Gå til innhold

Å kalle barn "kidsa/kidden", bare jeg som får fnatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er teit og lite modent og kalle barn for kidsa og kidden. For meg så blir det som om man prøver for hardt å være med i tiden, samt så liker jeg ikke at alt blir Amerikansiert.



Anonymous poster hash: f72e9...8f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kaller ungene for noe så kjedelig som ungene, minstemann, eldstemann, *navn*, osv. Så jeg er bare innom tråden for å få tips om hva jeg kan kalle diamantene mine på neste foreldremøte 😄 Blir vel populær i heimen da, kan jeg tenke meg! Spesielt hos eldste-keiseren!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Jeg reagerer ikke på sånt lenger.

Det er lenge siden folk syntes det var stas/tøft å snakke norsk/engelsk. Mange ord og uttrykk brukes i det daglige ... spesielt her på KG: much, cravings, kidsa osv.

Selvom jeg reagerer hver gang jeg leser disse norsk/engelske setningene så gidder jeg ikke reagerer noe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg reagerer ikke på sånt lenger.

Det er lenge siden folk syntes det var stas/tøft å snakke norsk/engelsk. Mange ord og uttrykk brukes i det daglige ... spesielt her på KG: much, cravings, kidsa osv.

Selvom jeg reagerer hver gang jeg leser disse norsk/engelske setningene så gidder jeg ikke reagerer noe videre.

For ikke å snakke om "care"... "Han er så care ass". :spy: Men tror ikke det er så mye man kan få gjort med det, akkurat. Selv om jeg ler litt inni meg hver gang jeg leser "sjalu, much?" o.l.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke kalle dem kongen eller dronningen, eller lorden?? Hehe. Men i dag er det da barna som bestemmer i hjemmet, foreldrene er bare de som underholder og betaler. Regler og rutiner har man vare i skolen og barnehagene ;)



Anonymous poster hash: 9092e...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

For ikke å snakke om "care"... "Han er så care ass". :spy: Men tror ikke det er så mye man kan få gjort med det, akkurat. Selv om jeg ler litt inni meg hver gang jeg leser " :fnise: ?" o.l.

Ja, ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke du får fnatt, det er ganske ubehagelig :fnise::fnise::fnise:http://no.wikipedia.org/wiki/Fnatt

Anonymous poster hash: 0895b...0ac

Hahahaha! Klarer ikke å stoppe å le! :ler::fnise::ler:

U made my day!

Utover det så skjønner jeg bare ikke at folk klarer å gire seg så innmari opp over noe så bagatellmessig?

Dere må virkelig ha svært få problemer i livene deres når man klarer å bli så engasjerte at man drar på seg fnatt (:fnise:) av at noen bruker kidden/kidsa om unger.

Anonymous poster hash: 71690...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg kan holde ut kiden eller Kidsa men når folk begynner å snakke om at de får vondt i mammahjertet eller at det varmer mammahjertet å se prinsessen være så flink blir jeg dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...