Gå til innhold

Vi har knapt hatt sex på flere år men hun drømmer om hus og barn, hallo?


gutten80

Anbefalte innlegg

#hashtagersåut

Anonymous poster hash: 5db2f...4eb

Det vet vi alle. :laugh: Hvorfor er du anonym for å skrive det? :laugh:

Anyway, trådstarter, bare si fra og flytt ut og ta heller kostnadene. Det er bedre enn å lure henne fordi du vil bo så billig som mulig.

Endret av Noope
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her: Grunnen til at jeg ikke har flyttet før er at jeg ikke hadde egenkapital til den leiligheten jeg ønsket. Ønsker å kjøpe mellom 3-4 millioner og trenger da endel hundre tusen i cash. Etter 2013 med ekstremt dyr ferie, resturanter og gaver så måtte jeg spare. Det har jeg gjort i 2014 og trumfa igjennom en billig ferie i sommer.

Det er vel ikke akkurat noen nyhet for henne at forholdet er dårlig. Jeg har ikke gjort noe som helst sosialt med henne på et halvt år. Går aldri ut på byen, resturant eller på fester til hennes venner. Jeg ser ikke noe poeng i det, og vil heller spare penger. Har fått bekreftet av banken at jeg kan by opptil 4 millioner.

Jeg har ikke sagt til henne at jeg er på vei til å kjøpe en egen leilighet. Grunnen er at vi har en liten leilighet nå, og hun er en ganske stor drama queen. Jeg er avhengig av å kunne jobbe på kveldene og gjør egentlig det meste bare for å få ro, slik at jeg kan jobbe.

Ja planen er å kjøpe en leilighet og en dag bare si hastalavista. På den måten slipper jeg å høre på all sipingen.

Jeg har informert henne om at det er for lite sex, var ganske klar på dette i 2013 under ferien vi hadde betalt over 100.000 for hver. Hun nektet sex og vi hadde bare sex en gang på turen. Jeg mente hun ødela hele ferien, og det var mye krangling pga. ingen sex. Den siste tiden har jeg gitt opp og bare latt det ligge.

Nå fikk du null sympati fra meg. Jeg ser bare umodne unnskyldninger fra din side. Du sier ingenting om du faktisk har gjort for å gjøre forholdet bedre, virker ikke som om du faktisk har satt deg ned og fortalt henne hvordan du føler, og du utnytter situasjonen ved å lure henne til å tro at dere har en fremtid sammen kun for å spare pengene til egen leilighet, selv om du ikke sliter med økonomien da du tjener nesten en mill i året. Utrolig feigt.

Hadde du vært voksen så hadde du vært ærlig og slått opp, og funnet deg en rimelig leilighet som du kunne bodd i til du har nok egenkapital.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har glemt å fortelle henne at forholdet snart er over, i og med at hun planlegger bo og barn. Nå vet vi det, dine nærmeste venner - når er det hennes tur? :lol:

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du utnytter forholdet for pengenes skyld? :(

#NullSympati.

Men å bruke sex som bestikkelse for tjenester syns du er helt greit?

Anonymous poster hash: 8509f...e47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bruke sex som bestikkelse for tjenester syns du er helt greit?

Anonymous poster hash: 8509f...e47

Trådstarter har drevet på med sitt lure-spill over lenger tid for å kunne bo billigere.

Han har brukt et falskt forhold som bestikkelse for tjenester over lang tid.

Hun spurte bare 1 gang og ga ham i tillegg valget.

---

Derfor: slutt å lure henne, flytt ut, kan bo i kollektiv, det er ikke dyrt.

Endret av Noope
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men å bruke sex som bestikkelse for tjenester syns du er helt greit?

Anonymous poster hash: 8509f...e47

Det eneste det tilbudet om blowjob vitner om er at hun ikke har noen anelse om at ts er på vei ut av forholdet.... Sannsynligvis er det kanskje en tulletilbud, slik som når jeg tilbyr mannen en BJ hvis han gidder gjøre xxx..

