Gå til innhold

Dere som er evig single

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi jeg er innadvendt og ekstremt sjenert. kommer aldri til å få guttevenner.

Skrevet

Ok, så damer med timeglassfigur ser ut som prototypen på elskerinne...

Det forklarer en hel del egentlig.

Leste du alt jeg skrev i det innlegget, og innleggene som ledet opp til det? Når du siterer det sånn, blir det litt sammenhengsløst. :wink: Men poenget mitt er, i korte trekk at noen kvinner har en måte å se ut på som tiltrekker seg menn som ønsker sex og ikke forhold. Satt på spissen. Jeg er nå gammel nok til å vite at jeg er en av dem.

• Liker 1
Skrevet

Leste du alt jeg skrev i det innlegget, og innleggene som ledet opp til det? Når du siterer det sånn, blir det litt sammenhengsløst. :wink:Men poenget mitt er, i korte trekk at noen kvinner har en måte å se ut på som tiltrekker seg menn som ønsker sex og ikke forhold. Satt på spissen. Jeg er nå gammel nok til å vite at jeg er en av dem.

Ja, man ser seksuell ut, men ikke sexy, og det vet jeg alt om.

• Liker 1
Skrevet

Begge deler, tror jeg, men det blir semantikk.

Nja, en timeglassfigur er sexy, men i våre dager er den sexy på feil måte, den blir bare seksuell, sexy er det de magre lange damerne som er. En kropp som Joans sender ut helt feil signal på et vis og kan man ikke å kle den så ser den feit ut.

Skrevet

Ja, man ser seksuell ut, men ikke sexy, og det vet jeg alt om.

Nja, en timeglassfigur er sexy, men i våre dager er den sexy på feil måte, den blir bare seksuell, sexy er det de magre lange damerne som er. En kropp som Joans sender ut helt feil signal på et vis og kan man ikke å kle den så ser den feit ut.

Selv om du tror du vet alt om det, kan du ikke gjøre deg til talsperson for noen andre.

Så shut it.

Anonymous poster hash: 7202a...8a9

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg ikke er bra nok.

Anonymous poster hash: 66e7e...6f4
Skrevet

Selv om du tror du vet alt om det, kan du ikke gjøre deg til talsperson for noen andre.

Så shut it.

Det gjorde jeg heller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også 180, og kan kle meg. Videre er det ikke bare kroppen som gjorde at jeg linket til Joan, det er hele framtoningen, stemme osv.

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg bare 25, så jeg kan vel ikke kalle meg evig singel helt enda. Men jeg har aldri hatt kjæreste og har vanskelig for å forstå at menn kan finne meg attraktiv. Det er aldri noen som prøver seg, og det er jo naturligvis kjipt. Jeg har noen kg for mye, men jeg trener og er mye mer fornøyd med kroppen nå enn tidligere, heldigvis. Selv om den ikke har forandret seg så mye. Jeg synes selv jeg har litt kjedelig personlighet. Jeg er litt for snill og rolig, og blir nesten stum når jeg skal snakke med menn jeg liker. Utrolig frustrerende. Er også dårlig på å ta initiativ, men jeg jobber med saken. Jeg begynner å få troen på at det finnes en fin fyr for meg der ute, selv om jeg noen dager ser ganske mørkt på det.

Anonymous poster hash: ac1b0...02e

Skrevet

Jeg er også 180, og kan kle meg. Videre er det ikke bare kroppen som gjorde at jeg linket til Joan, det er hele framtoningen, stemme osv.

Ok.

Skrevet

Leste du alt jeg skrev i det innlegget, og innleggene som ledet opp til det? Når du siterer det sånn, blir det litt sammenhengsløst. :wink: Men poenget mitt er, i korte trekk at noen kvinner har en måte å se ut på som tiltrekker seg menn som ønsker sex og ikke forhold. Satt på spissen. Jeg er nå gammel nok til å vite at jeg er en av dem.

Men jeg skulle absolutt likt å se ut som Joan i Mad Men. Hadde ikke brydd meg om menn ville ha meg som elskerinne. Mye bedre enn å se ut som en grå mus, som de fleste gjør. Jeg tror jeg ville synes det var litt spennende å luke ut de bra mennene. Klart det er bra menn som vil ha en som henne til kjæreste. Men det krever kanskje litt selvtillit; feigingene er redd for å miste henne til en annen.

Kate, jeg har inntrykk av at du er litt for snill. Kanskje du må sette deg i respekt og vise disse mennene hva det er du vil ha. Jeg vet ikke hvordan, men prøv å jobbe med holdning, innstilling. "Gi faen," som en her oppe skrev.

Anonymous poster hash: 767d7...35d

Skrevet

Takk AB, jeg jobber som jeg også skrev, med saken.😉 samtidig, så er jeg snill, det er sånn jeg er. Det kan tidvis være vanskelig å finne balansen. Det var også noe av det jeg forsøkte formidle da jeg skrev at jeg ikke ser ut som jeg er.

