Gå til innhold

16 åringens rasende far!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Ja, dessverre så gjør det det.

Men det legitimerer likevel ikke den irrasjonelle tankegangen hans.

Tja. Spiller i grunn ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor var foreldrene dine?

For et lite gjennomtenkt og idiotisk spørsmål. Tenk å indirekte sitte å påstå at noen andres foreldre ikke er gode foreldre, fordi det er faktisk det du indirekte påstår.

Anonymous poster hash: e5d58...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var møkings full og hun var edru (hun var jo under 18, altså har hun ikke lov til å drikke). Per definisjon har han derved blitt voldtatt og skylden burde havne på henne. Det står ganske klart i loven.



Anonymous poster hash: 3a968...43b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme. Jeg flyttet ut som 16 åring og har siden klart meg selv :-)

Forklarer mye.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Forklarer mye.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

Som hva da? At jeg fikk ansvar og klarte meg selv? At jeg ikke fikk bomull pakket under armene?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For et lite gjennomtenkt og idiotisk spørsmål. Tenk å indirekte sitte å påstå at noen andres foreldre ikke er gode foreldre, fordi det er faktisk det du indirekte påstår.

Anonymous poster hash: e5d58...fd7

Ja, kan se slik ut. Var vel en måte å prøve og ta meg på. Grunnen til at jeg hadde sex med en 29 åring er pga omsorgssvikt. Latterlig !
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte faren og mora til den 16 årige jenta som er gravid med meg. Mora var grei å snakke med. Men faren hennes skjelte meg ut og sa at alt var min feil og at jeg skulle få angre? Jeg sa at dattera hans var like mye med på det som jeg. Jeg tvang henne ikke til å ligge med meg. Jeg brukte til og med kondom. Da skriker faren ut at sånne idioter og galninger som meg fortjener ikke barn og at han skal sørge for at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre. Sånne som meg burde være innlagt for godt. Jeg skrek ut igjen at han burde være innlagt for sånne som han er farlig for alle! Så sa jeg stakkars dattera de som har en sånn gal far. Så gikk jeg. Hørte han skrek noe etter meg men fikk ikke med meg hva han sa. Det verste er at mora og jenta sa ikke en dritt når han holdt på sånn.

Jeg angrer på at jeg sa det, men jeg var så forbanna på at en fyr som ikke kjenner meg en gang skjelte meg ut på den måten og sa at alt var min feil, og prøve å nekte meg å være far til ungen! Han kan jo ikke gjøre det! Kanskje jeg bare skal ignorere han? Det koker inni meg når jeg tenker på han! Fy faen!

Be happy in front of your haters. It kills them......

Hadde det vært min 16 åring som var gravid med en 24 åring hadde det vært jeg som drepte noen for å si det slikt.

Anonymous poster hash: da883...c8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juridisk sett er det ingen ting klanderverdig eller ulovlig som har skjedd. Du har ikke gjort noe ulovlig, så jeg forstår overhode ikke hvordan folk kan komme med uttalelsen "på grensen til overgrep".

Moralsk og etisk sett stiller det seg anerledes, og her kan du definitivt klandres.

Dog er det ikke moral og etikk man blir dømt for - det er juridiske lovbrudd. Jeg kan meget godt forstå sinne til faren hennes, men så lenge ho var med på det kan jeg ikke forstå at han skal være mer sint på deg enn ho.

Be you stupidz?

Hun er 16, han er 24. Hvorfor tror du han er mest sint på den voksne her?

Anonymous poster hash: da883...c8b

Endret av MissStiles
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be you stupidz?

Hun er 16, han er 24. Hvorfor tror du han er mest sint på den voksne her?

Anonymous poster hash: da883...c8b

Nei du. Når man er 16 så er man gammel nok til å vite hva man holder på med. Det er også grunnen til at kriminell lavalder er 15 år.

Anonymous poster hash: c9242...713

Endret av MissStiles
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklarer mye.