Forøvrig tror jeg ts hadde vært på vei ut av forholdet uansett mengde sex. Han blir mens han venter på noe bedre, ny leilighet, ny dame.. Han har ikke lagt noe mye arbeid i å redde forholdet, han har ikke engang snakke om hva mangelen på sex betyr for han, bare laget krangel om temaet. Å kreve sex er ikke noe god oppskrift på å faktisk få seg litt! Faktisk kan det være svært sårt tema og stadige krav og beskyldninger er ikke noe som fører til sexlyst...

Anonymous poster hash: 16262...a8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter har drevet på med sitt lure-spill over lenger tid for å kunne bo billigere.

Han har brukt et falskt forhold som bestikkelse for tjenester over lang tid.

Hun spurte bare 1 gang og ga ham i tillegg valget.

Kanskje lære deg å lese?

TS her:

Hun vet godt at jeg ønsker sex, og med en gang det er noe hun vil oppnå så er sex på bordet. Tidligere brukte hun ofte at jeg skulle få sex ikveld hvis jeg gjorde sånn og sånn. Det fungerte greit for 5-6 år siden, men for 1-2 år siden så ble det sånn at det ikke ble noe sex allikavel etterpå og jeg sluttet å inngå slike avtaler, derfor har hun nå begynt med sex på forhånd for å få meg til å gjøre slik hun vil.

Anonymous poster hash: 8509f...e47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste det tilbudet om blowjob vitner om er at hun ikke har noen anelse om at ts er på vei ut av forholdet.... Sannsynligvis er det kanskje en tulletilbud, slik som når jeg tilbyr mannen en BJ hvis han gidder gjøre xxx..

Forøvrig tror jeg ts hadde vært på vei ut av forholdet uansett mengde sex. Han blir mens han venter på noe bedre, ny leilighet, ny dame.. Han har ikke lagt noe mye arbeid i å redde forholdet, han har ikke engang snakke om hva mangelen på sex betyr for han, bare laget krangel om temaet. Å kreve sex er ikke noe god oppskrift på å faktisk få seg litt! Faktisk kan det være svært sårt tema og stadige krav og beskyldninger er ikke noe som fører til sexlyst...

Anonymous poster hash: 16262...a8a

Jesus christus!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lære deg å lese?

Anonymous poster hash: 8509f...e47

Så ikke akkurat den nye posten av TS, men da er det vel desto større grunn til at han skal slutte å late som han er i et forhold og bare flytte ut med en gang.

Han har jo latt dette pågå i 5-6 år.

Vet ikke helt hvor mye jeg stoler på TS sin versjon av historien heller, han virker litt umoden. Burde flytta for mange år siden.

Endret av Noope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke akkurat den nye posten av TS, men da er det vel desto større grunn til at han skal slutte å late som han er i et forhold og bare flytte ut med en gang.

Vet ikke helt hvor mye jeg stoler på TS sin versjon av historien heller, han virker litt umoden.

Men hun som nekter han sex og ikke innser at det er et problem, er - i ren KG ånd- en SKIKKELIG KVINNE!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dama di.

Du kunne jo ha kommunisert ting litt tydeligere for henne, hun går rundt og tror at dere har et liv sammen og du leter bare etter veien ut.

Hun føler seg garantert ganske sveket og kommer til å ha det veldig vondt.



Anonymous poster hash: 28a51...fed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste det tilbudet om blowjob vitner om er at hun ikke har noen anelse om at ts er på vei ut av forholdet.... Sannsynligvis er det kanskje en tulletilbud, slik som når jeg tilbyr mannen en BJ hvis han gidder gjøre xxx..

Forøvrig tror jeg ts hadde vært på vei ut av forholdet uansett mengde sex. Han blir mens han venter på noe bedre, ny leilighet, ny dame.. Han har ikke lagt noe mye arbeid i å redde forholdet, han har ikke engang snakke om hva mangelen på sex betyr for han, bare laget krangel om temaet. Å kreve sex er ikke noe god oppskrift på å faktisk få seg litt! Faktisk kan det være svært sårt tema og stadige krav og beskyldninger er ikke noe som fører til sexlyst...