Skrevet

Jeg vil tvert imot påstå at jeg er attraktiv, men at omstendighetene i mitt liv har begrenset mulighetene mine. Klart at jeg kunne ha valgt å oppsøke sosiale arenaer og sammenhenger der det er mer sannsynlig at jeg hadde funnet en kjæreste, og mitt liv kunne sett anderledes ut i dag. Jeg har ingen problemer med å anerkjenne at dette er hovedårsaken til at jeg enslig i dag.

Dersom jeg f.eks melder meg inn i et kor, så skal det være fordi jeg er interessert i korsang, ikke primært fordi jeg ønsker å finne en kjæreste.

Innlegget mitt var rettet til de som sitter her inne å klager over at de ikke er attraktive eller at ingen vil ha dem. Samtidig er de ikke interessert i å gjøre noen endringer ved seg selv, eller finne ut hvorfor de ikke er attraktive i andres øyne. Det synes jeg er trist.

Selvfølgelig er det bortkastet tid å melde seg på noe man ikke har interesse av bare for å finne noen, da treffer man jo også mennesker med helt andre interesser enn en selv. Hvis man ikke tar det med humor og er ærlig om det da.. kan jo skje noe ut av det også.. :)

Skrevet

Så shut it.

Husker jeg skrev noe om at holdning er avgjørende for om singelstatusen vedvarer.. jaja..

Skrevet

I noen tilfeller har du nok rett, men det er farlig å gå rett til den der uten andre grunner enn magefølelse. Har du helt konkrete forslag til endringer du vet vil gi ønsket effekt?

Holdning er noe som skaper veldig raskt nye resultater. Er man sur og grinete er man ikke attraktiv. Man er heller ikke attraktiv hvis man later som om man er superhappy uten at man egentlig er det. Da er man bare en tikkende bombe som er glad helt til en bitteliten ting skjer, og så boom så får alle andre skylda igjen. Man må rett og slett begynne å se verden med nye øyne og også menneskene som lever i den.

Hvis man ikke trener så burde man begynne med det. Det hjelper en til å bli raskere mindre sur og grinete og rett og slett litt lykkeligere.

Utseende kan man fint gjøre noe ved med å ta bedre vare på seg selv. Hvordan man kler seg sier mye om hvordan man er, og hvis man blir tatt for å være annerledes enn man er, bør man kanskje vurdere om man skal kle seg litt annereldes. Jeg sier ikke at man skal kle seg sånn eller sånn, men at man skal kle seg slik man føler seg vel og føler representerer personligheten man har på en bra måte. Har man en stil som skiller seg ut er det bare kuult det, og da tiltrekker man seg jo raskere noen som har litt samme stil/personlighet som en selv.

Hvorfor ikke?

Fordi det er for mange mennesker der inne som f,eks ikke har som grunn å finne noen, men å finne noen som kan gi dem den oppmerksomheten de søker etter. Andre utgir seg for å være slik de skulle ønske de var, og ikke som de er. Osv osv.. Man kan ha flaks, men ofte blir det mer frustrasjon enn det blir glede. Jeg synes det skulle vært mulig å gi tilbakemelding på de man har snakket med/truffet som man ikke passet sammen med slik at andre kunne sett hva andre mener. Da kunne man også sett hvem som faktisk er der inne av de rette grunnene, hvem som har falske bilder osv osv..

Gjest KeyserSoze
Skrevet (endret)

Hmm. Det er mange som er/har vært interessert i meg, men jeg klarer ikke se på dem mer enn venner. Jeg blir ikke tiltrukket av dem selv om de har mange felles interesser som meg. De få gangene jeg blir i interessert i noen så er de ikke interesser i meg mer enn sex. Kanskje jeg burde snakke med noen om det?( psykolog)jeg har vært singel I 10 år og trives. Men jeg vil ikke være singel for alltid.

Så problemet er : jeg blir sjeldent forelsket, og om jeg blir det er de ikke forelsket i meg. Og Om jeg skulle funnet en som følte det samme så vil han ha barn etterhvert, noe jeg ikke vil ha. Så jeg føler at det er en liten sjanse for at jeg finner meg noen.

Jeg kunne gått for noen yngre, men da ville de dumpet meg senere når de er voksne nok til å få barn.

Er det noen som Kjenner seg igjen?

Jeg er ikke desperat og er sjeldent på byen så jeg vet ikke helt hvordan man skal finne seg noen. Nå er jeg 30 og kan godt være singel i 10 år til uten at det bryr meg. Men å være singel resten av livet virker litt trist.... Vil ha noen å dele livet mitt med :)

Endret av KeyserSoze
Skrevet

Jeg er 33 år og evig singel fordi jeg er så stygg. Har ikke utseendet med meg, dessverre ... dessuten har aldri noen mann vist interesse bortsett fra noen tvilsomme fyrer som jeg absolutt ikke hadde noe til felles med ... jeg kan jo ikke bare bli sammen med noen for å være sammen med noen - det må være en kjemi der.

Så jeg er på god vei til å bli kattekvinnen! ;)

Anonymous poster hash: 903ab...b57
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...