Anonymous poster hash: d9c10...21f

For et rart svar!

Mange flytter hjemmefra som 16-åring. Der jeg bodde da jeg var 16 så var det ikke VGS der, ergo så måtte jeg flytte til nærmeste by og starte hybeltilværelsen for å komme igang med utdanning. Det var ikke omsorgsvikt, men en nødvendighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hadde min datter på 16 fått barn med en på 24 hadde jeg stilt spørsmål med oppdragelsen jeg ga henne mest av alt. Tror nok at faren er minst like sint på seg selv som på deg. Ungdomstiden hennes er herved ødelagt, hun blir presset inn i voksenverdenen i en alder av 16 pga. feilende (eller manglende...???!!!) prevensjon. De rosenrøde historiene som er på Unge Mødre tror jeg ikke noe på, alle de jeg har møtt som fikk barn i så ung alder kommer veldig ofte fra dysfunksjonelle familier og slet med at barnefaren ikke var tilstedeværende. Så du har med å stille opp for henne og barnet uansett hva! Motbevis faren hennes gjennom å bli en flott far, og sørg for at datteren din/sønnen din får det godt i livet sitt.

Jeg skjønner godt at det er en ekkel følelse å bli skjelt ut, men ikke gjør det verre av å legge han for hat. Prøv heller å forstå hvorfor han er så sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg lurer jo på hvorfor hun valgte å ligge med meg, jeg tvang henne ikke, og hun sa jo ikke alderen sin en gang før etterpå. En 16 åring har vertfall vett nok til å forstå at de kan bli gravid av sex, og at livet blir endret når de venter barn. Det at hun får det tøft framover burde hun tenkt på før hun valgte å ligge med en som bare tenkte på sex der og da.

Nå skal du høre: Hjernen utvikler seg frem til ca 25-årsalder.

Dvs at hun på 16 fremdeles har mange år på modnes og forstå mer. Du -dessverre- har nådd ditt potensiale. Du blir ikke smartere, og beklager å si det, men du fremstår jo som ganske dum her.

Du kan jo prøve å bli litt mer klok ved å reflektere mer. Sånn som du fremstår nå, så virker du som en liten grinete gutt som ikke klarer å se fremover i tid.

Anonymous poster hash: a7004...268

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Nå skal du høre: Hjernen utvikler seg frem til ca 25-årsalder.

Dvs at hun på 16 fremdeles har mange år på modnes og forstå mer. Du -dessverre- har nådd ditt potensiale. Du blir ikke smartere, og beklager å si det, men du fremstår jo som ganske dum her.

Du kan jo prøve å bli litt mer klok ved å reflektere mer. Sånn som du fremstår nå, så virker du som en liten grinete gutt som ikke klarer å se fremover i tid.

Anonymous poster hash: a7004...268

Men da er vel ikke hjernen min helt ferdig utviklet heller da. Jeg er 24. 3 måneder til jeg blir 25.

Jeg kunne tenkte mye som 16 åring som jeg tenker nå. Eneste jeg tenke som 16 åring var at jeg skulle være kulest i verden. Det tenker jeg ikke nå. Når jeg gikk i 10.klasse så hang mange av jentene i klassen min med eldre gutter fra 18-27 års alderen helst. Hun ene hadde en kjæreste som som var 25 og hun var 16. De er sammen enda. Nå er hun 24 og han 33. De har barn i lag. Så jenter i den alderen klarer fint å velge hvem de vil ligge med eller hvem de vil være sammen med. De er ikke 100% uskyldig for det om de er barn. Noen er modne for alderen, andre ikke. Sånn er det bare. Det samme med hjernen. Noen har mer modne hjerner enn andre. Blir irritert når jeg får all skylda. Jeg var full, jeg aner ikke hva hun var. Vi var med på det begge to. Det husker jeg godt. Hun som først tok meg i skrittet og begynte å..ja.. Så jeg tror 16 åringer godt vet hva de gjør.