Anonymous poster hash: 16262...a8a

Du burde vel lære deg å lese du også:

Jeg har informert henne om at det er for lite sex, var ganske klar på dette i 2013 under ferien vi hadde betalt over 100.000 for hver. Hun nektet sex og vi hadde bare sex en gang på turen. Jeg mente hun ødela hele ferien, og det var mye krangling pga. ingen sex. Den siste tiden har jeg gitt opp og bare latt det ligge.

Hun vet godt at jeg ønsker sex, og med en gang det er noe hun vil oppnå så er sex på bordet. Tidligere brukte hun ofte at jeg skulle få sex ikveld hvis jeg gjorde sånn og sånn. Det fungerte greit for 5-6 år siden, men for 1-2 år siden så ble det sånn at det ikke ble noe sex allikavel etterpå og jeg sluttet å inngå slike avtaler, derfor har hun nå begynt med sex på forhånd for å få meg til å gjøre slik hun vil.

Denne blowjobben for å kjøpe hus tar jo kaken og er komisk i mine øyne. Hun har sett etter leilighet som vi kan kjøpe sammen i ett årstid, men jeg har sagt til henne at jeg ikke er inntressert i å kjøpe noe så lenge ting er som de er.

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare kan suge meg av en gang iblandt og ha litt mer sex så hadde egentlig alt vært helt greit. Klarer bare ikke å sjønne hvorfor det skal være så vanskelig?

Anonymous poster hash: 8509f...e47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun som nekter han sex og ikke innser at det er et problem, er - i ren KG ånd- en SKIKKELIG KVINNE!

Det har jeg aldri sagt. Men om du tenker hun er en skikkelig kvinne er det opp til deg. :)

Kvinner som er golddiggere og lever i forhold med menn pga pengene blir kritisert de og.

Det er jo det trådstarter gjør nå.

Men siden han er mann er det greit, fordi du også er mann? ;)

Menn kan lure seg til økonomiske goder ved å være i et falskt forhold men en kvinne som tjener en million uten å bli kritisert??

Beklager, men jeg kritiserer både kvinner og menn som lever i forhold med en de ikke liker, pga at de vil spare penger, og ikke informerer kjæresten om det.

Det er også SVÆRT underlig at det kun er meg du siterer når også Doge, som er en mann, skriver det samme, at han ikke har sympati for denne fyren. XD

Endret av Noope
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sagt. Men om du tenker hun er en skikkelig kvinne er det opp til deg. :)

Kvinner som er golddiggere og lever i forhold med menn pga pengene blir kritisert de og.

Det er jo det trådstarter gjør nå.

Men siden han er mann er det greit, fordi du også er mann? ;)

Menn kan lure seg til økonomiske goder ved å være i et falskt forhold men en kvinne som tjener en million uten å bli kritisert??

Beklager, men jeg kritiserer både kvinner og menn som lever i forhold med en de ikke liker, pga at de vil spare penger, og ikke informerer kjæresten om det.

Kjærringa her er da i høyeste grad en golddigger. Hun er åpenbart ikke seksuellt interessert i TS og er kun sammen med han for godene han kan skaffe henne som barn, dyr ferie, hus, familie å vise frem til venninnene, osv.

Anonymous poster hash: 8509f...e47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Grunnen til at jeg ikke har villet leie leilighet er at det hadde økt utgiftene mine mye. Dobbel husleie, nettleie(strøm), internett, tv lisens, og sikkert mer. Lett 10.000 ekstra i mnd. Noe som hadde satt meg bak. Jeg var allerede satt endel tilbake etter 2013 når jeg prøvde å redde forholdet. I tillegg måtte jeg hatt møbler som kanskje ikke hadde passet inn i den nye leiligheten så hadde jeg fått et flytte problem.

Jeg har ingen planer om å ta med noe møbler fra felles bolig nå, slik at alt egentlig vil stå igjen. Tar bare med meg mine klær, jobbting og småting.

