteten har gått smått nedover med årene synes jeg faktisk dagens episode var rimelig gøy. Kjente meg så godt igjen da de snakket om He-Man figurer! Jeg så for meg alle figurene :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige episode var dårlig med det moxnes-fjaset, denne episoden var derimot mye bedre! 🥳😊

Anonymkode: f6916...c60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns daten til Tommy liknet litt vel mye på daten til Monica i Friends. Da hun skulle på date med Chip Matthews fra high school..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Janzypants skrev:

syns daten til Tommy liknet litt vel mye på daten til Monica i Friends. Da hun skulle på date med Chip Matthews fra high school..

Må sitere meg selv!  Bortsett fra det over her, så var episoden veldig bra! 😅 Og litt vond til tider å se på :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh, måtte de virkelig ta med klisje-replikken "det er en baby, ikke en bombe"?

Anonymkode: 65a89...1ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Janzypants skrev:

syns daten til Tommy liknet litt vel mye på daten til Monica i Friends. Da hun skulle på date med Chip Matthews fra high school..

🙋‍♀️ Her har du enda en person som tenkte nøyaktig det samme, så jeg tipper de har hentet inspirasjon fra Friends. Chip Matthews var skolens kjekkeste og mest populære, men spol noen år fram i tid, og han lever fortsatt det nøyaktig samme livet, bl.a hjemme hos foreldrene sine. Han ble derfor en skuffelse for Monica, slik som Morten Ramms karakter (husker ikke navnet) ble en skuffelse for Tommy. 

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙋‍♀️ Her har du enda en person som tenkte nøyaktig det samme, så jeg tipper de har hentet inspirasjon fra Friends. Chip Matthews var skolens kjekkeste og mest populære, men spol noen år fram i tid, og han lever fortsatt det nøyaktig samme livet, bl.a hjemme hos foreldrene sine. Han ble derfor en skuffelse for Monica, slik som Morten Ramms karakter (husker ikke navnet) ble en skuffelse for Tommy. 

Anonymkode: d08ea...301

Jepp! Det var det første jeg tenkte 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig de fleste som bor hjemme som godt voksne har diverse problemer, de bor ikke hjemme fordi det er kult og gratis. Så syntes det er sånn feil oppfatning og generalisering av en gruppe mennesker som mange allerede ser ned på og tenker er late. 

Anonymkode: 30f39...d39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han faren til Kåre, er ikke det han samme som skulle prøve å selge vogn til Jonas og Maria? Eller er det bare jeg som ser helt feil 🤔 Synes bare det var noe veldig kjent

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror egentlig de fleste som bor hjemme som godt voksne har diverse problemer, de bor ikke hjemme fordi det er kult og gratis. Så syntes det er sånn feil oppfatning og generalisering av en gruppe mennesker som mange allerede ser ned på og tenker er late. 

Anonymkode: 30f39...d39

Å herregud: her overtolker vi masse, bare for å bli krenket av egen fortolkning. #krenka2019  :murvegg: 

Jeg synes episoden var den beste så langt denne sesongen. Smertefull, pinlig og morsom. :Nikke:  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, KillerKitty skrev:

Han faren til Kåre, er ikke det han samme som skulle prøve å selge vogn til Jonas og Maria? Eller er det bare jeg som ser helt feil 🤔 Synes bare det var noe veldig kjent

Stemmer det, han heter Christian Mikkelsen, og er en relativt kjent komiker. Han har vært med i Underholdningsavdelingen, Latter på latter, Brille og han er én av de to i programmet Martin og Mikkelsen. 

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, KillerKitty skrev:

Han faren til Kåre, er ikke det han samme som skulle prøve å selge vogn til Jonas og Maria? Eller er det bare jeg som ser helt feil 🤔 Synes bare det var noe veldig kjent

Buggaboooo buffaloo 😂 klarer fortsatt ikke å si det på vanlig måte inni meg når jeg ser annonser for de vognene😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To episoder uten Celine, håper hun kommer tilbake snart, er ikke det samme uten henne!

Anonymkode: 41dbd...04b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kan man se når man har sett alt av denne ?? 

Trenger noe underholdende å le av. 

Ikke parterapi- bare slitsomt og kleint 🙈

har sett Solsidan , gøy! 

Anonymkode: f9f39...575

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas er så utrolig lite morsom at jeg blir litt irritert av å se på☹️

Anonymkode: 24105...557

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jonas overdriver så fælt. De andre karakterene kan man til en viss grad kjenne seg igjen i, eller kjenne igjen andre folk, men Jonas er bare slitsom! Han er ikke morsom. Det blir for mye tull og overdrivelser. 

Anonymkode: 5593f...feb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jonas er så utrolig lite morsom at jeg blir litt irritert av å se på☹️

Anonymkode: 24105...557

 

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Jonas overdriver så fælt. De andre karakterene kan man til en viss grad kjenne seg igjen i, eller kjenne igjen andre folk, men Jonas er bare slitsom! Han er ikke morsom. Det blir for mye tull og overdrivelser. 

Anonymkode: 5593f...feb

Helt enig! 😩

Anonymkode: 41dbd...04b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...