Gå til innhold

Side om side


MarianneE

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 19.22):

Han er jo dritgod da. Å irritere er jo nettopp meningen! Godt gjort!

Anonymkode: d22de...e79

Det finnes jo ikke troverdig. Er som fra en dårlig sketsj på en amatørrevy. 

Anonymkode: 6e2e6...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smeltemann skrev (1 time siden):

Hvor er Kopperud?   

Han bygger hus sammen med Erik Follestad.

Anonymkode: 04970...acb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Er ikke ofte jeg er enig med Aftenposten om noe men i dette tilfellet er de spot on...

Det er ikke Aftenposten som mener noe her da! Er det alltid slik du leser aviser, må du være konstant forvirret! 

Anonymkode: cd64a...3da

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke Aftenposten som mener noe her da! Er det alltid slik du leser aviser, må du være konstant forvirret! 

Anonymkode: cd64a...3da

🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så enig med dere, det har tapt seg skikkelig! Men ser likevel på fordi jeg håper liksom at det skal være bedre enn det det faktisk er. 
 

Syns serien Solsidan (ganske likt «konsept», bare svensk..) treffer mye bedre på story/nyskapning, utvikling av karakterene, mm. De vel holdt på i ca like mange sesonger (+ lagd film..?!) så det går an - bare synd manusforfatterne bak Side om Side ikke klarer det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte faktisk lørdagens episode. Synes den var noe mer man kan gjenkjenne seg i og ikke så forutsigbar 👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er datteren til Tommy og Celine så mye yngre enn barnebarnet til Lisbeth og Frode? 
Ble ikke Vilde og Celine gravide med få måneders mellomrom? Barna  var jo babyer på likt?

Anonymkode: 52ef0...b9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bryllupsepisoden de har lagt ut i dag, hva i alle dager var det jeg nettopp så på?? De i regien må ha laget handlingen på fjorårets julebord med høy promille. Herregud for noe surr! Det var jo null mening i den episoden... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (56 minutter siden):

Den bryllupsepisoden de har lagt ut i dag, hva i alle dager var det jeg nettopp så på?? De i regien må ha laget handlingen på fjorårets julebord med høy promille. Herregud for noe surr! Det var jo null mening i den episoden... 

Å? Jeg synes historiefortellingen var ganske konvensjonell og at ting gav god mening.

Anonymkode: cd64a...3da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (3 timer siden):

Den bryllupsepisoden de har lagt ut i dag, hva i alle dager var det jeg nettopp så på?? De i regien må ha laget handlingen på fjorårets julebord med høy promille. Herregud for noe surr! Det var jo null mening i den episoden... 

Syns ikke det var null mening nei. Men syns de brøt litt med stilen sin. Spesielt det med at bildet byttet til politibilen og to vilt fremmede politibetjenter, som vi aldri kommer til å få noe forhold til...

 

Anonymkode: 52ef0...b9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er gøy å se Fabian igjen🤗

#OnlyHotelCæsarfansknows

Anonymkode: 55ef2...850

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes det er gøy å se Fabian igjen🤗

#OnlyHotelCæsarfansknows

Anonymkode: 55ef2...850

Solobrus🤣

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

SSpesielt det med at bildet byttet til politibilen og to vilt fremmede politibetjenter, som vi aldri kommer til å få noe forhold til...

 

Anonymkode: 52ef0...b9f

Jeg syntes det var det morsomste i hele episoden!

Anonymkode: cd64a...3da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte siste episode! Syns ingen av de andre episodene har vært noe bra denne sesongen, men heldigvis var finalen litt bra. Jeg har savnet Feng, så jeg er glad han er tilbake igjen. 😅🐶

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg likte siste episode! Syns ingen av de andre episodene har vært noe bra denne sesongen, men heldigvis var finalen litt bra. Jeg har savnet Feng, så jeg er glad han er tilbake igjen. 😅🐶

Anonymkode: d08ea...301

Ja godt å se Feng igjen 😄

Og godt å være kvitt Palle og 😀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...