Hun vet godt at jeg ønsker sex, og med en gang det er noe hun vil oppnå så er sex på bordet. Tidligere brukte hun ofte at jeg skulle få sex ikveld hvis jeg gjorde sånn og sånn. Det fungerte greit for 5-6 år siden, men for 1-2 år siden så ble det sånn at det ikke ble noe sex allikavel etterpå og jeg sluttet å inngå slike avtaler, derfor har hun nå begynt med sex på forhånd for å få meg til å gjøre slik hun vil.

Denne blowjobben for å kjøpe hus tar jo kaken og er komisk i mine øyne. Hun har sett etter leilighet som vi kan kjøpe sammen i ett årstid, men jeg har sagt til henne at jeg ikke er inntressert i å kjøpe noe så lenge ting er som de er.

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare kan suge meg av en gang iblandt og ha litt mer sex så hadde egentlig alt vært helt greit. Klarer bare ikke å sjønne hvorfor det skal være så vanskelig?

Har du noen gang spurt henne hvorfor hun ikke vil ha noe særlig sex med deg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her: Grunnen til at jeg ikke har flyttet før er at jeg ikke hadde egenkapital til den leiligheten jeg ønsket. Ønsker å kjøpe mellom 3-4 millioner og trenger da endel hundre tusen i cash. Etter 2013 med ekstremt dyr ferie, resturanter og gaver så måtte jeg spare. Det har jeg gjort i 2014 og trumfa igjennom en billig ferie i sommer.

Stopp å være så snobb, du kan bo billigere enn det til du har funnet din drømmeleilighet til 3-4 millioner. :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel lære deg å lese du også:

Anonymous poster hash: 8509f...e47

Ts har tydligvis ikke klart å kommunisere sine følelser til sin samboer på en måte som har vært klar nok til at hun har forstått hva han faktisk mente. Ts har et ansvar for å kommunisere på en slik måte at man ikke må drive med tolkning og tankelesning for å forstå hva han faktisk sier.

Anonymous poster hash: 16262...a8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sagt. Men om du tenker hun er en skikkelig kvinne er det opp til deg. :)

Kvinner som er golddiggere og lever i forhold med menn pga pengene blir kritisert de og.

Det er jo det trådstarter gjør nå.

Men siden han er mann er det greit, fordi du også er mann? ;)

Menn kan lure seg til økonomiske goder ved å være i et falskt forhold men en kvinne som tjener en million uten å bli kritisert??

Beklager, men jeg kritiserer både kvinner og menn som lever i forhold med en de ikke liker, pga at de vil spare penger, og ikke informerer kjæresten om det.

Det er også SVÆRT underlig at det kun er meg du siterer når også Doge, som er en mann, skriver det samme, at han ikke har sympati for denne fyren. XD

Sålenge en annen mann som jeg ikke har giddet å lete frem har samme mening som deg så er jeg uberettighet til å kritisere meningen din, fordi av en eller annen grunn så skal jeg "ta" deg? Er jeg en "bitterpikk" nå?

Dama til ts skjønner også at det er et problem men la oss alle rette fokus som ikke har "sagt" noe om virkningen av manglende sex, fordi det er han som skal ta seg av all kommunikasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge en annen mann som jeg ikke har giddet å lete frem har samme mening som deg så er jeg uberettighet til å kritisere meningen din, fordi av en eller annen grunn så skal jeg "ta" deg? Er jeg en "bitterpikk" nå?

Dama til ts skjønner også at det er et problem men la oss alle rette fokus som ikke har "sagt" noe om virkningen av manglende sex, fordi det er han som skal ta seg av all kommunikasjonen.

Doge skrev rett under meg, på denne siden så det er ikke så vanskelig å se innlegget hans når du ser mitt.

Jeg aner ikke hva en bitterpikk er og har aldri hørt uttrykket. Så det får du stå for selv. :)

Jeg har heller ikke sympati for dama hans, ellers hadde jeg ikke sagt at han skulle flytte fra henne. /Logikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...