Gå til innhold

Vi har knapt hatt sex på flere år men hun drømmer om hus og barn, hallo?


gutten80

Anbefalte innlegg

Woaw woaw woaw..

Det her var sinnsyk lesing.

Ts

Dama di kan ikke lese tanker, Sorry det her er drøy oppførsel av deg. Ikke henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må også lese innleggene grundigere.

Kjærringa her er da i høyeste grad en golddigger. Hun er åpenbart ikke seksuellt interessert i TS og er kun sammen med han for godene han kan skaffe henne som barn, dyr ferie, hus, familie å vise frem til venninnene, osv.



Anonymous poster hash: 8509f...e47

Vi har vært sammen i nesten 10 år siden studiene. Vi tjener omtrent det samme dvs. rett under millionen hver. Sexlivet har dabbet av i mange år men vi har stort sett hatt bra sex når vi først har hatt, jeg er ikke noen sex maniac og hadde egentlig vært rimelig fornøyd med en gang i uken.

I 2013 gikk det helt å stå og det ble sex mindre enn 1 gang i måneden. Den gang prøvde jeg å løse det med positivitet, jeg gjorde mer husarbeid, tok henne ut på date night, kjøpte gaver, men ingenting hjalp i 2013 hadde vi sex ca 10 ganger.

Litt inn i 2014 begynte jeg å miste interessen og ga mer og mer opp. Men vi hadde masse planer, ferie osv. Så jeg sank meg inn i likegyldighet og jobb. Hadde jeg hatt et sted å flytte så hadde jeg nok gjort det slutt for lenge siden. Jeg ser aktivt etter leilighet på finn men har enda ikke kommet helt der at jeg legger inn bud. Vil gjerne ha en perfekt leilighet.

Men denne uken tok det en ny vri, det dukket opp et utrolig bra hus i byen til en rimelig prisantydning. Dette området ligger selv rønner på 10+ mill. Men dette er er dødbo som skal selges og prisantydning er langt innenfor det vi sammen kunne ha kjøpt.

Samboeren har plutselig ytret ønske om å kjøpe dette huset sammen med meg, og få barn? Da skal "alt bli så bra". Igår kveld tilbød hun seg å suge meg hvis vi kjøpte det huset. Jeg takket pent nei til "tilbudet" og la meg til å sove.

Hva i alle dager er det som foregår i hodet hennes. Vi har hatt sex 5 ganger i 2014, ca 15 de siste 2 år, hun har ikke tatt initativ til sex på årevis. Nå vil hun ha hus og barn wtf?? Hvilken planet bor hun egentlig på?

Forholdet er så god som over, og så snart jeg har flyttet ut er det game over. Det er faktisk ikke sjangs i helvette om jeg kjøper et hus til 6-7 millioner med henne og barn er rene Science Fiction.



Anonymous poster hash: c3311...d56
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaw woaw woaw..

Det her var sinnsyk lesing.

Ts

Dama di kan ikke lese tanker, Sorry det her er drøy oppførsel av deg. Ikke henne

Syns ikke det trengs evner til tankelesing for å skjønne at fyren vil ha sex. Jeg skjønner han veldig godt jeg, og jeg er kvinne. Kjæresten hans har tydeligvis lite behov for sex, men det regnes allikevel som temmelig viktig i et ellers sunt forhold. At hun tenker at han vil ha barn og hus, og binde seg til en fremtid uten sex og den nærheten, tyder litt på at hun ikke har evnen til å se ting fra andres perspektiv. I et sunt forhold må man kunne ta opp slike ting, og jobbe med det sammen. Hvis ikke så er det en lost cause, uansett om det gjelder sex eller andre viktige ting i et forhold.

Kom deg unna, og finn noen med samme syn på et forhold som deg selv!