Nå får jeg tydeligvis ikke oppleve barnet likevel.

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra, da har jenta hatt iq til å ta abort iallfall.



Anonymous poster hash: 4a5ee...60b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vel ikke hjernen min helt ferdig utviklet heller da. Jeg er 24. 3 måneder til jeg blir 25.

Jeg kunne tenkte mye som 16 åring som jeg tenker nå. Eneste jeg tenke som 16 åring var at jeg skulle være kulest i verden. Det tenker jeg ikke nå. Når jeg gikk i 10.klasse så hang mange av jentene i klassen min med eldre gutter fra 18-27 års alderen helst. Hun ene hadde en kjæreste som som var 25 og hun var 16. De er sammen enda. Nå er hun 24 og han 33. De har barn i lag. Så jenter i den alderen klarer fint å velge hvem de vil ligge med eller hvem de vil være sammen med. De er ikke 100% uskyldig for det om de er barn. Noen er modne for alderen, andre ikke. Sånn er det bare. Det samme med hjernen. Noen har mer modne hjerner enn andre. Blir irritert når jeg får all skylda. Jeg var full, jeg aner ikke hva hun var. Vi var med på det begge to. Det husker jeg godt. Hun som først tok meg i skrittet og begynte å..ja.. Så jeg tror 16 åringer godt vet hva de gjør.

Nå får jeg tydeligvis ikke oppleve barnet likevel.

Så fordi en 16 år gammel jente ble kåt så fratas du ALL ansvar? Du var eldre, du skulle visst bedre og du har er ansvar. Slutt og klag og ta ansvar for å ha lagt deg etter en 16 åring ødelagt livet hennes.

Anonymous poster hash: 69e70...67c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vel ikke hjernen min helt ferdig utviklet heller da. Jeg er 24. 3 måneder til jeg blir 25.

Jeg kunne tenkte mye som 16 åring som jeg tenker nå. Eneste jeg tenke som 16 åring var at jeg skulle være kulest i verden. Det tenker jeg ikke nå. Når jeg gikk i 10.klasse så hang mange av jentene i klassen min med eldre gutter fra 18-27 års alderen helst. Hun ene hadde en kjæreste som som var 25 og hun var 16. De er sammen enda. Nå er hun 24 og han 33. De har barn i lag. Så jenter i den alderen klarer fint å velge hvem de vil ligge med eller hvem de vil være sammen med. De er ikke 100% uskyldig for det om de er barn. Noen er modne for alderen, andre ikke. Sånn er det bare. Det samme med hjernen. Noen har mer modne hjerner enn andre. Blir irritert når jeg får all skylda. Jeg var full, jeg aner ikke hva hun var. Vi var med på det begge to. Det husker jeg godt. Hun som først tok meg i skrittet og begynte å..ja.. Så jeg tror 16 åringer godt vet hva de gjør.

Nå får jeg tydeligvis ikke oppleve barnet likevel.

Nei vel? Ble det abort? Dersom hun bærer frem barnet og dere brukte kondom så ta for guds skyld en farskapstest. Og du hummels det er ikke elnge siden du var oppi en lignende situasjon. nå går du og sjekker deg for alskens kjønnssykdommer og så kommer du deg til fastlegen for henvisning til psykolog. Du er avhengig av sex og adrenalinkicket av å ha sex med gud og hvermannsen. Ikke engang to graviditetstrusler har satt en støkk i deg?

Anonymous poster hash: bcd55...b5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Så fordi en 16 år gammel jente ble kåt så fratas du ALL ansvar? Du var eldre, du skulle visst bedre og du har er ansvar. Slutt og klag og ta ansvar for å ha lagt deg etter en 16 åring ødelagt livet hennes.

Anonymous poster hash: 69e70...67c

Jeg har ikke sagt at jeg fratas all ansvar? Men hun er heller ikke helt uskyldig! Vi var BEGGE med på det. BEGGE er like mye skyldig. En 16 åring blir ikke automatisk uskyldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...