Gå til innhold

Graviditet på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke mer "harry" enn andre ting folk poster. Personlig syns jeg det er veldig koselig å lese. Men jeg hater ikke mennesker da. Post når både du og faren føler det passer seg dere:) og gratulerer!

Er det slik at man hater mennesker fordi man syns at det er harry?

Jaggu, da lærte jeg noe nytt. Og må gi nyheten videre til alle jeg kjenner om at jeg hater de og alle andre.

Noen tåler ikke at man har forskjellig meninger. Og hvertfall IKKE på et diskusjonsforum da gitt.

:fnise:

Anonymous poster hash: e6e18...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser heller ikke poenget og hadde ingen planer om å gjøre det, men jeg tar ikke gleden fra mannen. Hvis det er viktig for han så skal han selvfølgelig få lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man hater mennesker fordi man syns at det er harry?

Jaggu, da lærte jeg noe nytt. Og må gi nyheten videre til alle jeg kjenner om at jeg hater de og alle andre.

Noen tåler ikke at man har forskjellig meninger. Og hvertfall IKKE på et diskusjonsforum da gitt.

:fnise:

Anonymous poster hash: e6e18...efd

Er slik jeg tolker det - det må du tåle. Men bare si det videre du, hilsen fra Red- Ruby på kvinneguiden forum.

Jeg forstår ikke hva som er harry med andres lykke jeg?

Det er noen som hater alt som kommer på facebook, og jeg leser stadig om det på kg.

"ooh,hun bytter profilbilde ofte, det vil jeg ikke se"

"ooh,hun skriver om bare positive ting!!"

"ooh,hun skriver bare om negative ting!!"

"ÆSJH,er hun gravid og skal starte familie? guud så harry!"

hahha,beklager!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slik jeg tolker det - det må du tåle. Men bare si det videre du, hilsen fra Red- Ruby på kvinneguiden forum.

Jeg forstår ikke hva som er harry med andres lykke jeg?

Det er noen som hater alt som kommer på facebook, og jeg leser stadig om det på kg.

"ooh,hun bytter profilbilde ofte, det vil jeg ikke se"

"ooh,hun skriver om bare positive ting!!"

"ooh,hun skriver bare om negative ting!!"

"ÆSJH,er hun gravid og skal starte familie? guud så harry!"

hahha,beklager!

Isåfall er du så fjern at det bare er trist..

Men den er grei! Hva man ikke lærer her altså :fnise:

Anonymous poster hash: e6e18...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall er du så fjern at det bare er trist..

Men den er grei! Hva man ikke lærer her altså :fnise:

Anonymous poster hash: e6e18...efd

personangrep fordi jeg syns det er hyggelig at folk deler graviditeten med facbeook? skal ikke mye til for å trykke dine knapper nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

personangrep fordi jeg syns det er hyggelig at folk deler graviditeten med facbeook? skal ikke mye til for å trykke dine knapper nei..

Du skrev at jeg hater mennesker. Det er jo mye bedre :D

Ingen knapper er trykket her. Jeg syns det er ganske underholdende at du dømmer alle som ikke er enig deg her.

Anonymous poster hash: e6e18...efd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke annonsert noe selv, men samboeren min la ut en status når jeg var 20 uker ca. Syntes det var helt greit jeg! Det får være opp til folk hva de ønsker å gjøre. Selv har jeg ikke så stort behov for å poste for mye om graviditeten min osv, men jeg har ikke noe imot folk som gjør det. Syntes bare det er koselig å følge med faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempekoselig å lese om!:-) Dessuten veldig greit med tanke på at folk som allerede vet det kan slappe av og slutte å "være redd" for å røpe seg.. Eller at man slipper å lure på det dersom man ikke vet om noen er gravid eller om de bare har lagt på seg.. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ventet til uke 26, da klarte ikke sambo å styre seg lenger :fnise:

Hadde i utgangspunktet noe behov for å legge det ut, men synes man i allefall bør vente til etter uke 12, når det er litt mindre risky.

Jeg blir litt svett når jeg ser folk legger ut positive graviditetstester eller annonserer graviditeten så tidlig som i uke 5-6. Det må være så forferdelig hvis man mister, og så må fortelle det for alle som spør om hvordan det går med graviditeten :frown: Det hadde i allefall tatt knekken på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv valgte jeg å ikke dele. Men jeg har den ekstreme innstillingen at jeg synes folk skal få gjøre som de vil med sin egen nyhet, jeg!

Hva med om vi bare aksepterer at

1. De som synes det er koselig å annonsere graviditet på Facebook gjør det?

2. De som ikke vil annonsere graviditet på Facebook ikke gjør det?

Så kan man kanskje la ordbruk som "harry" ligge litt? Det er utrolig hvilke sammenhenger det ordet kan brukes i, og at det brukes for å stemple lykkelige mennesker i lykkelige omstendigheter, vil jeg aldri forstå.

Anonymous poster hash: 57308...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt mulig folk legger ut på sosiale medier. Hva er poenget med det? :)

Høhø, jeg er en av de folk nok vil se på som litt for aktiv der inne. Men hvem vet, kanskje det er en "reaksjon" på at jeg ikke har så mange venner i virkeligheten? Da er liksom facebook min sosiale omkrets :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får være opp til hver enkelt. Sist gang offentliggjorde jeg det ikke på FB før barnet var født. Nå er jeg snart i 7. mnd og har fortsatt ikke skrevet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om det, for mener dette er så privat -og mener man ikke trenger å dele absolutt alt, men dette er selvsagt individuelt! -De som står dere nær, som dere bryr dere om og som bryr seg om dere vil man uansett naturlig nok fortelle det til.. "Resten" som er bekjente osv som man egentlig ikke har kontakt med mener jeg ikke "trenger" å vite alt om en.
- Men mennesker er jo forskjellig, og er ikke slik at jeg har noe i mot dem som velger å publisere både magebilder fra mnd til mnd, graviditetstester og ultralydbilder, er jo opp til hver enkelt -men jeg er ikke av dem med et "slikt" eksponeringsbehov :) Og ja, man kan være stolt uavhenging av dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er graviditet virkelig noe som er så veldig privat? Altså folk ser man er det og det kommer en baby.

Anonymous poster hash: ad2d7...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...