Anonymous poster hash: dd0ef...097

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har man to personer med vidt forskjellige tanker og håp for fremtiden. Hun tror dere har det bra til tross for at dere har lite sex. Og det er ikke så rart når du ikke har snakket med henne om at du har tenkt til å gå fra henne. For på din side synes du forholdet er veldig dårlig da sexen ikke er så mye på plass som du ønsker. Men du har ikke tatt opp problemene dere har mellom dere og går heller i skjul og prøver å finne nytt sted å bo. Så fort du har det er det goodbye. Du holder henne for narr og går bak ryggen hennes. Du er for feig til å snakke om det.

Alle par kan få problemer med sexlivet men man prøver å løse dem. Går ikke det så går man fra hverandre på en ordentlig måte istedenfor å gå bak ryggen til den personen. Hun vil når du flytter ut ikke bare bli såret men også bli veldig overrasket siden du hele veien gir inntrykk for at alt er bra mellom dere.

Voks opp og vær en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har sagt noe om at du vurderer å gå ut av forholdet dersom ting ikke bedrer seg, så er det ikke rart at hun tror at du fortsatt vil være sammen med henne og dele livet ditt med henne? Det som er rart er at hun vil stifte familie med deg når forholdet høres så dårlig ut, men kan jo hende hun synes dere har det forholdsvis bra (selv om ikke du synes det), og så lenge dere fortsatt bor sammen (og du ikke har nevnt noe om at du vil ut av forholdet), så er det naturlig at hun tenker at dere skal fortsette livet sammen!

Dersom en av partene vil ut av et forhold er det jo normalt at man sier det til den andre, og dersom ikke partneren din sier det direkte (ingen er tankelesere) er det ikke noe grunn til å tro at den andre vil ut av forholdet?! Det er jo normalt å si ifra om sånt og flytte ut når man har bestemt seg for det/vurderer det!

Anonymous poster hash: e079a...c91

Jeg har sagt til henne at jeg ikke kommer til å kjøpe leilighet(eller hus) med henne så lenge tingene er slik som nå, og jeg har sagt flere ganger at "dette kan ikke fortsette i det uendelige". Men ingenting skjer.

Grunnen til at jeg i stor grad har lagt det i hennes hender å ordne forholdet, da jeg prøvde å fikse det i 2013 så ble jeg ganske irritert når jeg ikke fikk sex etter å ha groomet henne i dagesvis. Jeg var irritert uken etter på jobb, og en dag da en sekretær gjorde en mindre feil skjelte jeg henne ut, slik at jeg havnet i medarbeidersamtale med sjefen. Den dagen valgte jeg at dette ikke skulle ha innvirkning på jobben min, og sa til samboeren at det vil være hun som fikk fikse det. Jeg gav mer eller mindre opp. Det jeg oppdaget da var at jeg ikke ble sint/irritert når jeg ikke prøvde å få sex. Jeg ignorerte henne i stor grad og drev med mitt, så gikk jeg og la meg ved leggetid. Sov mye bedre og siden har det fungert.

Slik jeg ser det er det hun som driver og ødelegger forholdet. Jeg ser heller ikke hvorfor jeg skal flytte ut av felles bolig bare fordi jeg har bestemt meg for å flytte. En mellombolig ser jeg som upraktisk, dyrt og villle tatt mye tid. Hun kan jo like greit flytte hvis det var det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan gå fra dette til å ha barn & hus uten at hun prøver å bedre situasjonen noe hun ikke vil før vi har kjøpt hus.

Jeg tenker jeg må beskytte meg selv oppi dette også, det ville vært dramatisk for meg hvis hun kastet meg ut av leiligheten hvis jeg sier at jeg vil gjøre det slutt/flytte ut i nær fremtid.

Slik jeg tenker så har jeg gitt henne tid til å skjerpe seg uten så mye press.

PS! Jeg har fått endel PM om jeg er klar for dating, og det er jeg ikke per idag, men kanskje i nær fremtid. Du kan sende PM evt. med bilde hvis du er inntresert i en date en dag.

Endret av gutten80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS! Jeg har fått endel PM om jeg er klar for dating, og det er jeg ikke per idag, men kanskje i nær fremtid. Du kan sende PM evt. med bilde hvis du er inntresert i en date en dag.

Hahah, du ække snau heller.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, du ække snau heller.

Finnes mange golddiggere vetu, og han vet å benytte sjansen når han uansett skal bli singel senere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som foregår i ditt hode, TS, hvilken planet bor du på?

Du har ikke funnet en leilighet som passer dine standarder, så i stedet for å vise din kjæreste gjennom 10 år litt respekt og fortelle henne at forholdet ikke fungerer lengre, så holder du fullstendig kjeft.

Du er et simpelt menneske. Drittsekk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Du må jo si fra at du tenker å forlate henne. Det her er veldig dårlig gjort. Se på leilighet og planlegge et nytt liv uten at partneren din vet noe om det. Sånn ville ikke jeg gjort iallefall.

Med hilsen fra:

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Så lenge du ikke har sagt noe om at du vurderer å gå ut av forholdet dersom ting ikke bedrer seg, så er det ikke rart at hun tror at du fortsatt vil være sammen med henne og dele livet ditt med henne?

Er trusler en god ide mot noen som man skal bo sammen med?

Hvis det er kommet dit at man må framsette trusler, så har man irreconcilable differences. Da begynner jobben med å finne platform nok og tidspunkt til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Poenget med tråden er hvordan det er mulig å ikke skjønne at forholdet ikke fungerer og tro at jeg er inntresert i hus & barn slik tingene er nå?

Hun skjønner svært godt at forholdet ikke fungerer for deg, men forholdet fungerer for henne.

Dersom du skaffer hus og barn, og er en god provider, så ser hun for seg at hun vil kunne bli fornøyd. Hadde sexen vært dødsviktig for henne ville hun dratt.

Dette er en interessekonflikt, hvor hun ikke har noe å hente på å prate. Det er derfor hun ikke prater. Det er det samme som når du vil se fotball eller Top Gear, og hun vil gå på kino. Du trenger ikke prate. Du trenger bare sette deg ned med fjernkontrollen. Det som får forhold til å fungere er ikke selve pratingen, men give and take.

Denne dama di er ikke så god på "give" ser det ut til for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker jeg må beskytte meg selv oppi dette også, det ville vært dramatisk for meg hvis hun kastet meg ut av leiligheten hvis jeg sier at jeg vil gjøre det slutt/flytte ut i nær fremtid.

Jeg ser aktivt etter leilighet på finn men har enda ikke kommet helt der at jeg legger inn bud. Vil gjerne ha en perfekt leilighet.

...omg trådstarter.

Du holder planene om å slå opp skjult helt til du har funnet denne perfekte leiligheten? :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er du en mann? Vær en MANN og face henne! Møkka mann i to sko!

Anonymous poster hash: 0af05...b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt på deg? Sluttet å ta vare på deg selv? Viser du lite interesse for henne? Ser du det hun gjør?

Ut fra det du skriver virker det som du bare ser deg selv og dine egne behov. Du forventer at hun skal tilpasse seg deg uten at du skal løfte en finger. Sex og penger er det eneste du spekulerer i og sutrer over og det forteller sitt om deg.

Her må du enten være ærlig å si at du vil ut av forholdet eller si at dere må ta tak i problemene, helst med en nøytral tredjepart.

Samboeren din ønsker seg tydeligvis barn og har mest sannsynlig passert 30 så det å fortsette forholdet fordi du skal ha mer penger til å kjøpe leilighet kam være det som gjør at det blir for sent for henne å stifte familie og det er faktisk ingenting annet enn ondskapsfullt. Du har allerede kastet bort et år av hennes liv for å spare opp egenkapital så nå er det på tide å ta seg sammen og være ærlig mot henne, det er det minste hun fortjener.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gjøre det slutt med noen er vondt og sårende uansett når tid du gjør det. Så jeg hadde gjort det nå og blitt ferdig med det. Er det ingen du kan bo hos mens du sparer til ny leilighet? Foreldre, venner, søsken, familie forøvrig? Det var så sinnsykt mange innlegg her så det kan hende du allerede har svart på det.

Det er greit å være ærlig om fremtiden først som sist. Og tar hun ikke hintet, ja da er det ikke ditt problem. Det har gått for lang tid til at ting kan fikses. Flytt ut, mange har gjort dette før deg så det går bra.



Anonymous poster hash: fa1fd...7e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt til henne at jeg ikke kommer til å kjøpe leilighet(eller hus) med henne så lenge tingene er slik som nå, og jeg har sagt flere ganger at "dette kan ikke fortsette i det uendelige". Men ingenting skjer.

Grunnen til at jeg i stor grad har lagt det i hennes hender å ordne forholdet, da jeg prøvde å fikse det i 2013 så ble jeg ganske irritert når jeg ikke fikk sex etter å ha groomet henne i dagesvis. Jeg var irritert uken etter på jobb, og en dag da en sekretær gjorde en mindre feil skjelte jeg henne ut, slik at jeg havnet i medarbeidersamtale med sjefen. Den dagen valgte jeg at dette ikke skulle ha innvirkning på jobben min, og sa til samboeren at det vil være hun som fikk fikse det. Jeg gav mer eller mindre opp. Det jeg oppdaget da var at jeg ikke ble sint/irritert når jeg ikke prøvde å få sex. Jeg ignorerte henne i stor grad og drev med mitt, så gikk jeg og la meg ved leggetid. Sov mye bedre og siden har det fungert.

Slik jeg ser det er det hun som driver og ødelegger forholdet. Jeg ser heller ikke hvorfor jeg skal flytte ut av felles bolig bare fordi jeg har bestemt meg for å flytte. En mellombolig ser jeg som upraktisk, dyrt og villle tatt mye tid. Hun kan jo like greit flytte hvis det var det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan gå fra dette til å ha barn & hus uten at hun prøver å bedre situasjonen noe hun ikke vil før vi har kjøpt hus.

Jeg tenker jeg må beskytte meg selv oppi dette også, det ville vært dramatisk for meg hvis hun kastet meg ut av leiligheten hvis jeg sier at jeg vil gjøre det slutt/flytte ut i nær fremtid.

Slik jeg tenker så har jeg gitt henne tid til å skjerpe seg uten så mye press.

PS! Jeg har fått endel PM om jeg er klar for dating, og det er jeg ikke per idag, men kanskje i nær fremtid. Du kan sende PM evt. med bilde hvis du er inntresert i en date en dag.

Du svarte ikke på spørsmålet mitt tidligere, så prøver igjen: Har du noen gang spurt henne HVORFOR hun ikke vil ha sex med deg?

Du forsøkte å "groome henne" i dagesvis en gang i 2013, så nå får det være helt og holdent hennes ansvar å "skjerpe seg" og fikse opp i forholdet?

Puh! Hvor skal man begynne..

1) Denne groomingen din som varte et par dager; hva innebar den? Hadde du i forkant pratet med henne og spurt henne om det var noe hun savnet/manglet i forholdet? Kanskje den groomingen din var helt på villspor ift. hvilke savn hun har i forholdet? Kanskje var den i tillegg fullstendig gjennomsiktig og gjennomsyret at din agenda i det hele, nemlig sex?

2) Du sier at det er hun som ødelegger forholdet. Hva med deg selv som nå stiller deg revnende likegyldig til henne? Hvor motiverende tror du det er?

Du mener hun burde skjerpe seg. Skjerpe seg og spre bena mener du? Det er ganske sannsynlig en grunn til at hun ikke er særlig keen på å ha sex med deg. Finn nå i det minste ut hvorfor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du virker som en ok person TS.

Du har en gang forsøkt å få henne til å ha sex med deg og da ville hun ikke. Etterpå gidder du ikke prøve mer og legger det i hennes hender.... Pusling.

Og så fisker du etter date her på kg også!

Jenter på kg:

Hold dere for guds skyld unna gutter som dette. Det blir bare sorg og elendighet av slike gutter. Store guttunger som furter fordi de har lagt litt jobb i noe som ikke ga resultat. Og etterpå gidder de ikke prøve mer.

Jeg er ikke imponert. Dere bør gå fra hverandre, dette er ikke et sunt forhold.



Anonymous poster hash: f7227...545
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...